#1
Gaat dit specifiek over asielzoekers of ook over arbeidsmigranten?
Arbeidsmigranten is niets mis mee lijkt mij?Gaat dit specifiek over asielzoekers of ook over arbeidsmigranten?
Arbeidsmigranten is niets mis mee lijkt mij?
Jazeker, om maar niet over de Locals te praten!Hangt sterk van de arbeidsmigrant af.
Iemand die hier komt werken komt al met een heel andere insteek binnen dan een asielzoeker die denkt overal recht op te hebben.Hangt sterk van de arbeidsmigrant af.
Iemand die hier komt werken komt al met een heel andere insteek binnen dan een asielzoeker die denkt overal recht op te hebben.
ik doel niet op vluchtelingen ivm oorlog
Korte taalcursus Nederlands voor Wilders-stemmers:Jazeker, om maar niet over de Locals te praten!
Ik ken er wel een aantal die best het land uit gezet mogen worden en op de boot naar Down-Under. (De oude vrouwen bedriegers, de pedofielen en die gastjes op de fat bikes natuurlijk, om er een aantal te noemen.)
Probeer eens wat vaker naar buiten te gaan om eens echt onder de mensen te zijn.Dat 'overal recht op hebben' wordt ze aangepraat, net zoals bij de meeste mensen in de jaren tachtig. Na 2000 kregen ze dat er bij de meesten uit hoewel je bij de Surinaamse Creolen nog weleens van die 'ik heb overal recht op' mensen opmerkt.
Ok, betere Nederlandse formulering, dank je wel? Ik heb trouwens niets in Nederland te zoeken en ik ben toch geneigd je niet te mogen.Korte taalcursus Nederlands voor Wilders-stemmers:
- Je PRAAT MET iemand.
- Je SPREEKT OVER iemand.
En wat zijn 'Locals'?
Wil jij Nederland worden uitgezet, met deze verkrachting van onze Nederlandse taal?
Probeer eens wat vaker naar buiten te gaan om eens echt onder de mensen te zijn.
Goed voor jou:
- Vitamine D.
- Lopen is goed voor je lichaam.
- Werken aan een gezonder sociaal netwerk.
- Sociale vaardigheden trainen.
Goed voor ons: Hoeven we minder je zielig gezever hier te lezen.
Ook goed advies voor https://drugsforum.nl/members/mr_chip.142770/
Veel succes! 👍
Ik weet niet zeker, maar van mij mag die het land uitgezet worden. Zomaar mensen pijn lijken te willen doen vind ik een vreemde manier van zijn. Kan natuurlijk aan de drugsgebruik liggen..Surinamer gespot.
Ik ben vooral heel erg benieuwd: wat zijn jullie verwachtingen als er inderdaad geen migranten meer worden binnengelaten in Nederland? Welke problemen die jullie ervaren lost dat op, geloven jullie, en op welke manier?
Ik ben eigenlijk wel wat te voorbarig geweest met mijn uitspraak ik heb immers genoeg vrienden zowel IRL als online die buitenlands zijn ..Daarnaast in ogenschouw nemen:
Ik heb veel gezien van de wereld. En geloof mij. Bij iedere kleur zitten hartstikke goede mensen en hartstikke verkeerde mensen.
Een achtergrond, kleur, geslacht .... het staat er allemaal los van. Dus alles over een kam scheren. Tsja dat doen we maar met de haarbos bij de kapper
Daarnaast in ogenschouw nemen:
Ik heb veel gezien van de wereld. En geloof mij. Bij iedere kleur zitten hartstikke goede mensen en hartstikke verkeerde mensen.
Een achtergrond, kleur, geslacht .... het staat er allemaal los van. Dus alles over een kam scheren. Tsja dat doen we maar met de haarbos bij de kapper
Maar je wilt ze niet per se allemaal hier hebben.
Dat wil niemand.Maar je wilt ze niet per se allemaal hier hebben.
Dat onze EU overheden de tijd nemen een behoorlijk en bestendig immigratiebeleid op te zetten.Dat wil niemand.
Wat is jouw oplossing dan in plaats van zo’n open deur intrappen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."