Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben trots op je !"
"Ook van hier veel sterkte gewenst, lijkt me knap lastig om zo langs de lijn af te moeten wachten....."
"Tjee, wat heftig en wat een openheid geef jij Yoro, ik heb diep respect hiervoor. Ik heb net alles gelezen, nog niet zo lang op dit forum. Het enig wat ik hoop is dat het goed met je gaat..... XXX"