#1
Graag gedaan, Super de Boer.
Solidius zei:Graag gedaan, Super de Boer.
Ben blij om te horen dat het zo goed gaat met je fnea.needlefreak zei:Buprenorfine word in België verkocht als subutex. Een vriend van mij noemt het een wondermiddel.
fneawognfkgln zei:Je voelt je niet super-euforisch, wat bij methadon het geval kan zijn.
silverfish zei:Heb wel nog een vraagje: betekent dit dat je Subutex levenslang moet blijven gebruiken of niet? (tegen de terugval blablabla).
Het schijnt nl. makkelijker te zijn om af te bouwen van subutex dan van metha maar daar heb ik zo mijn vraagtekens bij...
silverfish zei:Jalours? Check de spellingscontrole!![]()
Vond het gewoon een nogal vreemde reaktie op zo'n positief verhaal op het DF...

needlefreak zei:Solidius zei:silverfish zei:Horrorverhaal? Ben jij nou een moderator op een drugsforum?![]()
Jalours?![]()
Gisteren was het mij opgevallen dat je als moderator nogal grof en onzinnig postte.
Die kerel die 20mg risperdal geslikt heeft, post je: geef hem een lijn.![]()
1vb maar zo zijn er nog. Denk eraan.![]()

needlefreak zei:Gisteren was het mij opgevallen dat je als moderator nogal grof en onzinnig postte.
Die kerel die 20mg risperdal geslikt heeft, post je: geef hem een lijn.

jaja zei:needlefreak zei:Gisteren was het mij opgevallen dat je als moderator nogal grof en onzinnig postte.
Die kerel die 20mg risperdal geslikt heeft, post je: geef hem een lijn.
Alsof de posts van iemand die moddereter is per definitie zinnig moeten zijn?
Dat zou het vinden van gekwalificeerde kandidaten wel erg lastig maken.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."