#1
Een één mans partij zonder enige bestuurservaring echt wat Nederlan nodig heeft 😂
Een één mans partij zonder enige bestuurservaring echt wat Nederlan nodig heeft 😂
Her-opvoedkampen voor alle drugsgebruikers!!!
ik ben helaas niet gebeld
Ahhhhhh man niet alleen voor de partijleiders ik ben echt tering zenuwachtig😂😂😂Ik ben vandaag wel twee keer gebeld door een nummer uit Den Haag.
Het zou toch niet zo zijn dat ze mij hadden willen vragen als minister president?
Maar inderdaad, afwachten. Ben eens benieuwd wat de fracties ervan gaan vinden.
Het heeft een half jaar geduurd. Dus voor de partijleiders een spannende avond.
Ahhhhhh man niet alleen voor de partijleiders ik ben echt tering zenuwachtig
Gemiste kans voor het land wel, dat jij je telefoon niet opnam!
Nee maar anders dan anders hebben ze letterlijk een deadline om 23:59 en moeten ze weer nieuwe formateurs zoeken. En dan is de koek wel beetje op voor deze ronde denk ik. De presentatie is iig wel uitgesteld naar morgen ): Maar de vvd wordt elk moment verwacht nu. Tot zover weten we dat:Wordt lang op blijven voor je vrees ik.
Want dit zal niet over een paar uurtjes beklonken zijn.
Dat geldt natuurlijk ook voor de stop migratie. Dat gaat nooit en te nimmer gebeuren. De gulden terug is ‘t ook niet geworden. Nexit ditto. We zitten nu met een gemankeerd rechts kabinet opgescheept dat van een landje nu een mooie politiestaat kan gaan maken.lol alsof als je op een van die partijen stemt alles wat die partij goed vindt of regelt het er ook maar gelijk mee eens bent
ik zie het wel gebeuren met die stop migratie maar goed tijd zal het lerenDat geldt natuurlijk ook voor de stop migratie. Dat gaat nooit en te nimmer gebeuren. De gulden terug is ‘t ook niet geworden. Nexit ditto. We zitten nu met een gemankeerd rechts kabinet opgescheept dat van een landje nu een mooie politiestaat kan gaan maken.
Als dat een reden is om rechts te stemmen dan wens ik iedereen die drugs gebruikt en betrapt wordt en opgesloten veel sterkte in de bak met al die opgesloten migranten…ik zie het wel gebeuren met die stop migratie maar goed tijd zal het leren
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."