Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam, recreatieve drugs?

Diazepam, recreatieve drugs?

23 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#1
getitd0n3 zei:
1 De slaapmiddelen, waarvan je dan pillen hebt die eigenlijk bedoelt zijn om in te slapen (korte werkingsduur) bv: Stilnoct, Zolpidem, Imovane, Sonata...
Klik om te vergroten...

Dit zijn alleen geen benzodiazepines.
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@ fneawognfkgln.
Aaaahr, moet blijkbaar tot op de letter juist zijn voor je.

Stilnoct, Zolpidem, Imovane, Sonata...
Middelen verwant aan de benzodiazepines!
Plaatsbepaling
• Deze geneesmiddelen worden voorgesteld als hypnotica.
• Hun werkingsmechanisme is analoog aan dit van de benzodiazepines.
• Deze middelen lijken geen voordelen te hebben boven de benzodiazepines
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#3
needlefreak zei:
Benzo's en opiaten zijn beide downers maar het effect is anders. Als je 10mg neemt ga je daar niet zoveel van voelen. Je bent rustiger en kunt je slaperig voelen de eerste keren. Bij hogere dosis ook. Ik geef meestal 2 of 3 pillen van 10mg aan vrienden en die drinken daar dan alcohol op (om waziger te zijn).
Let wel op, teveel benzo's en alcohol = blackout. Het duurt niet zo lang voor je het voelt en je ziet het ook niet echt aan de persoon. Je kunt er enkel slaperig uitzien. Benzo's vind ik het best in combinatie met alcohol of wiet. En vooral als de drang er is naar iets maar je hebt niks om te gebruiken, dan zijn benzo's wel handig.
Klik om te vergroten...



Een oude post, maar als je hier nog moest zijn: ben je ooit nog van die benzo's afgeraakt, want ik heb de indruk dat je het hier in 2003 veel onschuldiger zag dan dit spul is...
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fat Freddy's cat zei:
needlefreak zei:
Benzo's en opiaten zijn beide downers maar het effect is anders. Als je 10mg neemt ga je daar niet zoveel van voelen. Je bent rustiger en kunt je slaperig voelen de eerste keren. Bij hogere dosis ook. Ik geef meestal 2 of 3 pillen van 10mg aan vrienden en die drinken daar dan alcohol op (om waziger te zijn).
Let wel op, teveel benzo's en alcohol = blackout. Het duurt niet zo lang voor je het voelt en je ziet het ook niet echt aan de persoon. Je kunt er enkel slaperig uitzien. Benzo's vind ik het best in combinatie met alcohol of wiet. En vooral als de drang er is naar iets maar je hebt niks om te gebruiken, dan zijn benzo's wel handig.
Klik om te vergroten...



Een oude post, maar als je hier nog moest zijn: ben je ooit nog van die benzo's afgeraakt, want ik heb de indruk dat je het hier in 2003 veel onschuldiger zag dan dit spul is...
Klik om te vergroten...
Die post die je quote van mij is van 06 dec 2006. Maandje geleden dus. Ik neem nog steeds dagelijks diazepam. Meestal 20mg. Soms meer, heel soms ook minder.

Je bent niet de eerste die zegt dat ik te onschuldig omga met bepaalde drugs. Klopt wel. Moet ik meer op letten. Ik vind het dikwijls allemaal maar normaal en denk niet aan de gevaren. Komt vooral door mijn verleden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."