#1
Apomorphine.
jaja zei:'T zijn altijd kleinburgerlijke nitwits die je gaan uitmaken voor junk.
Voor mij is dat 'n teken van geestelijke armoede, waar ik 't de moeite niet van waard vind er tegen in te gaan.
stuikerken zei:Hmm, ik ging jullie op de hoogte houden wel ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws.
Goede nieuws: Ik ben nog steeds in behandeling bij de psychiater/psychologe en ik voel me ook al veel beter geestelijk en lichamelijk.
Slechte nieuws: Ik gebruik af en toe nog eens een kleine hoeveelheid heroine, maar laat het wel niet ui t de hand lopen.
stuikerken zei:En waarvoor ik bij de psychiater en psychologe moet is niet enkel voor heroineprobleem, is ook voor andere problemen, die niet echt iets met drugs te maken hebben.![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."