Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFnea voor ~8½ mnd. opgenomen in kliniek in Schotland

Fnea voor ~8½ mnd. opgenomen in kliniek in Schotland

80 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar eens een kickje..

Als ik het goed heb zit ie daar niet lang meer toch?
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo te zien wil je er echt vanaf. Het zal je dan ook wel lukken. Geloof in jezelf en je komt er wel. Heel veel succes toegewenst. :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goed om te horen allemaal. Ik hoop echt dat het hem lukt er gewoon ook clean van te blijven, maar dat beloofd allemaal veel goeds.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zal ik er nu eindelijk vanaf komen?

Dit is werkelijk één van de beste klinieken van Europa.

We hebben de verzekering (onder awbz) overgehaald
de totale som van enkele tienduizenden euro's te betalen.

Ik moet nog eenmanier vinden omhier te kunnen posten want er is daar geen internet. Ikdoe mijn best om jullie op de hoogte te houden.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Veel succes. :)
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#6
jup veel succes
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#7
veel sucses gewenst en sterkte :)
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik hoop uiteraard dat het goed uitpakt voor je. Ga niet te veel stressen vooraf en go with the flow, die 8,5 maand zijn voorbij voor je het weet.

En niet terug naar je oude vrienden zodra je weer in NL bent he? Klinkt betuttelend maar is wel beter voor je. Volhouden en af en toe gewoon even hard zijn voor jezelf. Toen ik zo oud (lees: superjong) was als jij kreeg ik altijd bergen energie als ik afgekickt was. Zorg er dus voor dat je er NU vanaf komt want met de jaren wordt het steeds moeilijker..
Go for it!
Hoop nog eens te horen hoe het gaat/ging in Schotland en sterkte!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Onnoemelijk veel succes!!!!
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Veel succes!!!
Ik hoop dat je er helemaal als nieuw van terug komt! Het zal een maga-ervaring voor je zijn!! :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fnea gaat mij in de periode dat ie daar zit brieven sturen :)
ik ga ze dan overtypen en hier posten :grin:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Succes ermee man!
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heey.

Ik heb nieuw hier en sluip al enige tijd rond op dit forum. Zelf ben ik geen gebruiker (op heel heel af en toe wat hash na) en heb met veel aandacht jou gebeurtenissen gevolgt. Ik heb er echt veel respect voor dat je de kracht hebt om te stoppen met alle shit en ik wens je echt ontzettend veel sterkte. Weet dat je sterker bent dan de drugs en als ik het zo heb gelezen heb je in iedergeval al een heel forum dat je aan het steunen is!

Schotland is volgens mij zeker geen slechte keuze voor je. Ik hoop snel meer over je te kunnen lezen met nog meer goed nieuws!

Sterkte en succes!
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#14
succes
B
BUBBLEPUNKLid
01-01-2024, 00:00
#15
Veel suc6 'n go for it!
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ellesdee zei:
Fnea gaat mij in de periode dat ie daar zit brieven sturen :)
ik ga ze dan overtypen en hier posten :grin:
Klik om te vergroten...

Ok dan, ik ben benieuwd.

Mooi dat het gelukt is met de verzekering. Veel sterkte, zet 'm op daar.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#17
Komt allemaal goed nu jongen, ik weet dat je weg bent, maar je hebt mijn steun voor altijd (F)
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ellesdee zei:
Fnea gaat mij in de periode dat ie daar zit brieven sturen :)
ik ga ze dan overtypen en hier posten :grin:
Klik om te vergroten...

Ik ben erg benieuwd... lief dat je dat doet LSDee. Wens hem maar heel veel sterkte.
]
]-[IG]-[Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ben benieuwd naar de brieven. :)
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Aah ik heb fnea nu op msn en het gaat goed met hem :) Hij is al een jaar en 2 maanden clean :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."