#1
hey liefie,
ik ben supertrots op je hoor, ook wel op mezelf ( al 5 mndn, 1 week en 1 dag geen meet meer op)en uiteraard op r@ !
ennuh.. de volgende x wel borrelen bij mijn buren he? ze hebben goeie tips![:wink:]()
ik ben supertrots op je hoor, ook wel op mezelf ( al 5 mndn, 1 week en 1 dag geen meet meer op)en uiteraard op r@ !
ennuh.. de volgende x wel borrelen bij mijn buren he? ze hebben goeie tips

