Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nonna ik benijdt jou maar vind jou ook heel sterk. Ik ben zelf van 1983 tot 2004 een intraveneus gebruiker geweest van heroine, coke en speed. Vanaf 1985 heb ik daarnaast ook altijd metha's geslikt. In 2004 ben ik met alle illegale drugs gestopt en mijn methadon gebruik van 125 mgr naar 25 mgr vermindert. Ik ben alleen heel erg bang om er helemaal mee te stoppen. Ik ben nu in staat om een redelijk 'normaal' leven te hebben. D.w.z. ik woon in een huis waar ik alle rekeningen op tijd voor betaal. Ik werk 40 uur per week in een bedrijf waar zowel mijn collega's alsook mijn baas blij met mij zijn. (En totaal geen vermoeden van mijn drugsverleden hebben). En een redelijk sociaal leven. Ik gebruik mijn metha's als een soort valscherm. Ik gebruik af en toe wat meer metha's dit voorkomt dat ik helemaal op mijn bek ga. Het gene waar ik wel heel veel moeite mee blijf houden is dat voortdurend met mensen moet omgaan. Als heroinejunk deed ik dat alleen als ik iemand ergens voor nodig had. Herkennen andere ex-gebruikers dit? Nonna ik hoop dat het nog steeds heel goed met jou gaat."