#1
Ja ik heb inderdaad niet echt rekening gehouden met mijn tolerantie want dit is voor mij zo normaal dat ik er niet eens over nadenk. Ik wil dat best terug nemen ja. maar blijf erbij dat de hoeveelheid milligrammen die je bij 3-mmc moet nemen bijzonder hoog is vergeleken met andere drugs (vooral met cathinones). Daarom is het naar mijn mening een niet potente drug. De term zwak is nogal relatief.. ik kan wel degelijk hard gaan op 3-mmc. heb dit ook ervaren met het nemen van ~600 milligram in 1 uur, maar daarom vind ik het dus zwak want dan heb ik al bijna 2/3e gram op in korte tijd.Dus moraal van het verhaal. Jouw stelling dat 3-mmc de zwakste drug is kan je nu toch wel terug nemen en toegeven dat het een foute redenering was.
Zelf ook gekke periodes gekend met wekelijks xtc en amfetamine gebruik maar weet nog met 1ste malen 3-mmc tijdens die misbruikperiode dat ik uit mijn dak ging rushen.
De 1ste keer stuurde een vendor 100 x 1 gratis gram 3-mmc per klant uit en dat was echt topspul. Een jaar later nog weinig zo'n goeie 3-mmc tegengekomen.
De eerste paar keer dat ik 3-mmc heb gedaan vond ik het ook wel echt lekker. had toen een halve ons besteld en toen was de pret al snel over. Baal er achteraf van dat ik het niet heb gekocht toen het nog legaal was.. 8 euro de gram voor top kwaliteit.