#1
Ja natuurlijk, eendje!!!
Ik wil niet liever!! En Londen met Kai was reuze!!! En Ik wil meer van dat!!
Maaaar je moet ook dealen met het alledaagse klote gedoe!! En dat is sowieso al niet zo simpel!!
Dus, met mijn adictie erbij pffff, (gelukkig niet de hele tijd hoor)
'K weet t, ik zeur alweer!!
Gelukkig dat ik op z'n minst tegen jullie kan zeuren, zagen (zeggen we hier in B.land)!!
Maar voor mij is het nu echt genoeg geweest!! Begrijp je? Het moet stopppen. Zelfs die 2 mg. hangt me m'n keel uit
Bon, jullie begrijpen, zoals geen anderen, hoe ik me voel!!
Morgen moet ik m'n chanel pakske aan
doen en met een aantal industrielen gaan eten! Fuck en fuck en fuck!!! Ik voel me niet goed, maar ik moet!! Maar dat is het leven!! En als voor mijn kids een goede, realistische, toekomst wil, moet ik dat doen!
Wat ik hoop is dat ik binnen een aantal maanden hier kan posten dat ik me super voel, en voor jullie hetzelfde!!
Liefs voor allemaal (en be sure, ik heb echt veel aan jullie))!
Nina
Ik wil niet liever!! En Londen met Kai was reuze!!! En Ik wil meer van dat!!
Maaaar je moet ook dealen met het alledaagse klote gedoe!! En dat is sowieso al niet zo simpel!!
Dus, met mijn adictie erbij pffff, (gelukkig niet de hele tijd hoor)
'K weet t, ik zeur alweer!!
Gelukkig dat ik op z'n minst tegen jullie kan zeuren, zagen (zeggen we hier in B.land)!!
Maar voor mij is het nu echt genoeg geweest!! Begrijp je? Het moet stopppen. Zelfs die 2 mg. hangt me m'n keel uit
Bon, jullie begrijpen, zoals geen anderen, hoe ik me voel!!
Morgen moet ik m'n chanel pakske aan
doen en met een aantal industrielen gaan eten! Fuck en fuck en fuck!!! Ik voel me niet goed, maar ik moet!! Maar dat is het leven!! En als voor mijn kids een goede, realistische, toekomst wil, moet ik dat doen!
Wat ik hoop is dat ik binnen een aantal maanden hier kan posten dat ik me super voel, en voor jullie hetzelfde!!
Liefs voor allemaal (en be sure, ik heb echt veel aan jullie))!
Nina

