AkA_1 zei:
elke keer als ik jullie lees moet ik weer lachen
Als ik mijzelf terug lees, moet ik eigenlijk ook best wel lachen!
Nou, het tij is weer gekeerd, R@ra is weer helemaal het vrouwtje!
Vandaag erg gelachen met groepje leerlingen tijdens de les (ging nergens over, maar dat was juist zo leuk). Ik bed8 tijdens het schuddebuiken dat ik al zó lang niet meer de slappe lach heb gehad, alleen maar slappe aftreksels ervan. Heel paradoxaal: pas nu ik weer écht lach, weet ik dat ik al lang niet meer écht gelachen heb...
Oudste en jongste zoontjes van mij zijn morgen en later in de week jarig en voor het eerst in tijden zie ik niet op tegen alle visite. Vind het zelfs wel gezellig, net lekker de hele kamer volgehangen met slingers, mijn oudste die morgen jarig is kan al 2 n8 en niet voor 10-en slapen, omdat het "zo spannend is".
Ik geniet er nu echt van en nu zie ik dus ook heel goed, en confronterend weer!, wat zelfs een beetje opiaten met je doet: ik zag dan altijd op tegen de verjaardagen van de kinderen, had een hekel aan visite (verplicht blij doen, al die drukte om me heen).
Dat was, zo zie ik nu, echt een kenmerk van die klote-opiaten: dat ik een hekel had aan drukte om me heen. Vooral van volwassenen (die zijn altijd nep).
Zo zag ik het dus, maar nu niet meer!En nu heb ik er zowaar zin in!
Het voelt zó onwijs cool om clean te zijn!!! Ik gun het jullie allemaal!!!
(Jullie maken me ook nog wel normaal en stabiel mee, hoor; komt goed, zoals ik nu ben, dat begon altijd 3 weken na op nul en duurde dan maar een maandje
![:wink:]()
) (vroeger ging ik dan helemaal losgeslagen rondneuken, rondgeilen en weet ik al niet meer, maar nu, met man en kinderen, ben ik alleen maar erg hyper bij vlagen
![:wink:]()
)
Dikke, megablije zoen,
R@r@
p.s. Ja, ik weet het, ik stuiter nog alle kanten op, maar eigenlijk gaat het goed hoor! Alleen bij vlagen ben ik nog aan het afkicken en dan word ik even, 1-2 uurtjes, weer depri en wanhopig...