die chirurg mag inderdaad wel dan met een goed verhaal komen zeg!!!!
las je laatste kommentaar pas nu net hier, nadat ik je mijn pm had geschreven dat t goed was dat je me dan sms-de en dat ik dan weer t hier neerzet. dat is nu dus niet meer nodig, zowiezo
voor 2 maanden weer.
ongelooflijk hoe men soms met een mens (en vooral een zwaar ziek mens in dit geval) kan omgaan, als of men maar een oude, kapotte plastic speelbal is die is blijven liggen in de schemering op t strand......
natuurlijk zal er een logische verklaring voor zijn, waarom je opeens naar een ander ziekenhuis moest, en opeens wel geheel zou worden opgenomen, en, waarom opeens een andere chirurg de operatie doet. maar, laten ze dit dan communiseren zoals dat zo mooi heet. laten ze je dat dan op zijn minst even vertellen van tevoren, want dat ze t eerder wisten, al was t maar een dag of 2, dat is natuurlijk wel duidelijk.
en artsen weten als geen ander dat er legio fouten worden gemaakt in de gezondsheid industrie, dat is ook normaal. waar mensen werken worden fouten gemaakt, zo simpel is het nu eenmaal, helaas. maar, in dit geval is het allemaal al super gecompliseert. bij jou is alles van alles fout gegaan, en gaat t nog steeds verre van wenselijk. dus om dan gewoon maar opeens met een nieuwe chirurg aan te komen zetten vind ik op zijn minst bijzonder onbehoorlijk van deze artsen en dit ziekenhuis.
dus nu maar weer wachten tot maandag, tot je in ieder geval een uitleg krijgt, als je die al krijgt. t zou me niet verbazen als dat antwoord ook een beetje een wollig niets zeggend antwoord wordt, waarvan je denkt wanneer je de telefoon weer neerlegt;
-"wat?! he?! "
en dat t allemaal zo onsamenhangend was dat je t niet eens meer in herinnering kunt brenegn, 3 minuten na t ophangen.
maar, laten we niet pessimistisch worden, ondanks dat we daar alle grond toe hebben.
we moeten blijven geloven dat dit goed komt en dat t eens allemaal tot t verleden zal behoren.
opnieuw, heel veel sterkte Rudolf!