#1
Nou ook maar even reageren, zit nooit meer op het forum te kijken, misschien boeit die dope me niet zo meer??!!
Dat het na 30 jaar onmogelijk is om clean te blijven, gebeurt niet vaak, maar is niet waar denk ik.
En die naltrexon heb ik ook al eens gehad en vond het niks, volgens mij is het ook de grootste rotzooi.
De SSRI's kunnen (tijdelijk) meehelpen om weer goed in je vel te komen.
Heb al zo veel therapie gehad( afkickcentra gezeten) dat ik blijkbaar de serotinen stofjes miste(die 15%??) en nu gaat het goed. Ben heel blij dat ik al 10 mnd. clean ben en ik zit lekker in mijn vel, wat ik jaren niet heb gehad.
Dus het kan!!
Dat het na 30 jaar onmogelijk is om clean te blijven, gebeurt niet vaak, maar is niet waar denk ik.
En die naltrexon heb ik ook al eens gehad en vond het niks, volgens mij is het ook de grootste rotzooi.
De SSRI's kunnen (tijdelijk) meehelpen om weer goed in je vel te komen.
Heb al zo veel therapie gehad( afkickcentra gezeten) dat ik blijkbaar de serotinen stofjes miste(die 15%??) en nu gaat het goed. Ben heel blij dat ik al 10 mnd. clean ben en ik zit lekker in mijn vel, wat ik jaren niet heb gehad.
Dus het kan!!

