Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede Kamerverkiezingen 2023

Tweede Kamerverkiezingen 2023

1807 antwoorden
224 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
APESHIT13 zei:

Check het op 1:33 😂
Klik om te vergroten...
Zo zie je maar ookal was het een hele stomme actie wat wilders allemaal over die Marrokanen heeft gezegd maar toch veel respecteren hem omdat ie wel eerlijk is, durft te zeggen wat ie denkt en hij straalt inderdaad uit dat ie goeie bedoelingen heeft voor Nederland

Nu is de vraag, mocht het zo uitpakken, gaat hij het waar kunnen maken? We shall see
S
SandervGLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeehond zei:
Dat zijn nog eens verbindende teksten die ons dichter bij elkaar brengen.
Klik om te vergroten...
In het verleden negeerden de gevestigde partijen de PVV. Ik heb Geert Wilders zojuist horen verklaren dat hij bereid is om met elke partij in gesprek te gaan. In tegenstelling tot de PvdA/GroenLinks en veel andere linksgeoriënteerde partijen die de PVV van tevoren al uitsluiten, is de PVV wel bereid om met iedereen te gaan praten.
Zeehond zei:
Nu mogen ze het laten zien.
Klik om te vergroten...
Heel goed.
Zeehond zei:
Ik heb geleerd om mensen te beoordelen op wat ze doen in plaats van wat ze zeggen.
Klik om te vergroten...
Goedzo.
Zeehond zei:
Dat zullen we gaan zien.
Klik om te vergroten...
Jup.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik schaam me echt diep, diep voor dit land.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeehond zei:
Dat zijn nog eens verbindende teksten die ons dichter bij elkaar brengen.

Ze krijgen de kans.
Nu mogen ze het laten zien.

Ik heb geleerd om mensen te beoordelen op wat ze doen in plaats van wat ze zeggen.

Dat zullen we gaan zien.
Klik om te vergroten...
Zie je de ironie er niet van in? De pvv wordt al sinds jaar en dag uitgesloten door alles en iedereen en nu gaan zij de dienst uitmaken. Het is ook niet mijn partij, op met name sociaal economisch vlak, maar deze overwinning vind ik wel overweldigend.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Ik schaam me echt diep, diep voor dit land.
Klik om te vergroten...
Ik snap je. Beter is het om er om te lachen en je niet druk te maken. Echt.
S
SandervGLid
01-01-2024, 00:00
#6
Σανσα zei:
Zie je de ironie er niet van in? De pvv wordt al sinds jaar en dag uitgesloten door alles en iedereen en nu gaan zij de dienst uitmaken. Het is ook niet mijn partij, op met name sociaal economisch vlak, maar deze overwinning vind ik wel overweldigend.
Klik om te vergroten...
Jaaa maar rechts is SLECHT!
Roze Olifant zei:
Ik schaam me echt diep, diep voor dit land.
Klik om te vergroten...
Zo is democratie. Zie ik nu dat PvdA/GL nog een zetel verloren heeft? xD
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#7
Σανσα zei:
Zie je de ironie er niet van in? De pvv wordt al sinds jaar en dag uitgesloten door alles en iedereen en nu gaan zij de dienst uitmaken. Het is ook niet mijn partij, op met name sociaal economisch vlak, maar deze overwinning vind ik wel overweldigend.
Klik om te vergroten...
Dus jij denkt dat het dna van deze partij veranderd is?
Niemand gaat de dienst hier uitmaken hoor.

Het is absoluut overweldigend. Dit is democratie. Het volk heeft gesproken.
Wat ik vind is niet zo belangrijk nu.

Ben benieuwd naar de veranderingen, lees dit over een half jaar nog eens terug adviseer ik iedereen.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeehond zei:
Dus jij denkt dat het dna van deze partij veranderd is?
Niemand gaat de dienst hier uitmaken hoor.

Het is absoluut overweldigend. Dit is democratie. Het volk heeft gesproken.
Wat ik vind is niet zo belangrijk nu.

Ben benieuwd naar de veranderingen, lees dit over een half jaar nog eens terug adviseer ik iedereen.
Klik om te vergroten...
Het ging om de opmerking dat 'de pvv nu degene is die partijen uit kan sluiten'. Dat vind ik een ironische opmerking, gezien het al 20 jaar andersom is.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zo eindelijk gestemd, hopelijk komt er een stevige Tweede Kamer die de samen met een nieuwe regering een andere bestuurscultuur weet te bewerkstelligen en de lastendruk bij de lage en middeninkomens eens doorbelast aan de rijkste Nederlanders.
S
SandervGLid
01-01-2024, 00:00
#10
PVV/NSC/VVD/BBB

Gaat gebeuren.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
SandervG zei:
Zo is democratie. Zie ik nu dat PvdA/GL nog een zetel verloren heeft? xD
Klik om te vergroten...

Dat vind ik nog het meest verdrietige van alles: dat dit blijkbaar het resultaat is van democratie.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Ik schaam me echt diep, diep voor dit land.
Klik om te vergroten...
Simpele zielen.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeehond zei:
Simpele zielen.
Klik om te vergroten...
Nou doe je hetzelfde als wat je anderen verwijt. Beetje jammer
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#14
Σανσα zei:
Nou doe je hetzelfde als wat je anderen verwijt. Beetje jammer
Klik om te vergroten...
Boeie
S
SandervGLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze Olifant zei:
Dat vind ik nog het meest verdrietige van alles: dat dit blijkbaar het resultaat is van democratie.
Klik om te vergroten...

Veel mensen in Nederland voelen zich gewoon in de steek gelaten, en dat heeft alles te maken met een soort algemene ontevredenheid. Ze willen minder gedoe met immigratie, minder gedram over het klimaat en minder gedoe met de Europese Unie. Sommige mensen vinden die ideeën misschien een beetje kort door de bocht, maar het is belangrijk om te begrijpen dat die standpunten gewoon voortkomen uit het gevoel dat de gewone burger zich al jaren lang niet serieus genomen voelt.

Zeehond zei:
Simpele zielen.
Klik om te vergroten...

Hahah, doe maar brabbelen. Ik heb van jou nog geen enkele goed onderbouwde post gezien. Letterlijk 0. Stop maar met praten.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#16
SandervG zei:
Hahah, doe maar brabbelen. Ik heb van jou nog geen enkele goed onderbouwde post gezien. Letterlijk 0. Stop maar met praten.
Klik om te vergroten...
Ik brabbel hier vrolijk door!
Bedankt voor je complimenten.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
Ik schaam me echt diep, diep voor dit land.
Klik om te vergroten...
Ik ook…

kan niet anders dan aan dit filmpje denken…

L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat je er ook van vindt, dit is democratie.
En daar mogen we best trots op zijn ondanks dat de uitslag niet naar ieders welbevinden is.
S
SandervGLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eik zei:
Ik ook…

kan niet anders dan aan dit filmpje denken…

Klik om te vergroten...

Wie is dit terminaal reptiel?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eik zei:
Ik ook…

kan niet anders dan aan dit filmpje denken…

Klik om te vergroten...
Geweldig!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4344454647...91
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."