#1
Eens!Ja, ik denk dat het vrijwel onzichtbaar gaat worden als je niet verder kijkt dan je neus lang is.
Deels door de gewijzigde publieke opinie over roken en meeroken, maar ook door steeds strengere wetgeving die uiteindelijk roken in elke openbare ruimte wellicht volledig zal verbieden.
Roken wordt alleen nog gedoogd op privé terrein met een minimum afstand tot mensen die de maatschappij en haar gezondheid wel respecteren.
En dat is een goed beleid. Niemand hoeft buiten zijn/haar wil blootgesteld te worden aan tabaksrook. Nu dat beleid enkel nog doortrekken voor andere zaken waar we, door gedrag van individuen, als maatschappij hinder van ondervinden.
De mensen die het gore lef hebben om te vragen of het oké is om te roken in je auto. Ik heb die fout 1 keer gemaakt, never again!!
Edit:
Was ook gewoon mijn eigen schuld natuurlijk, ik had gewoon nee moeten zeggen.