Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede Kamerverkiezingen 2023

Tweede Kamerverkiezingen 2023

1807 antwoorden
159 weergaven
18-5-2026
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gaat dit specifiek over asielzoekers of ook over arbeidsmigranten?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#2
alles gaat voorbij zei:
Gaat dit specifiek over asielzoekers of ook over arbeidsmigranten?
Klik om te vergroten...
Arbeidsmigranten is niets mis mee lijkt mij?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
annihilation zei:
Arbeidsmigranten is niets mis mee lijkt mij?
Klik om te vergroten...

Hangt sterk van de arbeidsmigrant af.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Casrus zei:
Hangt sterk van de arbeidsmigrant af.
Klik om te vergroten...
Jazeker, om maar niet over de Locals te praten!
Ik ken er wel een aantal die best het land uit gezet mogen worden en op de boot naar Down-Under. (De oude vrouwen bedriegers, de pedofielen en die gastjes op de fat bikes natuurlijk, om er een aantal te noemen.)
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casrus zei:
Hangt sterk van de arbeidsmigrant af.
Klik om te vergroten...
Iemand die hier komt werken komt al met een heel andere insteek binnen dan een asielzoeker die denkt overal recht op te hebben.


ik doel niet op vluchtelingen ivm oorlog
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#6
annihilation zei:
Iemand die hier komt werken komt al met een heel andere insteek binnen dan een asielzoeker die denkt overal recht op te hebben.


ik doel niet op vluchtelingen ivm oorlog
Klik om te vergroten...

Dat 'overal recht op hebben' wordt ze aangepraat, net zoals bij de meeste mensen in de jaren tachtig. Na 2000 kregen ze dat er bij de meesten uit hoewel je bij de Surinaamse Creolen nog weleens van die 'ik heb overal recht op' mensen opmerkt.
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Manu76 zei:
Jazeker, om maar niet over de Locals te praten!
Ik ken er wel een aantal die best het land uit gezet mogen worden en op de boot naar Down-Under. (De oude vrouwen bedriegers, de pedofielen en die gastjes op de fat bikes natuurlijk, om er een aantal te noemen.)
Klik om te vergroten...
Korte taalcursus Nederlands voor Wilders-stemmers:
- Je PRAAT MET iemand.
- Je SPREEKT OVER iemand.
En wat zijn 'Locals'?
Wil jij Nederland worden uitgezet, met deze verkrachting van onze Nederlandse taal?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind dat minima 1x per jaar gratis verjaardagsboodschappen moeten mogen doen.

Tering man, ik had graag 1,5 week eerder geweten wat boodschappen tegenwoordig kosten, nu kan ik moeilijk 25 man een glas water en een kaakje geven 🤣
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Casrus zei:
Dat 'overal recht op hebben' wordt ze aangepraat, net zoals bij de meeste mensen in de jaren tachtig. Na 2000 kregen ze dat er bij de meesten uit hoewel je bij de Surinaamse Creolen nog weleens van die 'ik heb overal recht op' mensen opmerkt.
Klik om te vergroten...
Probeer eens wat vaker naar buiten te gaan om eens echt onder de mensen te zijn.
Goed voor jou:
- Vitamine D.
- Lopen is goed voor je lichaam.
- Werken aan een gezonder sociaal netwerk.
- Sociale vaardigheden trainen.

Goed voor ons: Hoeven we minder je zielig gezever hier te lezen.
Ook goed advies voor https://drugsforum.nl/members/mr_chip.142770/
Veel succes! 👍
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#10
JeetjeMineetje zei:
Korte taalcursus Nederlands voor Wilders-stemmers:
- Je PRAAT MET iemand.
- Je SPREEKT OVER iemand.
En wat zijn 'Locals'?
Wil jij Nederland worden uitgezet, met deze verkrachting van onze Nederlandse taal?
Klik om te vergroten...
Ok, betere Nederlandse formulering, dank je wel? Ik heb trouwens niets in Nederland te zoeken en ik ben toch geneigd je niet te mogen.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#11
JeetjeMineetje zei:
Probeer eens wat vaker naar buiten te gaan om eens echt onder de mensen te zijn.
Goed voor jou:
- Vitamine D.
- Lopen is goed voor je lichaam.
- Werken aan een gezonder sociaal netwerk.
- Sociale vaardigheden trainen.

Goed voor ons: Hoeven we minder je zielig gezever hier te lezen.
Ook goed advies voor https://drugsforum.nl/members/mr_chip.142770/
Veel succes! 👍
Klik om te vergroten...

Surinamer?
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Casrus zei:
Surinamer gespot.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet zeker, maar van mij mag die het land uitgezet worden. Zomaar mensen pijn lijken te willen doen vind ik een vreemde manier van zijn. Kan natuurlijk aan de drugsgebruik liggen..
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Eindelijk iets goeds uit de proefballonnenkoker van de PVV: een verbod op vochtige doekjes. Alle vochtige vodjes het land uit!!! Mijn stem hebben ze bij de volgende verkiezingen :wink:
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
ljuv zei:
Ik ben vooral heel erg benieuwd: wat zijn jullie verwachtingen als er inderdaad geen migranten meer worden binnengelaten in Nederland? Welke problemen die jullie ervaren lost dat op, geloven jullie, en op welke manier?
Klik om te vergroten...

Ik denk dat er heel veel niet opgelost wordt als de migranten weg blijven.
Het huizentekort wordt vaak van gezegd: "dat komt door de migranten". Maar ik denk dat dit maar voor een deel klopt, ouderen blijven bv ook lang zitten in hun gezinswoning.
Agressie en criminaliteit heb je ook in alle lagen van de bevolken. Idem voor uitkeringen en hoge ziektekosten (ik ben er een van en ik ben 100% Nederlands). Ook ik kost de maatschappij heel veel geld aan een PTSS behandeling bv.

Denk dat we ons vooral niet teveel moeten laten voeden door media en schreeuwende politiekleiders.
Media blaast veel op voor de kijk en leescijfers. En wat Wilders nu doet is denk ik hitten op nieuwe verkiezingen.
Gaat hij nu teveel mee in die wijzigingen in het asiel valt zijn kroonjuweel van de verkiezingen van november 2023.
En verliest hij bij nieuwe verkiezingen zeer veel van zijn volgens/stemmers.

Daarnaast in ogenschouw nemen:
Ik heb veel gezien van de wereld. En geloof mij. Bij iedere kleur zitten hartstikke goede mensen en hartstikke verkeerde mensen.
Een achtergrond, kleur, geslacht .... het staat er allemaal los van. Dus alles over een kam scheren. Tsja dat doen we maar met de haarbos bij de kapper
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
nos.nl

Wachttijden in de ggz nog altijd te lang, ziet de zorgtoezichthouder

Dat blijkt uit cijfers van de NZa over het aantal wachtplekken en de wachttijden in oktober vorig jaar. Alleen in de basis-ggz worden mensen net binnen de termijn geholpen.
nos.nl nos.nl
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kordie zei:
Daarnaast in ogenschouw nemen:
Ik heb veel gezien van de wereld. En geloof mij. Bij iedere kleur zitten hartstikke goede mensen en hartstikke verkeerde mensen.
Een achtergrond, kleur, geslacht .... het staat er allemaal los van. Dus alles over een kam scheren. Tsja dat doen we maar met de haarbos bij de kapper
Klik om te vergroten...
Ik ben eigenlijk wel wat te voorbarig geweest met mijn uitspraak ik heb immers genoeg vrienden zowel IRL als online die buitenlands zijn ..
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kordie zei:
Daarnaast in ogenschouw nemen:
Ik heb veel gezien van de wereld. En geloof mij. Bij iedere kleur zitten hartstikke goede mensen en hartstikke verkeerde mensen.
Een achtergrond, kleur, geslacht .... het staat er allemaal los van. Dus alles over een kam scheren. Tsja dat doen we maar met de haarbos bij de kapper
Klik om te vergroten...

Maar je wilt ze niet per se allemaal hier hebben.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Casrus zei:
Maar je wilt ze niet per se allemaal hier hebben.
Klik om te vergroten...

Een betere verdeling over Europa en een goede screening (ben je echt in gevaar) zou goed zijn. Maar wel op een humane manier. En wat hierboven al werd gezegd; minder streng op arbeid gebied. Laat ze leren op onze kosten en daarna werken. Om hier een toekomst te kunnen op bouwen.

Zo willen wij ook behandeld worden als Rusland binnen valt bij wijze van.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#19
Casrus zei:
Maar je wilt ze niet per se allemaal hier hebben.
Klik om te vergroten...
Dat wil niemand.
Wat is jouw oplossing dan in plaats van zo’n open deur intrappen?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zeehond zei:
Dat wil niemand.
Wat is jouw oplossing dan in plaats van zo’n open deur intrappen?
Klik om te vergroten...
Dat onze EU overheden de tijd nemen een behoorlijk en bestendig immigratiebeleid op te zetten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7980818283...91
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."