#1
Hey,
Ik heb vooral veel steun gehad met de posts van RARA, eend speedjunk fnea en kanarie!!
Voor mij is het niet zo zeer de craving, of zucht zoals jullie zeggen! Maar ergen zal da toch wel spelen! Na 4 dagen zonder heb ik toch wer 5mg meth. genomen ! Kna nie anders! Werken , kids etc. Heb nu ook wel xANAX maar toch , liever niet! Hoe raak ik van die 3 mg. mg. af zonder dat het m'n leven overhoop gooit! Tot 2mg. gaat het nog maar dan .... Heb vooral heel veel schrik voor fysiek, onrust enz.. Heb een job met verantw.? Twee kids etc... Craving, what hell nooo, alleen angst om ziek te worden en om mijn dagelijkse, niet altijd zo simmpele zaken normaal te kunnen afwerken!! Net zoals bij zoveel van jullie wet der hier niemand (quassi) over wat ik het heb!! Heb vorige week ziekteverloof wegens griep van mij en the kids gehad maar da kan nie elke week!!! Nu wil ik vooral van die 2,5 af zonder toestanden!!
Heb veel aan jullie forum gehad!!
Liefs, nina
Ik heb vooral veel steun gehad met de posts van RARA, eend speedjunk fnea en kanarie!!
Voor mij is het niet zo zeer de craving, of zucht zoals jullie zeggen! Maar ergen zal da toch wel spelen! Na 4 dagen zonder heb ik toch wer 5mg meth. genomen ! Kna nie anders! Werken , kids etc. Heb nu ook wel xANAX maar toch , liever niet! Hoe raak ik van die 3 mg. mg. af zonder dat het m'n leven overhoop gooit! Tot 2mg. gaat het nog maar dan .... Heb vooral heel veel schrik voor fysiek, onrust enz.. Heb een job met verantw.? Twee kids etc... Craving, what hell nooo, alleen angst om ziek te worden en om mijn dagelijkse, niet altijd zo simmpele zaken normaal te kunnen afwerken!! Net zoals bij zoveel van jullie wet der hier niemand (quassi) over wat ik het heb!! Heb vorige week ziekteverloof wegens griep van mij en the kids gehad maar da kan nie elke week!!! Nu wil ik vooral van die 2,5 af zonder toestanden!!
Heb veel aan jullie forum gehad!!
Liefs, nina

(wou proberen 'rockband smiley)