#1
Dat mensen in je omgeving het weten zal wel helpen. Ik hoop dat het gaat lukken, veel sterkte!!
jaja zei:Langzamerhand kunnen we gaan spreken van 'n trend.
Ik ga elke week bij de psychiater dus ik heb psychiatrische begeleiding + dat ik onder toezicht sta van mijn ouders ivm geld, buiten gaan enz...needlefreak zei:jaja zei:stuikerken zei:Echt ik doe zo hard men best en toch is het na een week al mislukt door 1 slecht moment weer.
Zo zag ik dat vroeger ook, terwijl het zo'n onzin is; die éne misstap is idd zonde, maar betekent niet dat je voornemen te stoppen mislukt is.
Je hebt in dik één week tijd één enkele maal gezondigd. Voor iemand die gewend was dagelijks te gebruiken vind ik dat geen slechte prestatie.
Doorzetten, je zit iig op de goede weg!
Zo is het. Leer eruit en doe verder je best.
Heb je begeleiding of doe je het alleen?
Succes allesinds.
natalia zei:stuikerken zei:Ik heb het een week vol gehouden om niets te gebruiken tot deze namiddag dan heb ik een lijntje hero gesnoven omdak ik geen zilverpapier had en dus niet kon chinezen.
Maar ipv mij weer goed te voele enzo, begon ik in plaats daarvan bijna onmiddelijk te kampen met allerlei schuldgevoelens. Ik krijg steun langs alle kanten en dan doe ik dit weer.
Ik heb ook weer bijna een vriendin het is een ex van mij maar nu pas beseffen we dat we elkander echt nog steeds dood graag zien en dit eigelijk nooit echt veranderd is (is een heel lang ingewikkeld verhaal) zelfs na al die tijd nog, en ze is mij altijd blijven steunen, ik heb het haar vandaag ook weer eerlijk verteld en ze was niet kwaad, maar wel weer teleurgesteld. Ik heb beloofd dat het niet meer zal gebeuren en het zal niet meer gebeuren ook, daarvoor zie ik dit meisje en m'n familie veel te graag.
Echt ik doe zo hard men best en toch is het na een week al mislukt door 1
slecht moment weer.![]()
Maar ik geef niet op, Rome is ook niet op 1 dag gebouwd.
En het zal me lukken om van dit vuile vergif van af te komen, het moet gwn!![]()
Jup, van een verslaving afgeraken is met vallen en opstaan!!!
Door t vallen, besef je echt da je er vanaf wilt geraken!
't Lukt perfect, al vind ik een opname nog altijd beter (maar das dan mijn gedacht hé)
Ik ben nu 2J en bijna 2 maand clean, en ik ben er ook gekomen omdat ik hetzelf wou, en omdat ik veel steun kreeg (zoals bij jou)
't Is al goed dat je je schuldig voelt!!
VOLHOUDEN, echt leven is zo mooi clean, t is soms heel moeilijk maar het besef dat ik mezelf niet meer verwoest, en ganse tijd van de kaart was, doet me volhouden!
Denk aan jouw afkicks, hoe vreselijk het was!Dat helpt mij nog altijd!!
Al gehoord van ambulant centrum De kiem?
Daar kan je praten over je verslaving, zonder dat het jou een cent kost.
Naar mijn gevoel dat het mij deugd, omdat je eens je verhaal kan doen aan een persoon die buiten je leefwereld staat, een objectief persoon!
Kan altijd deugd doen, het belangrijkste is dat je erover praat!!
Veel succes nog hé!!!En als je echt iets wilt, dan lukt het hoor![]()
stuikerken zei:Hmm, ik ging jullie op de hoogte houden wel ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws.
Goede nieuws: Ik ben nog steeds in behandeling bij de psychiater/psychologe en ik voel me ook al veel beter geestelijk en lichamelijk.
Slechte nieuws: Ik gebruik af en toe nog eens een kleine hoeveelheid heroine, maar laat het wel niet ui t de hand lopen.
stuikerken zei:En waarvoor ik bij de psychiater en psychologe moet is niet enkel voor heroineprobleem, is ook voor andere problemen, die niet echt iets met drugs te maken hebben.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."