Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gewoon stoppe 😂"
"GabberHippie zei: Huh, ik dacht juist dat het minder neurotoxisch was dan xtc. Hoezo is het ongezonder, en waarom vind je het zo ranzig? Klik om te vergroten... Neurotoxisch vind ik het idd niet, in de hersenen merkte ik er idd minder van dan xtc. Ik heb t in me wijn gegooid misschien maakt dat uit, maar het werkte wel op me nieren, darmen, en ik kon echt geen water drinken voor 10~ uur 😂"
"Ik word al uitgelachen als ik hulp bij een rechtzaak wil door een advocaat te vragen 🙄 Deze mensen hebben een begeleider nodig om met hun collegas samen te kunnen werken om hun werk te doen 😑 Je zou bijna vergeten dat het hun taak is om het land goed te besturen, en niet hun eigen agenda te vervullen 🤔"
"Vindt t ook vreemd hoe Wilders borderline psychotisch is geworden op X, na zijn winst. En er duidelijk iets sterk veranderd is in zijn motivatie on voor het land te werken na de verkiezingen. Maar daar lijkt iedereen alleen blij mee, dus zegt niemand er iets over."
"Gaat erom of hij ook kan waarmaken wat die steeds zegt, en dat die echt die kunde heeft waar hij over opschept. Zo moeilijk zou t niet moeten zijn goeie keuzes te maken. Want tot nu toe werkte hij met shock en "alternatieve" ideeen om aandacht te krijgen. Zal nu toch echt anders moeten"
"Tja, ik vindt t ook erg kinderachtig. Maar ze zijn blijkbaar allemaal jalloers? Misschien is die man ook gek, aant ze X posts zijn wel heel raar geworden, dacht dat die gehackt was"
"Misschien een vraag buiten het topic om, maar om een hele topic te maken voor me vraag leek me overdreven. heeft iemand ervaring met paddos kweken? Ik wou namelijk weten hoe, en of je na paddos te groeien, niet gewoon zaden van de gekweete paddos kan gebruiken om weet een nieuwe ronde te doen? Er word gesproken alsof dit niet mogelijk is? iemand ervaring mee? Bedankt."
"Topic mag verwijderd worden. Blijkbaar niet zo'n success op antwoorden gekregen."
"Zoals ik al verteld heb. Het schadelijkste voor me mentale gezonheid is geweest dat tegenwoordig op elk feestje een conflict komt, en dat ik met niemand meer gewoon een biertje kan drinken zonder drama."
"Ach, de arts heeft mij ook gezegd, dat in zijn optiek, de tijd dat we gezellig met elkaar buiten als vreemde een biertje drinken voor de gezelligheid, nooit zal terugkomen."