#1
goede instelling.
nu ook volhouden.
nu ook volhouden.
Angramar Temenos zei:Hou je sterk ra, dat meen ik!! Ik heb me best laten aangrijpen door je verhalen, en ik vind dat je een van de weinigen bent die echt een rotsvaste wil hebben om echt te stoppen. Daarmee bedoel ik niet alleen lichamelijk afkicken, maar ook echt geestelijk loslaten!

Jij vraagt het, ik dacht het...r@r@77 zei:Heeft iemand van jullie nog wat van Speeseend en ArieKanArie gehoord?![]()
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik ben nu precies 3 maanden clean; op 2 mei om 21.00 uur had ik mijn laatste Bupe genomen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal clean dus (op een paar Oxazepammetjes in de eerste week van mei na dan)
labradoor zei:hoe voelt het nou na 4 maanden clean?
ik vraag me vaak af wat men onder clean verstaat.
clean van opiaten?clean van wat?
clean van het drugsleventje?
dan zeggen ze dat ze clean zijn maar dan drinken ze een liter drank om in slaap te komen enz enz.vandaar dat ik deze vraag stel.
ik ben niet clean maar ook niet onder invloed!
).
speeseend zei:Clean zijn is voor mij clean van alles waar ik clean van wil zijnVoor mij is de onafhankelijkheid een overkoepelend woord voor mijn gevoelens van 'clean zijn'.
labradoor zei:dat is voor mij helaas niet haalbaar.ik heb geen kinderen omdat ik lang geleden voor een ander leven koos en daar pasten geen kinderen in.
kinderen zijn zeker een reden om clean te blijven en er wat van te maken dat ben je je kind verplicht vind ik.
toch?
labradoor zei:...mensen die keer op keer die strijd aangaan met allerlei therapien en afkickklinieken opname,keer op keer.dan ben je echt radeloos zeg,
speeseend zei:Lijkt mij ook verre van gezond. Ook niet bepaald goed voor het zelfvertrouwen, wat je niet echt zal motiveren er nogmaals volledig voor te gaan.

Over die kinderen, die heb ik ook niet en voor mij zeker geen reden om minder gemotiveerd te zijn. Ik wil nog wat van m'n leven maken en doe het dus eindelijk, voor het eerst in mijn leven, voor mezelf. Juist als je het alleen voor je kinderen zou doen of wie dan ook dan krijg je juist die vreselijke strijd omdat je eigenlijk diep van binnen nog wilt gebruiken maar je vind dat het niet mag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."