#1
(Sorry voor de lange post, was een beetje enthousiast..)
Vind het feit dat Omtzigt waarschijnlijk de grootste wordt dood eng. Zijn we eindelijk van rutte af, gaan we de christen democratie nieuw leven inblazen. Omtzigt was (en is) voor CDA standaard zeer conservatief, blijkt ook weer uit het feit dat hij liever gegeerd met de SGP dan een (zeeg gematigde) linkse partij als pvda/GL. Groot worden met critiek op het kabinet omtrent een tekort aan openheid/eerlijkheid, en vervolgens je hele campagne zo veel mogenlijk verbergen waar je zelf voor staat en wat je plannen zijn. Heeft nu letterlijk gezegd, niet openbaar te willen maken of hij bereid is premier te worden tot na de verkiezingen. Is dat niet super hypocriet? Of zie ik dat verkeerd?
Vind het feit dat Omtzigt waarschijnlijk de grootste wordt dood eng. Zijn we eindelijk van rutte af, gaan we de christen democratie nieuw leven inblazen. Omtzigt was (en is) voor CDA standaard zeer conservatief, blijkt ook weer uit het feit dat hij liever gegeerd met de SGP dan een (zeeg gematigde) linkse partij als pvda/GL. Groot worden met critiek op het kabinet omtrent een tekort aan openheid/eerlijkheid, en vervolgens je hele campagne zo veel mogenlijk verbergen waar je zelf voor staat en wat je plannen zijn. Heeft nu letterlijk gezegd, niet openbaar te willen maken of hij bereid is premier te worden tot na de verkiezingen. Is dat niet super hypocriet? Of zie ik dat verkeerd?












