Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet levensmoe, wél afkickmoe...

Niet levensmoe, wél afkickmoe...

135 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb er het volste vertrouwen in Eend!
je hebt al kilometers gelopen, en nu je zo dichtbij de eindstreep bent weet ik zeker dat je de kracht zult vinden om die laatste stap over de streep te zetten.
Of dat nu nog 5 of 10 stappen zijn maakt dan niet zo veel meer uit.
Zo lang je de finish maar haalt!!
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Geweldig, Eend! Châpeau bas voor jouw geduld! Alleen daarom al ben je het tegenovergestelde van een verslaafde! In Amersfoort zeggen ze dat bij zo'n lage dosis de afkick tussen de oren zit, maar de visie van een arts van Parnassia is m.i. de juiste: "Als je van 1 pil Temgesic naar een halve gaat, is dat een vermindering van 50%, hetgeen dus vergelijkbaar is met bijv. in één dag van 80 mg. Meet naar 40 mg. gaan.

Als je het zo bekijkt, is het idd verstandig om alles in kleine "brokjes" te verdelen. Ik heb dat ook gedaan en voelde me af en toe 'écht behoorlijk lullig, zó lullig dat ik toch weer abrupt stopte, met alle emo en pijn gevolgen van dien.

Jouw weg is de beste, Eend, dat weet ik nu!

Hoe voel je je nu? :wave:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#3
En ik kan K*tverd*mme nog steeds niet slapen; om half 8 moet ik weer opstaan, kinderen naar school, ik weer 2e t/m 7e uur voor de klas staan, etc. D*mn!!!

Klote-implantaat, ben het helemaal zat!!!! (Schiet weer even in afkickemo :openmouth: :flushed: )

Ben implantaat-moe nu. Spierpijn jaagt weer door dat klotelijf van me, sorry hoor, is geloof ik wel duidelijk dat ik me heel erg kut voel!!!

(Zo, dat hielp ff! :wink: )

Hoi! :cry: :cry:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eend hier!

Het gaat uitermate goed. Ik had vandaag even een wegtrekker ivm. stress. op werk en heel even dacht ik: "ff vlug een halve pil innemen of, een lekker oxa'tje". Op het moment van denken kwam eigenlijk al de corrigerende gedachte :)

's Avonds weer even het pilsje bij het eten, verder niets. Vannacht zie ik wel weer hoe het gaat. Voorlopig gaat alles nog steeds in slow-motion vooruit, wat in ieder geval de goede richting is..

Ja Ra,

Klote van die slapeloze nachten. Misschien is het zinvol om een beetje met je dosis Oxazepam te ''spelen''? Of anders om Diazepam voor de nacht te vragen?
A
AkA_1Lid
01-01-2024, 00:00
#5
elke keer als ik jullie lees moet ik weer lachen :)

soms wat melancholisch van auw ik kan het me nog maar al te goed herinneren(en toch koester ik die herinneringen, hoeveel pijn ze ook doen), ik wou dat het anders kon voor jullie, ik wens beter voor jullie, maar meestal lach ik gewoon omdat ik dan denk van jaaaa zo heb ik het ook ervaren .. en ik kon/kan (alweer) uiteindelijk zonder ... met vallen en opstaan uiteraard, dat snapt u wel allemaal :)

en wat ik kan, moeten mensen als eendje,yoro, raraaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrr ;p en vissie en vooral ook zeker naaldje ABSOLUUT kunnen ... dus zet hem gewoon op .. lekker op je eigen tempo, ik geloof oprecht dat jullie het allemaal kunnen :)

en lukt het toevallig even niet ... ach even slikken ( nee niet shotten:tongueout: ) en weer doorgaan :wink: .... waarmee je doorgaat moet je zelf weten, daar kan mag en wil ik niet over oordelen, maar ik denk dat jullie allemaal wel weten waarvan ik hoop dat jullie ermee doorgaan :)

uiteindelijk gaat het er niet om of je iets wel of niet goed kan .. het gaat erom dat de dingen die je amper kon, toch uiteindelijk met vallen en opstaan, hebt kunnen bereiken door ervoor te vechten ... en dat zie ik elk van jullie hiero doen :)

echte kracht meet je niet af aan hoe makkelijk je iets kan bereiken, dat is aanleg, hulp of talent .. echte kracht toon je door iets dat je niet in 1 keer kan net zo lang opnieuw te doen, door net zo vaak op te staan als je bent gevallen, uiteindelijk toch af te maken :wink: gewoon ff slikken en weer doorgaan :wink:

en dat afmaken zie ik jullie uiteindelijk eigenlijk allemaal wel doen .. alleen moet je dan niet terugvallen he :tongueout:

ook jou dus naaldje .. uit je berichten de laatste tijd zie ik vooral dat je baalt dat je iets niet geheel kon .. maar vergeleken met een jaar of twee jaar terug heb je toch maar mooi zo achtelik veel wilskracht kunnen tonen dat je toch weer opnieuw begon met minderen.. met lijden ... in mijn ogen is dat pas echte kracht!

keep it on :)

sprak de cleane kanarie ( eigenlijk hou ik van knijnen majah ) onder het genot van een biertje ;p

:wave:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#6
AkA_1 zei:
elke keer als ik jullie lees moet ik weer lachen :)
Klik om te vergroten...

Als ik mijzelf terug lees, moet ik eigenlijk ook best wel lachen! :grin:

Nou, het tij is weer gekeerd, R@ra is weer helemaal het vrouwtje!

Vandaag erg gelachen met groepje leerlingen tijdens de les (ging nergens over, maar dat was juist zo leuk). Ik bed8 tijdens het schuddebuiken dat ik al zó lang niet meer de slappe lach heb gehad, alleen maar slappe aftreksels ervan. Heel paradoxaal: pas nu ik weer écht lach, weet ik dat ik al lang niet meer écht gelachen heb...

Oudste en jongste zoontjes van mij zijn morgen en later in de week jarig en voor het eerst in tijden zie ik niet op tegen alle visite. Vind het zelfs wel gezellig, net lekker de hele kamer volgehangen met slingers, mijn oudste die morgen jarig is kan al 2 n8 en niet voor 10-en slapen, omdat het "zo spannend is".

Ik geniet er nu echt van en nu zie ik dus ook heel goed, en confronterend weer!, wat zelfs een beetje opiaten met je doet: ik zag dan altijd op tegen de verjaardagen van de kinderen, had een hekel aan visite (verplicht blij doen, al die drukte om me heen).

Dat was, zo zie ik nu, echt een kenmerk van die klote-opiaten: dat ik een hekel had aan drukte om me heen. Vooral van volwassenen (die zijn altijd nep).

Zo zag ik het dus, maar nu niet meer!En nu heb ik er zowaar zin in!

Het voelt zó onwijs cool om clean te zijn!!! Ik gun het jullie allemaal!!!

(Jullie maken me ook nog wel normaal en stabiel mee, hoor; komt goed, zoals ik nu ben, dat begon altijd 3 weken na op nul en duurde dan maar een maandje :wink: ) (vroeger ging ik dan helemaal losgeslagen rondneuken, rondgeilen en weet ik al niet meer, maar nu, met man en kinderen, ben ik alleen maar erg hyper bij vlagen :wink: )

Dikke, megablije zoen,
R@r@ :wave:

p.s. Ja, ik weet het, ik stuiter nog alle kanten op, maar eigenlijk gaat het goed hoor! Alleen bij vlagen ben ik nog aan het afkicken en dan word ik even, 1-2 uurtjes, weer depri en wanhopig...
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou Arie,

Ik voel me onderdeel van het kneuzenclubje; de één met Astma, de ander met faalangst, die met een mega-dikke bril, je kent ze wel. De gebrekkigen.

En ik kan er ook inderdaad smakelijk om lachen. We hebben elkaar tenminste ;'-)
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ah, Stephen King, the best! Dan ben ik dus Bev (van de Stumperclub)? (Nee, niet met een f :grin: ) (alhoewel, als dat zou kunnen... :grin: )

Mijn God, word moe van mijn eigen flauwheid en hyperig gedragje...

Ik weet waarom ik zo druk ben hier op het forum: de hele dag moet ik verantwoordelijk en volwassen zijn en mijn afkicknaweeën inhouden. Hier ben ik mezelf en dan "ontploft" alles eruit, zeg maar...

Als jullie moe van me worden, wil ik het weten hoor!

:wave:
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#9
:grin: als ik zo eens terug lees, dan lees ik ook met een glimlach al onze posts.
We hebben allemaal ieder zo onze eigen gebreken.
Wat dat betreft zijn we allemaal gelijk.
Ik zie hier een doeltreffend resultaat van het concept: forum.
Alledaagse worstelingen, gevoelens en ervaringen delen met lotgenoten.

Glad 2 be member of this gang of geeks :P


En moe worden we nooit van je hoor bef! :grin:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Yoro zei:
En moe worden we nooit van je hoor bef! :grin:
Klik om te vergroten...

Dat hoort eigenlijk wel zo te zijn, als een man/vrouw het goed doet! :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P (idd Aka_1: even slikken en weer doorgaan! :grin: :grin: )

(Morgen ben ik weer normaal; promise!)

:wave:
A
AkA_1Lid
01-01-2024, 00:00
#11
proest :grin:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe lang ben jij dan al clean, Arie? En waar ben je verslaafd aan geweest?

:wave:
A
AkA_1Lid
01-01-2024, 00:00
#13
op mn 13e ben ik gaan blowen, op mn 15e ging ik net als mn maatjes pillen slikken. toen na een jaar de pillen niet meer zo denderend waren sprong ik over op cocaine snuiven. En eigenlijk was er tot en met toen geen enkel probleem met gebruiken :)

Ik verkocht die zooi zodat ik in de weekends mn eigen gebruik niet hoefde in te dammen, alleen ik was zo dom om 1 keer met iemand een basepijp in mn snuitje te stoppen en voor mij was toen het hek van dam. Daarna nooit meer gesnoven, alles verdween in de pijp.
En om dat opgefokte para gevoel erna te dempen en dus niet elke keer een heel maandsalaris uit te geven aan die zooi, ging ik op zoek naar een downer ... je raad het al .. heroine en benzoos. Benzoos trokken me nooit zo maar die bruin was toch wel erg fijn.

En ariekanarie de losgeslagen junk was geboren .. Toen was ik 16 en was er zelfs trots op dat mijn tolerantie zo achtelijk hoog wat met alle dingen die ik gebruikte. Kon het de eerste jaren ook prima verbergen, dus ging gewoon(meestal) naar school en naar bijbaantjes enzo. Maar het criminele circuit lonkte natuurlijk en bijbaantjes werken niet zo erg als je voor minimaal 100 gulden bruin( dat betaalde ik toen voor 2.5 gram, die ik rookte, die paar keer spuiten was helemaal fijn, maar kreeg nooit die naald in mn ader, herman zij geprezen :wink: ) per dag nodig had, laat staan dan nog de coke die ik natuurlijk ook graag plachtte te nuttigen :cry: .. En ik vond dat hele wereldje heel erg boeiend, dus rolde er maar wat graag in, met alle ellende van dien, want ik heb echt dingen gedaan en mensen dingen aangedaan waarvoor ik me nog steeds erg schaam. Niet ten opzichte van anderen, daar ben ik heel makkelijk in, maar gewoon voor mezelf omdat ik dat toen heel normaal vond. Een dier zou ik toen niets doen, maar een mens echt intens pijn doen, mentaal of lichamelijk draaide ik mn hand zeker niet voor om.

Ben na jaren toen in 1 keer cold turkey gestopt. op mn 21e of 22e was dat. Kon een keer op een maandag geen geld scoren en mn laatste tientje wat ik had kocht ik kaft voor, en doordat ik daar zo van baalde ben ik letterlijk jankend naar mn ouders gegaan om te zeggen van ma, pa help je zoon is een junk. Was al jaren het huis uit en had geen beste relatie met ze, maar wat dat betreft heb ik heel veel mogen leren over wat echte ouderliefde is ... gelukkig maar want in mn eentje had ik het absoluut niet gered.

die ouwetjes hebben me toen letterlijk op mn oude zolderkamertje opgesloten voor een maandje of drie en sindsdien heb ik nooit meer gebruikt :sunglasses: nottttttt ...

uiteraard gewoon teruggevallen een paar jaar later na wat hele hevige prive perikelen( vrouw weg, kind weg, mn liefste dieren dood, gewoon algehele misere. Dat was wel een eye opener voor me toen, want hoewel ik jarenlang niet naar dope taalde, bleek ik dus toch na wat ellende zo vatbaar als de pest voor die zooi. (clean worden is niet eens zo moeilijk, maar op een termijn van 20 jaar clean blijven, dat lukt niet zo heel veel mensen, gewoon omdat ze de oorzaak van hun verslaving nooit echt onder ogen wilden zien. En symptoombestrijding is nu eenmaal nooit de top geweest.) Weer een jaar gebruikt en toen afgekickt met methadon, kon het niet opbrengen om weer wekenlang het gevoel te hebben van elke dag een beetje meer doodgaan.

Ik kan inmiddels zeggen dat ik mijn oorzaken gevonden heb en dat ik dus 'gewoon' voor de rest van mn leven clean zal zijn / blijven. ( zo'n tien jaar na mn eerste keer afkicken had ik het gewoon opeens door. Geen idee hoe en waarom, maar noem het een stukje bewustwording van wie en wat je zelf bent en vooral dus ook wat je absoluut niet bent. Weten is 1 ding .. maar handelen naar wat je weet is niet altijd even makkelijk en dat lukt dus echt alleen als je jezelf gewoon goed kent


Daarna ben ik zo'n 3 jaar terug nóg een keer teruggevallen, maar dat was van heel korte duur en niet echt aan heroine, maar meer gewoon aan van alles dat ik kon krijgen. Puur om het gevoel van ik wil hier niet zijn en als ik er toch moet zijn dan wil ik er niet bewust bij zijn. dus eigenlijk gewoon dom, ook al zie ik dat nog steeds bij heel veel mensen ( die zeggen van ik ben niet verslaafd want ik gebruik niet elke dag hetzelfde, wat ze dan voor het gemak vergeten is dat ze wel elke dag iets moeten hebben. ..

ik was dus ergens waar ik niet blij was en dus ging ik me verzetten, kostte me erg weinig moeite om vanaf te komen en het gaf me alweer erg veel inzicht. Namelijk nergens meer blijven waar ik niet wil zijn.
Dat heeft me wel nog later een relatie gekost, omdat ik van ene op andere moment het gevoel kreeg van ik ben niet blij en als ik blijf ga ik misschien wel weer gekke dingen doen. Dus uit voorzorg weggegaan uit die relatie.. Was ze niet blij mee maar heb verder nooit zo'n problemen gehad om de boeman te moeten zijn :wink: achteraf ben ik ervan overtuigd dat dat de beste stap was, alleen had ik het misschien niet zo stel op sprong moeten doen.

En echt clean ben ik op zich ook niet. ik rook in de weekends graag een jointje of ik doe graag de cakes en dingen bakken die bakken met baard op youtube zet, gewoon omdat ik dat leuk vind. Ik waak er wel heel erg voor dat ik niet elke dag blow of zelfs elk weekend. Ervaring leert tenslotte. net als dat ik er dus voor waak om niet in die trap te vallen van elke dag of elk weekend iets moeten hebben, dat me minder bewust maak.

Idem ditto met alcohol. Ik merkte jaren geleden al dat ik mn slechte humeur prima kon wegdrinken en na een tijdje was het heel makkelijk om zomaar heel veel te drinken, dus daar ben ik ook op gaan letten en idd ik kan heel snel een stevige drinker zijn. Majah als je dat weet van jezelf kun je daar dus prima rekening mee houden. want sjah een lekker biertje, dat is zeker in de zomer niet te versmaden :)

Dus clean is in feite in mijn ogen heel relatief .. Ik vind dat iemand die jarenlang op een onderhoudsdosis meet zit, 'schoner' dan iemand die 1 of twee keer per jaar heroine zou gebruiken, want dan blijft er blijkbaar toch iets in je zitten waardoor je die rush weer gaat zoeken. en dat is toch heel iets anders dan methadon moeten nemen ( zonder iets erbij uiteraard) om normaal te kunnen functioneren in de maatschappij ...


Nou het was weer eens als vanouds een enorme lap text, gelukkig hou ik van tiepen en kan ik dat nog vrij goed ook :rockband:

:wave:
AkA
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Thanx voor uitgebreid verhaal, Aka! Nu weet ik wat meer over de persoon achter dat gevederde, kanariegele pak van je! :wink:

Ik kom net van het ziekenhuis. Ik heb de laatste 2 dagen, en met name de n8en, veel pijn gehad, Gabapentine hielp niet voldoende meer, dus ik heb vanochtend tóch het implantaat maar weg laten halen.

Ook heb ik 2 n8en maar 3-4 uur geslapen. Dat is voor mij funest sinds ik ouder word (32 jaar nu): ik kan er niet goed tegen, word er depressief van en alles (werk, gezin, huishouden) zakt dan, voor mijn gevoel, als een kaartenhuis in elkaar.

Heb wel tot het laatste moment zitten twijfelen, maar de pijn en slapeloosheid gaven toch de doorslag...

Mijn behandeling bij mijn therapeut stopt dan dus, al hoop ik dat ik, d.m.v. urinecontrôles, toch nog welkom ben. Maar dat is nog even afwachten, voorlopig heb ik "de ballen" er niet voor om mijn therapeut even netjes in te lichten, laf, ik weet het...

En het ergste, of misschien wel komisch? :grin: is: de chirurg weet niet zeker of het wel het implantaat is wat ze eruit heeft gehaald! Ze kon hem niet vinden (volgens haar kan hij misschien zijn gaan "zwemmen" in andere buikdelen en in dat geval is het niet meer te verwijderen) en heeft dus alles wat er "vreemd"uitzag (zoals bijv. littekenweefsel van het vorige implantaat) eruit gehaald.

Het is nl. oplosbaar, dus sowieso nu na 3 weken al de helft minder groot dan bij de plaatsing. En toen had het een mooi wit kleurtje van het buitenlaage, maar wat voor kleur het nu zou moeten zijn, wist ze niet (ze vroeg me zelfs wat Naltrexon is, ja: de chirurg!).

Ze heeft er wat dingetjes uitgehaald (zag er trouwens net zo uit als bij House, dat hebben ze daar dus goed nagemaakt :) ). Het littekenweefsel en nog iets anders wat misschien het implantaat is, gaat nu naar het lab voor onderzoek. Ik weet pas over een week, of na een dag of 2 als ik zelf verschil ga voelen, of het eruit is...

Dus met een beetje pech zit het implantaat er nog in en ben ik mijn therapeut misschien kwijt! :angry:
Hoezo ironisch? :grin:

Ik wilde het precies andersom, maar "you can't always get what you want...", dat blijkt maar weer!

Vandaag blijf ik thuis, ben misselijk en draaierig...

Voel me psychisch trouwens wél goed in orde, dat merk ik zelf aan de manier waarop ik met deze onzekerheid, of tegenvaller? omga. Ik voel me rustig nu, fijn is dat, niet meer hyper...

Hoi! :wave:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#15
speeseend zei:
Senks Naaldenman! Maar je kan alsnog die tekst tikken, wat mij betreft. Ik vraag me af hoe het met jou is gegaan de afgelopen tijd.
Klik om te vergroten...
r@r@77 zei:
needlefreak schreef:
Ik had net een hele tekst getypt maar na het herlezen heb ik hem gewist omdat het niet echt motiverend is voor die mensen die al zover staan met hun afbouw. Respect.

Ik wil ook wel weten wat er stond, Needle; want dan weten we hoe het écht met je gaat!

Bovendien, het is een forum, dús discussie. En je kan toch altijd terugkomen op wat je hebt gezegd...

Ben benieuwd!

Trouwens, als needlefreak mag je best wat speldenprikken uitdelen
Klik om te vergroten...
Met mij gaat het eigenlijk nog steeds redelijk goed. Ik werk nog steeds. Een hele aanpassing voor mij en ben er trots op dat ik het volhou. Je moet weten dat ik van de laatste 10 jaar nog geen vol jaar gewerkt heb. :openmouth: Nu probeer ik een normaal leven op te bouwen en dat lukt wel op de meeste vlakken behalve met verdovende middelen.

Ik gebruik nu weer elk weekend heroïne & cocaïne. 'k Vind het toch nog sterk van mezelf dat ik tot nu toe niet tijdens de week als ik moet werken gebruik. Dan is het enkel methadon en benzo's en 's avonds na het werk ook alcohol en wiet. Ik probeer het nu zo te houden omdat ik m'n werk echt niet wil verliezen. Ook al vervloek ik het dikwijls, het geeft me toch voldoening. Maar ik merk dat ik langzaam m'n grenzen verleg. Toen ik begon met werken ging ik geen bruin/wit meer gebruiken en ik gebruikte op m'n werk geen benzo's, nu wel.

Ik kan nu wel weer zeggen: ik wil stoppen, ik ga minderen, ik ga afkicken, etc. Maar het gaat altijd up en down en altijd komt het op hetzelfde neer. Het lukt me niet om clean te blijven. Dat klinkt zo pessemistisch hé maar zo voel ik me echt. En nogmaals chapeau voor diegene die de kracht hebben om door te bijten en clean te blijven.

Ik weet niet meer wat ik de vorige keer allemaal getypt had maar ik was toen echt in een negatieve bui. Zoals jullie wel merken post ik niet zoveel meer. Dat komt omdat ik ofwel geen tijd heb ofwel te stoned ben om iets deftig te posten. Maar ik kom wel regelmatig lezen, niet alles maar ik lees hier nog altijd heel interessante posts van onze wijze kanarie, eend, r@r@, yoro, etc.
Het beste allemaal! :wave:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Naaldenman, ik weet precies wat je bedoelt: je kan jezelf niet dwingen om te stoppen nu, jij weet natuurlijk ook al uit ervaring dat die motivatie er ineens gewoon is en niets van wat ik zeg kan daar verandering in brengen. Maar ALS je het voelt opkomen, die motivatie, grijp jezelf dan alsjeblieft bij je lurven en ga ervoor! En tot die tijd: probeer je toch aan je grenzen te houden! Wees trots op elke (kleine) grens die je niet gepasseerd bent. Want als je je daar niet van bewust bent, ga je sneller afglijden!

Veel suc6!

Met mij gaat het goed, durf het bijna niet te zeggen (nu Needle en Yoro (en Eend?) het zo moeilijk hebben), ik heb veel pijn aan mijn wond, maar voel me rustig en stabiel. Maar toch leef ik. Dus ik ben rustig, zonder het afgestompte op opiaten, zeg maar.
Ik mag blijven bij mijn therapeut!!! Ben er onwijs blij mee, weet nu niet zeker of het implantaat weg is, dat zal wel na 1-2 dagen blijken, maar ik heb mijn therapie nodig. Dat helpt me echt, ze is erg goed en ik kan 24/7 bellen, welke instelling biedt dat nou nog meer aan?!

Ik ga lekker slapen nu, gaat vast lukken nu!

Hoihoi! :wave:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Even voor de de mensen die het aangaat: leek me goed idee dat jullie zeker weten dat ik meisje ben. Toen ik namelijk (long, long time ago) voor het eerst de chatscene op internet ontdekte (een erotische bi-gezelligheidskamer om precies te zijn, noemde mezelf Panther) en oh, wat was dat spannend!, werd ik er binnen een half uur door de héle vaste clan uitgegooid, omdat ze zeker dachten te weten dat ik een jongen was ("Die Panther is een vent!" "Ja! Wegwezen hier, Pan!"), voor de duidelijkheid: door mijn type grappen.

Heb nooit meer het lef gehad te chatten...

Ja, ben écht een meisje! :wink:

Hoi! :wave:
A
AkA_1Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik chat graag op irc servers en daar is het gewoon zo dat iedereen met een meisjesnaam zowat aangeschoten wild is. Als ik binnenkom en mijn naam stond nog op een onzijdige naam dan heb ik in 10 seconden zoveel ranzige voorstellen in mn prive dat het sjetten me bijna zou vergaan .. laat staan dus als ik een meisjesnick zou nemen.

kan me dus iets vorstellen dat ze bij twijfel nogal doordraven in het handhaven van kamerregels r@r@ :wink:

overigens heb ik vanuit het opiaten gedeelte eigenlijk nog niemand op de drugsforum chat gezien, het is er ook zelden druk en zelfs als er meer mensen zijn is het meestal idlen wat er gebeurd.

op zich zou ik het denk ik wel leuk vinden om met mensen van dit subforum ( apart van drugsforum misschien zelfs nog) te chatten. heb hier toch meer binding dan met andere delen van het forum waarvan er wel weer meer mensen chatten.

misschien een ideetje needle, met chatten is dr vaak veel meer interactie en kun je dus eigenlijk onbewust ( of als je knetterstoned bent) vaak veel meer je ei kwijt dan als je een bericht moet gaan verzinnen om op iemand te reageren :wink:

:wave:
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#19
AkA_1 zei:
overigens heb ik vanuit het opiaten gedeelte eigenlijk nog niemand op de drugsforum chat gezien, ...op zich zou ik het denk ik wel leuk vinden om met mensen van dit subforum ( apart van drugsforum misschien zelfs nog) te chatten. heb hier toch meer binding dan met andere delen van het forum waarvan er wel weer meer mensen chatten....
misschien een ideetje needle, met chatten is dr vaak veel meer interactie en kun je dus eigenlijk onbewust ( of als je knetterstoned bent) vaak veel meer je ei kwijt dan als je een bericht moet gaan verzinnen om op iemand te reageren :wink:
Klik om te vergroten...

Ha die AkA, ik zal de stoute schoenen aantrekken en eerlijk bekennen dat ik er geen holletje van snap! :grin: Dan bedoel ik hoe het werkt zeg maar, de general chat hier op het drugsforum :wink:
Ik had er al wel eens rond gekeken, maar ik zag het verschil niet echt met andere gedeeltes hier op het forum als bijv het opiaten gedeelte. Op de zelfde manier posten, en de reacties leken niet veel vlugger te komen. Maar zoals ik zei, waarschijnlijk ligt het aan mij en doe ik het niet goed, of weet ik gewoon niet goed hoe het precies werkt en waar ik op moet letten.
Leg anders ff uit hoe het in z'n werk gaat, waar je op moet letten en hoe jij bijvoorbeeld aan daar aan de slag gaat.
Ik heb vele jaren terug, zeg maar nog voordat ik me met opiaten bezig hield, veel op amerkaanse chatrooms gechat. msn doe ik tegenwoordig nog wel af en toe, maar verders ben ik hiermee een beetje vervreemd geraakt door de jaren heen.

We horen (lezen) het wel ey! :)

Gr, Yoro :wave:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hé allemaal,

Ik voel me hélemaal oppietoppie!

Ik denk dat dat weefsel wat ze hebben verwijderd afgelopen donderdag zéker het restje implantaat heeft bevat, want mijn spierpijn is weg, mijn nepzwangere buik (van de verstopping) is weg (heb hele avond gisteren van en naar wc gerend en voelde me zóóó opgelucht erna :grin: ) en nou komt het leukste: ik heb geen trek in wat voor opiaat dan ook!

Ben erg blij dat ik het heb gedaan, zeker weten!

Moest het ff kwijt...

Enne Yoro: tik alles er maar uit, goed zo, hielp mij ook erg goed!

Zo , ga nu koken (macaroni met ham en kaas, lekker makkelijk).

Hoihoi! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."