#1
Goe bezig. ![:)]()
jaja zei:'T zijn altijd kleinburgerlijke nitwits die je gaan uitmaken voor junk.
Voor mij is dat 'n teken van geestelijke armoede, waar ik 't de moeite niet van waard vind er tegen in te gaan.
stuikerken zei:Hmm, ik ging jullie op de hoogte houden wel ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws.
Goede nieuws: Ik ben nog steeds in behandeling bij de psychiater/psychologe en ik voel me ook al veel beter geestelijk en lichamelijk.
Slechte nieuws: Ik gebruik af en toe nog eens een kleine hoeveelheid heroine, maar laat het wel niet ui t de hand lopen.
stuikerken zei:En waarvoor ik bij de psychiater en psychologe moet is niet enkel voor heroineprobleem, is ook voor andere problemen, die niet echt iets met drugs te maken hebben.![]()


stuikerken zei:Ik gebruik weer tamelijk veel de laatste tijd. Vandaag iets van een 0.7 en heb voor morgen al een nieuwe gram, volgende week ga ik eens langs bij de sleutel, voor het te laat is en ik er weer even neig aanhang als vroeger.
Het is gewoon sterker als mezelf ik wil wel stoppen, maar ik word effenaf zot zonder.![]()
![]()
Ik bedoelde dat ik de gram al in men bezit had.pepito zei:stuikerken zei:Ik gebruik weer tamelijk veel de laatste tijd. Vandaag iets van een 0.7 en heb voor morgen al een nieuwe gram, volgende week ga ik eens langs bij de sleutel, voor het te laat is en ik er weer even neig aanhang als vroeger.
Het is gewoon sterker als mezelf ik wil wel stoppen, maar ik word effenaf zot zonder.![]()
![]()
Hoorde je ook al zeggen "morgen" Tsja.....Als jij gelooft dat het sterker is dan jou dan is dat zo....geloof je dat jij zelf sterker bent dan is dat ook zo....Niemand die je dwingt het te kopen of te gebruiken....In principe is de geest sterker dan het lichaam, hoop dat jij je dat ook gaat beseffen....i.i.g, veek succes....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."