#1
r@r@77 zei:Hebben jullie dat ook, dat Tem minder erg is dan Meet afkick?
Ik moet het zelf binnenkort aan den lijven ondervinden, dus ik bid tot god van wel!
Niet dat hij er iets aan kan doen, maar je snapt wat ik bedoel.
Dat afkicken van de meet is voor mij persoonlijk een drama, dus hoop ik maar dat het met de Tem beter gaat...
Als je het positief bekijkt heb je in ieder geval wat heldere momenten op een dag.
Tenminste niet non-stop ziek. Maar die momenten dát je dan ziek voelt... heftig.
Extreem schommelende gevoelens lijken daar helaas gepaard mee te gaan.
Het is dus niet alleen voor jou, maar ook voor je man even doorbijten.
Hij moet enigzins begrip hebben voor jouw gevoelens op het moment.
Is natuurlijk niet makkelijk, maar ik weet zeker, ook al gedraag je jezelf misschien onuitstaanbaar, dat het je allemaal vergeven zal zijn wanneer jullie een paar weken verder zijn en je bent weer helemaal jezelf. Volhouden ondanks de tegenslagen dus, en uiteindelijk komt die beloning
