daar ben ik dan weer!
over een paar uurtjes ben ik 9 dagen opiaatvrij
en 18 dagen op nul met de methadon.
da's voor nu nog even de laatste smiley...
Gaat nog steeds niet best, de afgelopen avonden stevig aan de wodka en de jointjes.
Na die twee nachten zonder één seconde te slapen ga je toch creatief worden...
Dan voel ik me de hele avond wel relaxed, en betreft de medicijnen... alles al op.
Was ook maar tot maandag voorgeschreven en t'is nu donderdag.
gelukkig heeft psycho tante altijd wel een flinke voorraad liggen met de keuze van een kleine apotheek. ik weet niet precies welke, maar het zijn wel benzo's. langwerpig staafje bestaande uit 4 pillen aan elkaar. één zo'n staaf samen met 2 pillen van die zopiclon net voor het slapen gaan, in combi met de wodka en een dikke toeter
Dan val ik binnen 10 minuten in slaap (eerder comateuze toestand, maar goed)
Alles voor een paar uur slaap (behalve opiaten dan natuurlijk)
Alles wat ik thuis nog had liggen aan methadon heb ik toch al weggeflikkert.
hoe voel ik me?.....
wel een stukje minder moe en uitgeput, maar dat komt misschien dat ik de laatste 2 nachten 5 uur heb kunnen slapen. Of omdat ik al een tijdje gestopt ben die clonidine te slikken.
Die verlaagde mijn bloeddruk en maakte me ook moe.
onrust, nog steeds zowel de restless legs, maar zo ook tussen de oren.
m'n gedachten lijken wel een inhaalslag te maken van de afgelopen 10 jaar
diarree, maar dat kan natuurlijk ook van de drank enzo zijn...
spierpijn vooral in rug en benen.
en toch ook af en toe nog die befaamde rillingen. vooral net na het wakker worden.
ik vertrek morgen weer naar ons kikkerlandje.
nog even het laatste weekend van m'n vakantie optimaal benutten.
proberen op krachten te komen om maandag weer te gaan werken.....zucht
morgen is het weer afgelopen met de drank en jointjes roken.
ook de benzo's ga ik tot maandag al wat afbouwen.
We zien wel hoe het loopt.
Ik ben al zo ver gekomen, dan moet ik dit er ook maar bij nemen.
makkelijker gezegd dan gedaan, maar het moet maar.
Ik ga nu in een heet bad, goed eten, en ik drink nog steeds veel water.
Kwestie van tijd voordat het van binnen weer min of meer gereinigd is.
ik hoop maar dat het te doen is met het werken erbij.
als ik 3 weken werken vol kan houden, weer terug in het ritme kan komen, en dan ga ik lekker voor een week naar zuidfrankrijk op échte vakantie.
duimen maar dat m'n lichaam langzaam begint mee te werken.
zoals je zegt Ra, het kan alleen maar beter gaan.
En hoe gaat ie nou met jou Ra?
wanneer ik weer in eigen land ben zal ik weer meer op het df zijn.
Groeten Yoro