Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mensen, ik gebruik al zo'n 19 jaar, waarvan zo'n 14 jaar methadon (in combinatie met andere middelen) nou is het zo dat de methadon het bij niet meer doet, ik wordt niet ziek maar ik heb altijd trek. wie van jullie heeft ervaring met alternatieve opiaten? En is er een weg/manier om daar aan te komen? bij voorbaat dank."
"dat klopt, ik heb eerder om alternatieven gevraagd. dat is zo'n half jaar geleden. ik heb heel veel nagedacht en gepraat hierover met gebruikers, met niét gebruikers, en met mijn psycholoog. mijn beslissing is om tot aan mijn (natuurlijke) dood te blijven gebruiken. als je reageert om te zeggen dat je dat dom vindt reageer dan niet. ik wil praktische tips en opmerkingen om te leven met bewust gebruik, en suggesties voor synthetische alternatieven van heroïne en methadon. mijn filosofie inzake gebruik en/of stoppen is dat als een persoon TREK heeft het niet realistisch is om niet te gebruiken. uiteraard heb ik veel ervaring vóórdat ik zoiets durf te zeggen. maar ook een andere eigenschap van mij is dat ik eerlijk wil zijn tegenover mijzelf. dus niet dat gelul van: ik ga stoppen etc...want het is éigenlijk niet goed en het kost geld etc.... groetjes aan iedereen in dit forum."
"bladerunner Beste mensen, ik lees aardig wat reacties op mijn topic. Maar alle reacties gaan ervanuit dat ik wil stoppen. Dat is niet zo. Ik wil voor de rest van mijn leven de beste kwaliteit opiaat nemen. Ik wil wél stoppen met methadon, daar begin ik na 14 jaar héél erg van te balen. Maar naast het afbouwen met mathadon wil ik een opiaat nemen met de mooiste geestelijke werking. En ik wil niét afhankelijk zijn van kleine dealertjes óf van een heroïneproject. Vandaar mijn vraag betreffende palfium of een ander op heroïne lijkend opiaat.(en mijn opmerking om dan maar desnoods 1 kilo zuivere dope te kopen, nadat ik een geldloper heb geript natuurlijk) totzover, ik moet naar de stad, groetjes."
"Bladerunner Ten eerste, als je echt goeie heroïne hebt is het een doodzonde om die fantastische endorfine roes te verpesten met andere drugs, met name uppers. Als je het zo nodig wil doen neem dan goeie MDMA, of kwaliteits sterke drank, goede whisky of mescal of cognac en dam héél erg met mate hooguit een á anderhalf glas."
"bladerunner, Beste Nonna, ik ben niet diegene die na 30 jaar is gestopt. Maar wil wel diegene worden. Ik kan je niks wijzer maken, ik kan je alleen steunen in je dappere poging. dapper omdat veel van de mensen die stoppen met opiaten daar niet heel gelukkig van worden. Ik ben een intelligent en nieuwsgierig wezen, met een bepaalde verantwoordelijkheid. Daarom vind ik dat ik ,en iedereen in mijn positie, moét proberen te stoppen! Ik wil juist dié mensen willen horen die niet meer gebruiken en zich goéd voelen. Maar ja die zitten niet meer in de scéne en zullen deze forums waarschijnlijk niet lezen. Maar van die mensen wil ik graag horen hoe het hún is vergaan. Ik wil dus beide kanten van het verhaal horen. Verder ben ik heel kritisch over de artsen, verslavingsartsen, psychologen, psychiaters, en hun contacten met de hele farmaceutische industrie! Vergeet niet, allés draait om geld (behalve kráchtige pure emotie) , winst op korte termijn, dividentuitkering, resultaten,Het feit dat dit forum bestaat is voor een deel te danken aan de farmaceutische industrie die net als elk andere industrie winst moet maken, divident moet uitkeren aan de aandeel-houders, de status qou moet handhaven, etc…. Desnoods door andere bevolkingsgroepen te onderdrukken. Maar genoeg hierover, ik moet mijn vrijwilligerswerk doen en proberen om er een mooie dag Van te maken ondanks mijn 100 Mg. Methadon. Groeten; Bladerunner!"
"marcus Brummen, Beste Nona, net als alle anderen vind ik het ONGELOOFLIJK knap dat je die 7 weken hebt volgehouden. Was het een bewuste keus om in the middle of nowhere te zitten? Ook vind ik het goed om te horen dat na 30 jaar jouw lichaam tóch weer zijn eigen endorfinen ging aanmaken. Nou moet ik wel zeggen dat een ervaren verslavingsarts die ik ken mij zij dat 15 % van de meet-verslaafden dit niet kan, omdat het lichaam niet meer zijn eigen endorfinen na zoveel jaren kan aanmaken, let wel die 15 % was een gemiddelde ik denk dat hoe langer men gebruikt hoe moeilijker het wordt, dus nogmaals héél erg goed van je! Ikzelf gebruik sinds 1992 methadon waarvan 3 jaar niet, door detentie, ikzelf heb nóóit vrijwillig kunnen afkicken, ik kan niet tegen lichamelijk ongemak en ik heb de neiging om psychosomatische klachten te ontwikkelen, ik denk dat ik ziek ben maar in werkelijkheid valt het wel mee. Groeten van Marcus, (bladerunner)"
"BLADERUNNER!!! (je weet wel, ""Go after the nexus six, and neutraliz them" Ik heb een vraag aan iédereen die dit forum leest!! Ik gebruik al 15 jaar methadon, en de laatste 2 jaar heeft het geen functie meer bij mij die werkt. Dat betekent in de praktijk dat ik Methadon bij koop. Wat weer bewerktstelligt dat ik ontwenningsverschijnselen zal krijgen met alleen maar mijn normale dagelijkse dosis, iets waarvan ik hoopte dat het niet zou gebeuren. Maar het gebeurde tóch. De afgelopen nacht en ochtend werd ik ziek, iets wat ik al 3 jaar niet meer heb meegemaakt. Ik heb over een week een afspraaak met een verslavingsarts, kan één van jullie mij wat vertellen over zijn eigen ervaringen met ándere synthetische opiaten Tot zover mijn vragen én problématiek, doei, doei!"
"Zondag 3 januari, Marcus, Bedankt voor jullie reacties, newbe en speedjunky. Op dit moment zorgt de methadon alleen maar voor een lichamelijk effect. Ik slik 125 Mg. Als ik meer zou vragen en krijgen dan zou dat geestelijk maar een klein beetje bij mij werken, tenminste de hoeveelheid die ze mij dan zouden geven wat volgens mij maar zo'n 60 mg zou zijn en dan ook nog eens een in 4 keer, ik zou dan op 185 Mg. zitten wat ik maar een klein beetje geestelijk zou merken. Wat ik eigenlijk bedoel is dat ik een aantal stoffen mis in mijn hersenen. En dat methadon bij mij geen goede vervanger daarvoor is. Ook al zou ik 350 Mg. krijgen, dan zou dat maar een korte tijd een redelijk effect bij mij hebben. Ik wil een opiaat hebben die kwa werking hetzelfde is als heroïe maar dan in pilvorm. Hij hoeft niet pérsee op heroïne te lijken, als het maar dié stoffen toevoegt aan mijn hersenen die ik blijkbaar mis, en mij heroïne doet beschouwen als de stof die mij compleet maakt. Mischien is dit niet de juiste plek om te vragen of iemand ervaring heeft met synthetische en/of halfsynthetische opiaten, dit forum wordt niet zo heel druk (meer) bezocht. Weet iemand misschien andere bronnen? misschien farmaceutische site's of site's waar je dit soort zaken aan artsen kan vragen? Nu is het wel beter om ervaringsdeskundigen dit te vragen, maar dan moet ik wel weten waar, op dit moment ken ik niemand die deze middelen op doktersrecept krijgt. Nou ja ,misschien moet ik maar een kilo zuivere heroïne kopen, dan hoef ik de komende 2 jaar bij niémand aan te kloppen voor wát dan ook. In ieder geval de groetjes aan iedereen."
"Beste mede gebruikers Heeft een van jullie ergens in de literatuur of andersinds professionele ervaring met het onderwerp: "onvolledige nutriëntenopname tengevolge van extreme waterontrekking in de dunne en dikke darm door opiaten". Zoals jullie weten is water hét universele vervoermiddel van voedingsstoffen in elk biologisch lichaam, hetzij plantaardig of dierlijk. En opiaten zijn berucht door hun extreme vloeistof ontrekking in het maag/darm stelsel. Dat dit item bij mij zo speelt komt door het feit dat ik mij vaak moe en uitgeput voel. Andere mogelijkheden heb ik al onderzocht en door gestreept, deze blijft als enige oorzaak over. De vraag is: is een opiaat in staat om door water ontrekking je darm stelsel zo te beïnvloeden dat er weinig voedingstoffen worden opgenomen? Mijn gezond verstand zegt van wel. Wat zijn jullie ervaringen?"
"Bladerunner, Brummen, (een rijk gehucht) Beste mensen érg bedankt dat jullie willen reageren op dit voor mij belangrijke thema. Eerst een vraag: zijn nona en ninanina vrouwen? (ik kan goed met vrouwen overweg en mijn ervaring met vrouwen heeft mij geleerd dat vrouwen véél minder moeite hebben om over darmen en ontlasting en stoelgang te praten, ze zijn er volwassener in, Mannen daarentegen generen zich daar veel meer voor) Terug naar topic, jullie denken dus ook dat mijn theorie klopt en net als ik hebben jullie ook weinig info kunnen vinden.--correctie jullie hebben wel veel gevonden!- Ik weet genoeg om hier zelf wat aan te doen want van een huisarts hoef ik niet veel te verwachten, ik heb veel slechte ervaringen met huisartsen en dokters het is alsof ze geen creativiteit en intelligentie hebben, jammer. Ik wil me misschien laten doorverwijzen naar een maag/darm specialist. bedankt voor jullie reacties, nona en ninanina en artwork."