Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFnea gestopt dankzij wondermiddel Subutex

Fnea gestopt dankzij wondermiddel Subutex

52 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nog iemand die het een wondermiddel noemt. :mrgreen:

Quote uit ander topic:
needlefreak zei:
Buprenorfine word in België verkocht als subutex. Een vriend van mij noemt het een wondermiddel.
Klik om te vergroten...
Ben blij om te horen dat het zo goed gaat met je fnea.

Succes verder met alles. Het gaat je goed. :)
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt goed! Ik gebruik 15 mg methadon en wil (eenmaal terug in Nederland, ik woon tijdelijk in het buitenland) overstappen op subutex. Wat je hierboven hebt gepost klinkt zeker interessant, des te meer als het ook nog als anti-depressiva zou aanslaan.
Ben alleen wel een beetje angstig voor de overstap van meet naar subutex.
Mijn huisarts heeft me al eens voorgesteld subutex voor te schrijven maar ik moet eerst afbouwen naar max. 10 mg meet en dat wil maar niet lukken (zie andere posts, ik gebruik methadon tegen chronische pijn). Anyway, je post stimuleert me om het toch nog een keer met subutex te gaan proberen. Dus thanks voor alle info en heel veel succes met alles!! :wink:
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: ---===| OVER BUPRENORFINE |===---

fneawognfkgln zei:
Je voelt je niet super-euforisch, wat bij methadon het geval kan zijn.
Klik om te vergroten...


Excuse me, maar hierbij zet ik, mede nav dit topic, toch een klein vraagteken.


Desalniettemin goed nieuws, en ik wens je uiteraard alle succes!
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb me inderdaad nog never nooit euforisch gevoeld van de meta, in elk geval niet op mijn dosering (max 100 mg, nu 15 mg). Hoopte eigenlijk dat ik me van de subutex juist ietsje euforischer zou gaan voelen.. :wink:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Erg prettig voor je, gefeliciteerd.
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb wel nog een vraagje: betekent dit dat je Subutex levenslang moet blijven gebruiken of niet? (tegen de terugval blablabla).
Het schijnt nl. makkelijker te zijn om af te bouwen van subutex dan van metha maar daar heb ik zo mijn vraagtekens bij...
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#7
silverfish zei:
Heb wel nog een vraagje: betekent dit dat je Subutex levenslang moet blijven gebruiken of niet? (tegen de terugval blablabla).
Het schijnt nl. makkelijker te zijn om af te bouwen van subutex dan van metha maar daar heb ik zo mijn vraagtekens bij...
Klik om te vergroten...

Dat is wel het veiligst natuurlijk. Gezien opiaten niet fysiek schadelijk zijn, en dat ik verder geen bijwerkingen heb van bupe (alleen moeite met urineren wat ik bij andere opiaten ook vaak heb).

Voorlopig hou ik het even zo - het is nergens voor nodig af te bouwen... Eerst m'n studie Verpleegkunde even op gang krijgen, dan zien we wel verder. Ik wil niet riskeren dat dat mis gaat.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een horrorverhaal weer zeg, kan je niet gewoon een kopje koffie drinken ofzo.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tellius zei:
Heb me inderdaad nog never nooit euforisch gevoeld van de meta,
Klik om te vergroten...

I must be the luckiest guy in town (of net niet natuurlijk, 't is maar hoe je het bekijkt), ik ben elke dag stoned van 11 mg meet. Het supergrote nadeel is natuurlijk dat er geen haar op mijn hoofd is dat aan afbouwen laat staan aan stoppen denkt.

Tellius
Klik om te vergroten...

Dat heb ik echt nog nooit gehoord, maar ik geloof je. :wink:

Ik ben ineens met 25 omhoog gegaan omdat ik bijna 2 weken elke dag heroïne gebruikt heb. Nu sta ik op 75mg en ik voel me weer heel goed. Voor zolang het duurt... Ik was dus van rond de 100 gezakt naar 50 en terug hervallen. Ik zie me nu ook nog niet zo snel van de methadon afkomen.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Solidius zei:
Wat een horrorverhaal weer zeg, kan je niet gewoon een kopje koffie drinken ofzo.
Klik om te vergroten...

Niet doen; koffie is erg ongezond.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vond dat 'horror'-verhaal een rare reactie. Dit is juist een succesverhaal en ik ben er wel ff een half uurtje-drie kwartier mee bezig geweest om dat te typen, zodat andere mensen er wat aan hebben. En om te laten zien, dat het ook GOED kan aflopen i.p.v. dat alle bruin gebruikers volgens het stigma in de goot belanden.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
silverfish zei:
Horrorverhaal? Ben jij nou een moderator op een drugsforum? :(
Klik om te vergroten...

Jalours? :(
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Solidius zei:
silverfish zei:
Horrorverhaal? Ben jij nou een moderator op een drugsforum? :(
Klik om te vergroten...

Jalours? :(
Klik om te vergroten...

Gisteren was het mij opgevallen dat je als moderator nogal grof en onzinnig postte.

Die kerel die 20mg risperdal geslikt heeft, post je: geef hem een lijn. :confused:

1vb maar zo zijn er nog. Denk eraan. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."