#1
Ik woon op de grens Nederland/Duitsland dus de prijsverhoging in Nederland heeft voor mij geen impact.
Alle rokers die ik ken roken er geen peuk minder om en velen halen het inderdaad uit Duitsland (of laten het halen). Of betalen zich helemaal scheel aan dat spul, maar dood gaan ze.
Tourists GO HOME! 😅😂Oh oké maar dan moet ik eerst even een nieuwe cursus Duolingo starten!
Klinkt wel aantrekkelijker qua weer.
Hebben wij Nederlanders een slechte naam in Spanje?Tourists GO HOME! 😅😂
Alle toeristen zijn dit jaar blijkbaar minder welkom in Spanje. Vanwege hoge huurprijzen, airbnb's, enz. Maar @Manu76 zal er ongetwijfeld meer over weten dan ik. En ik weet ook niet of toeristen in heel Spanje niet meer welkom zijn of alleen in sommige plaatsen.Hebben wij Nederlanders een slechte naam in Spanje?
@Mindless en @DeadwingAlle toeristen zijn dit jaar blijkbaar minder welkom in Spanje. Vanwege hoge huurprijzen, airbnb's, enz. Maar @Manu76 zal er ongetwijfeld meer over weten dan ik. En ik weet ook niet of toeristen in heel Spanje niet meer welkom zijn of alleen in sommige plaatsen.
Bedankt voor de info. Ik zag een paar maanden geleden wat headliners voorbijkomen op mijn laptop maar me er niet in verdiept. Ik begrijp de locals helemaal. Denk dat vooral Britten nogal wat overlast veroorzaken, maar misschien is dat meer in plaatsen als Benidorm.@Mindless en @Deadwing
Ja er zijn een aantal plekken waar massatoerisme teveel is geworden. Locals moeten eigenlijk verhuizen. Bijvoorbeeld hier in Barcelona, Gótico is er voor ons weinig te vinden. Winkels zijn voor vakantiegangers, parkeren is onmogelijk, huurprijzen (en koopprijzen) zijn meer voor mensen die 8.000 euro per maand verdienen terwijl de loontjes nog rond de 1500 euro/maand schommelen.
Straten zijn smal en tourist loopt met een groep van 4 tot 20 man met geen respect voor anderen. Nederlandse volk is wat mij betreft niet het ergste, maar ze zijn wel van de groepen die met 20 man op fietsen achter elkaar aangaan en het moeilijk maken om over te steken.
En touristen hebben geen respect voor anderen lijkt soms. Overal staan ze leuk fotos te maken en het is gewoon teveel!
En jammere is vooral dat de tourist voor de gemiddelde burger alleen maar overlast geeft en geen voordelen. Zuipen/ dieven aantrekken/ vechtpartijen etc...
Maar uiteindelijk heeft het niet zoveel met toeristen temaken maar met het beleid en daar wordt nu aan gewerkt.
Bus afhuren en met 50 man sterk
Zou toch niet mijn idee zijn van een leuk dagje uit..Die reizen bestaan echt.
Ik zal hier geen namen mogen noemen maar google maar eens.
Vaak dagtrips met touringcars naar Duitsland en Luxemburg. Dat hele bagageruim ligt vol zei een maat eens > die ging eens mee, in een dubbeldekker
Wtf dagje uit , peuken halenDie reizen bestaan echt.
Ik zal hier geen namen mogen noemen maar google maar eens.
Vaak dagtrips met touringcars naar Duitsland en Luxemburg. Dat hele bagageruim ligt vol zei een maat eens > die ging eens mee, in een dubbeldekker
Ondertussen beetje sight seeing, zo nu en dan eruit om Oktoberfest stijl te gaan drinken.Zou toch niet mijn idee zijn van een leuk dagje uit..![]()
Er kwam gelijk een beeld van ma Flodders en andere tokkies in me op toen ik dat las over die bussen. Hele bussen vol!Ondertussen beetje sight seeing, zo nu en dan eruit om Oktoberfest stijl te gaan drinken.
Valt misschien nog mee.
Sight seeing en Oktoberfest??Daar komen we niet voor! Peuken moeten we hebben!!Ondertussen beetje sight seeing, zo nu en dan eruit om Oktoberfest stijl te gaan drinken.
Ondertussen beetje sight seeing, zo nu en dan eruit om Oktoberfest stijl te gaan drinken.
Valt misschien nog mee.
Dat dacht ik dus ook. Vandaar mijn reactieGoogle er maar eens op.
Dat zijn geen uitjes.
Dat is puur functioneel; rechtstreeks vol gas naar de shop en terug haha
Die mensen missen de roadtrip spirit.Google er maar eens op.
Dat zijn geen uitjes.
Dat is puur functioneel; rechtstreeks vol gas naar de shop en terug haha
Ik heb het liefst DMT-smaakTenzij je een vape rookt.
Zoveel lekkere smaken.
Maar dan moet je wel kunnen remmen. Niet dagelijks. Paar hijsjes. En weg dat ding
Roken is ook helemaal niet lekker. Het is gewoon een verslaving. Niks meer en zeker niks minder. Maar het is wel "fijn" om bijvoorbeeld bij het ontbijt met koffie er een op te steken of als je op pad bent met vrienden. Maar dat is puur gewoonte, niks anders.Ik ken ook mensen die gewoon nog steeds in Nederland halen en die hebben er allemaal "schijt" aan zoals ze zelf zeggen. Ze vinden roken lekker, wat ik me niet kan voorstellen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."