#1
Benzo's en opiaten zijn beide downers maar het effect is anders. Als je 10mg neemt ga je daar niet zoveel van voelen. Je bent rustiger en kunt je slaperig voelen de eerste keren. Bij hogere dosis ook. Ik geef meestal 2 of 3 pillen van 10mg aan vrienden en die drinken daar dan alcohol op (om waziger te zijn).
Let wel op, teveel benzo's en alcohol = blackout. Het duurt niet zo lang voor je het voelt en je ziet het ook niet echt aan de persoon. Je kunt er enkel slaperig uitzien. Benzo's vind ik het best in combinatie met alcohol of wiet. En vooral als de drang er is naar iets maar je hebt niks om te gebruiken, dan zijn benzo's wel handig.
Let wel op, teveel benzo's en alcohol = blackout. Het duurt niet zo lang voor je het voelt en je ziet het ook niet echt aan de persoon. Je kunt er enkel slaperig uitzien. Benzo's vind ik het best in combinatie met alcohol of wiet. En vooral als de drang er is naar iets maar je hebt niks om te gebruiken, dan zijn benzo's wel handig.
