#1
van het begin, tot het stoppen... gestopt!
m'n eerste dag CLEAN
Het is me gelukt
Enkel de ware blijschap, voldoening en opluchting zal nog even op zich moeten laten wachten.
Ik heb het een hele lange tijd volgehouden, maar nu is het de moeilijkste periode.
De afgelopen dagen/nachten waren echt erg heftig.
Uit wanhoop om een paar uur te slapen en dus éven rust te hebben heb ik een coctail met pillen geslikt, oxazepam, temazepam, clonidine, rivitril, alles bij elkaar.
Helaas zonder het gewenst effect. ben gewoon te f*cking tolerant voor die shit.
Ik ben om 0.30 gaan slapen, werd om 2 uur wakker, uit bed gegaan om te pissen, om 4 uur terug in slaap gevallen, en om 6 uur weer klaarwakker. weer uit bed gegaan voor bakje koffie en oxazepammetjes. om 8 uur terug in slaap gevallen en om 9.30 weer wakker.
Toen heb ik het opgegeven. de rest van de dag was niet veel beter.
Het voor mij de allerergste van de onthoudingssymptomen: ONRUST.
Dit moet je zelf meegemaakt hebben om te begrijpen, die lichamelijke onrust....
Dit is mijn eerste dag clean, dat er nog vele mogen volgen
En dat ik me ZSM weer een beetje "mens" mag voelen!!!
er zijn nog wat andere dingen die ik te vertellen heb maar kan het nu even niet opbrengen.
combi van een flink slaaptekort met de afkickziek, en de energiewegzuiging van de pammetjes etc kom ik er even niet aan toe.
wordt vervolgd dus
Take care everybody
m'n eerste dag CLEAN
Het is me gelukt
Enkel de ware blijschap, voldoening en opluchting zal nog even op zich moeten laten wachten.
Ik heb het een hele lange tijd volgehouden, maar nu is het de moeilijkste periode.
De afgelopen dagen/nachten waren echt erg heftig.
Uit wanhoop om een paar uur te slapen en dus éven rust te hebben heb ik een coctail met pillen geslikt, oxazepam, temazepam, clonidine, rivitril, alles bij elkaar.
Helaas zonder het gewenst effect. ben gewoon te f*cking tolerant voor die shit.
Ik ben om 0.30 gaan slapen, werd om 2 uur wakker, uit bed gegaan om te pissen, om 4 uur terug in slaap gevallen, en om 6 uur weer klaarwakker. weer uit bed gegaan voor bakje koffie en oxazepammetjes. om 8 uur terug in slaap gevallen en om 9.30 weer wakker.
Toen heb ik het opgegeven. de rest van de dag was niet veel beter.
Het voor mij de allerergste van de onthoudingssymptomen: ONRUST.
Dit moet je zelf meegemaakt hebben om te begrijpen, die lichamelijke onrust....
Dit is mijn eerste dag clean, dat er nog vele mogen volgen
En dat ik me ZSM weer een beetje "mens" mag voelen!!!
er zijn nog wat andere dingen die ik te vertellen heb maar kan het nu even niet opbrengen.
combi van een flink slaaptekort met de afkickziek, en de energiewegzuiging van de pammetjes etc kom ik er even niet aan toe.
wordt vervolgd dus
Take care everybody
