Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ga stoppen!

Ik ga stoppen!

63 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#1
precies is nog niet helemaal
je kunt het
a
anneke172Lid
01-01-2024, 00:00
#2
bedankt voor de tips. Gisteren is het mij niet gelukt om niets bij te gaan halen, heb me schuldig gemaakt aan een halfje. Maar....vandaag is weer een nieuwe dag, dus nieuwe hoop!! Had er sowieso toch spijt van, en heb er niet veel aan gehad! Ben al wel gestegen naar 35mg deze morgen, om me iets of wat 'normaal' te voelen. Het zal wel een beetje zoeken zijn, de eerste dagen zekers. Ben supergemotiveerd, dus zou zooooo graag hebben dat het lukt. alee tot gauw, en jullie....ook veel succes met stoppen, hé! Gewoon doen, het leven is veel te mooi om onze kop te laten hangen, aan zo'n stom poedertje, dat ons leven ruïneert.... groetjes anneke
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het heel knap van je dat je inziet dat je der mee moet stoppen en ik wens je heel veel succes dude :grin:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is zeker niet onmogelijk!

Lees een zelfhulpboek (ik raad je aan: De Verslaving Voorbij van Jan Geurtz), ga opzoek naar een arts/psycholoog van verslavingszorg, ga hardlopen, pak je oude hobby's weer op of zorg voor nieuwe interesses, doe een cursus, zoek een baantje, het KÁN WÉL! Desnoods met behulp van buprenorfine of naltrexon als het echt niet gaat.

Als ik het kan kan jij het ook! Als je er echt voor wilt gaan doe dan de dingen die ik noemde en meer, maar alleen als je er écht voor wilt gaan; als je het niet wilt, kom je echt nergens...

WIL je wel stoppen?? Dat moet je jezelf héél goed afvragen. Ik had ook tijden dat ik steeds terugviel in opiaat- en benzogebruik. Ik WILDE toen simpelweg eerlijk gezegd niet stoppen.

Nu zijn er zoveel nare dingen gebeurt, ik ben bv. uit huis gezet (moet op mezelf gaan wonen) door mijn laatste heroïnterugval van 1½-2 maanden... Ik kwam bijna op straat te staan. DAN ga je wel nadenken en willen stoppen... Ik hoop voor jou dat je vóórdat het zo ver komt (want die tijd komt écht als je zo doorgaat) weet te stoppen.

Grtz,
fnea.,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."