Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGroot probleem door Dipidolor

Groot probleem door Dipidolor

266 antwoorden
65 weergaven
18-5-2026
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja, wisselen van arts is inderdaad niet makkelijk.
tijd terug was het nog eens bij Kassa of een soortgelijk programma,
t schijnt dat volgens de wet dus iedere arts verplicht is een patient
van een andere arts over te nemen, als hij nog plaats heeft in zijn
praktijk, maar in praktijk schijnt t dus heel vaak voor te komen dat
artsen onderling afspraken hebben over wie welke klanten heeft,
of men weigert uit een soort van vals sympathie gevoel naar de
andere arts.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het probleem zit het niet in de ruimte.Dat is niet erg.

Maar alle overige artsen zijn het niet eens over zijn behandelingsplan.
Vandaag hebben we hem na 3 weken gesproken.

De zak zou een recept naar het ziekenhuis sturen dat ik daar extra medicijnen op kon halen.
Ik na een paar uur naar het ziekenhuis.

Natuurlijk was er niks binnen en die klootzak was niet meer bereikbaar.
Morgen ga ik er maar eens langs want hier word ik echt gek van.

Ook zei die vandaag dat we maar eens rond de tafel moeten gaan zitten voor een morfinepomp en dat rond te krijgen.

Natuurlijk ging ik toen helemaal door het lint.
Ben daar al dik 2 jaar over bezig en nu ineens doet ie het of het zijn idee is en gaat het wel in werking zetten.

Wat een klotegek zeg!!!!!

Sorry voor me taalgebruik maar ben het allemaal ZOOOOOOOO beu!!
Zit hier nu tot vrijdag zonder medicijnen omdat ik het eerder blijkbaar niet op mag halen.
Zit hier te janken als een klein kind zo veel pijn heb ik .Niet eens omdat ik door de verslaving me medicijnen niet heb maar die pijn man pfffffffff
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#3
nee, dat kan ook niet.
maar, het is inderdaad wel zo dat alle artsen zeer strikt zijn met verstrekking van dergelijke medicijnen. je krijgt gewoon zoveel mee voor een bepaalde tijd, en wanneer je dan eerder er doorheen bent dan geven ze niet eerder weer bij. sommige willen dit wel 1 a 2 keer doen maar dan stoppen ze. t komt nml heel veel voor dat men teveel neemt, en dus zwaarder verslaafd wordt. dus dat ze niet eerder willen geven is geen uitzondering, dat is eigenlijk enkel wat ik even wilde zeggen.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb hem vandaag gesproken.Tenminste me vrouw.
Die laat ik vaker bellen want ik verlies erg snel me geduld en dan gaat het alleen maar erger.

Het recept lag wel in het ziekenhuis.Erger nog de medcijnen lagen al klaar om opgehaald te worden.
Die stomme trut had niet goed gekeken in de apotheek.

Verder morgen om 10.00 bij novidic een afspraak over hoe en wat verder.
Me medicatie is met 40 stuks verhoogd per week.(of ik er al niet zat had)

Maar goed.Ff afwachten hoe het verloopt morgen en ik hou jullie weer op de hoogte
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja, hoor graag hoe t verder gaat,
wel ongelooflijk dat men zo slordig werkt he, ligt t gewoon al klaar maar had men niet goed gekeken. op dat soort momenten zou je toch.....

ben een leek, dus geen dokter. maar ik zou toch denken dat wanneer iemand al zo zwaar aan een bepaald medicijn of pijnstiller zit, dat t eigenlijk gewoon op OD gaat lijken, dat je dan naar iets anders gaat uitkijken, en niet gewoon er maar weer 40 per week bovenop gooit.
maar, ben dus geen medicus, dus weet dit soort dingen niet.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#6
De afspraak gehad vanmorgen maar dat was niet veel interesants.

Alleen hoe het ging en dergelijke.Moet echt wachten tot de 23e voor nieuws vanuit daar
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vandaag na lange tijd de huisarts gesproken.
Me medicatie was al extreem maar is net verhoogd maar 140 tot max 200 per week.
Dit gezien dat me lichaam gewend is aan de troep en de onderzoeken nog lopen.

Ik dacht dat ik stijl achterover viel toen hij het vertelde.
Dit klopt toch niet meer man!!!!!!!


Woensdag een scopie onderzoek(weet de naam niet eens meer)
Krijg onder een roesje een slang in me keel geramd.

Ben dus benieuwd hoe me leven nog verder verneukt word.
Ik moet echt snel eens hulp gaan krijgen of er moet iets gebeuren want dit gaat niet langer goed.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rudolf, goed wat van je te horen.

krijg je een scopie voor je maag? want uiteindelijk is dát het probleem toch, dat je zo veel pijn lijdt omdat je maagverkleining verkeerd is gegaan?
en als dat probleem is opgelost... dan zouden je pijnklachten ook over moeten gaan?
maar goed, dan zit je nog met het probleem van die achterlijke hoeveelheid pijnstilling.

ik zie een klein positief puntje, dat er nu wel met het probleem aan de gang wordt gegaan.

hou je haaks kerel.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja, dit klinkt inderdaad dat nu eindelijk eens de boel in gang wordt gezet.
en mochten alle maag problemen dan eindelijk over zijn dan moet je 'enkel'
nog afkicken van de pijnstillende medicatie, maar na wat we allemaal hebben
kunnen lezen in de afgelopen tijd hier zal dat niet eens het grootste probleem
zijn dan.

veel succes,
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
leveldesigner zei:
ja, dit klinkt inderdaad dat nu eindelijk eens de boel in gang wordt gezet.
en mochten alle maag problemen dan eindelijk over zijn dan moet je 'enkel'
nog afkicken van de pijnstillende medicatie, maar na wat we allemaal hebben
kunnen lezen in de afgelopen tijd hier zal dat niet eens het grootste probleem
zijn dan.

veel succes,
Klik om te vergroten...
Inderdaad!
Als het main probleem(je maag) weer oke functioneert, heb je "slechts" nog de lichamelijke verslaving.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#11
DIe scopie gaat idd via me mond naar me maag.Mochten ze iets ontdekken zei de arts al dat ik wakker zou worden en dan zou het verholpen zijn.

Kortom als ze iets ontdekken gaan ze het gelijk proberen op te lossen.

Ik ben alleen EXTREEM zenuwachtig omdat tot nu alle operaties iets fout is gegaan.
Moet wel zeggen dat dit een top arts is.Neemt expres al anderhalf uur de tijd om infuus te zetten vanwege het moeilijke prikken.


Daarna idd het stukje afkicken nog.
Gelukkig is het pompverhaal in werking gezet.
Mocht ik die krijgen zak ik van 140 stuks per week naar ongeveer 50 per week dus al de helft.

Hopen dat dat dus zal helpen en snel gebeurt.
Echter zeiden ze al dat het wel even kon duren.
Zo ie zo de pomp regelen en dan de locatie van de naald nog.

Kan blijkbaar niet zo maar op elke plek.
Ze wouden me lies nemen maar dan mag ik niet meer lopen.Die locatie is te gevoelig voor lekkage en verschuiving.
Me nek kan ook niet want dat zit in het zicht en kan blijven hangen aan me kraag van me kleding.

Ik heb zelf gekozen voor een locatie bij me ribben.Dan kunnen ze de naald/systeempje desnoods aan me rib vast zetten.
Anders ergens anders op me borst.


Ik zal (hopelijk) morgen aan jullie laten weten hoe het is verlopen mits ik me goed voel.
Anders zal leveldesigner jullie op de hoogte houden.Ik sms hem dan
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#12
morgen!

heel veel sterkte!!!!

en laat de regel bij jou nou es de uitzondering zijn he, dit MOET gewoon GOED gaan!
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#13
En helaas,het Is niet goed.
Sta in het ziekenhuis waar ik een afspraak had. Moest ik ineens naar een ander ziekenhuis.
Daar naar toe gereden en werd compleet opgenomen. Was niet de afspraak maar het zei zo.

Kom ik op me kamer krijg ik te horen dat ik tijdens de behandeling wakker ben en de arts die mij behandeld een andere is.
Ken die man niet en nog nooit gezien.

Ik vroeg dus of ik die man nog te spreken kreeg voor me operatie. Helaas dat was niet mogelijk.


Ik zei al dat ik me toch niet laat opereren door iemand die ik nog nooit gesproken heb.
Antwoord: oke cancelen we de operatie en mag u naar huis.

Kortom 2maanden zitten wachten voor NIKS!!! Het zal GVD eens goed gaan!

Maandag word ik gebeld door me eigen chirurg en mag hij toch met een goed verhaal komen!
Het zal echt eens meezitten!!!!
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#14
die chirurg mag inderdaad wel dan met een goed verhaal komen zeg!!!!

las je laatste kommentaar pas nu net hier, nadat ik je mijn pm had geschreven dat t goed was dat je me dan sms-de en dat ik dan weer t hier neerzet. dat is nu dus niet meer nodig, zowiezo
voor 2 maanden weer.

ongelooflijk hoe men soms met een mens (en vooral een zwaar ziek mens in dit geval) kan omgaan, als of men maar een oude, kapotte plastic speelbal is die is blijven liggen in de schemering op t strand......

natuurlijk zal er een logische verklaring voor zijn, waarom je opeens naar een ander ziekenhuis moest, en opeens wel geheel zou worden opgenomen, en, waarom opeens een andere chirurg de operatie doet. maar, laten ze dit dan communiseren zoals dat zo mooi heet. laten ze je dat dan op zijn minst even vertellen van tevoren, want dat ze t eerder wisten, al was t maar een dag of 2, dat is natuurlijk wel duidelijk.

en artsen weten als geen ander dat er legio fouten worden gemaakt in de gezondsheid industrie, dat is ook normaal. waar mensen werken worden fouten gemaakt, zo simpel is het nu eenmaal, helaas. maar, in dit geval is het allemaal al super gecompliseert. bij jou is alles van alles fout gegaan, en gaat t nog steeds verre van wenselijk. dus om dan gewoon maar opeens met een nieuwe chirurg aan te komen zetten vind ik op zijn minst bijzonder onbehoorlijk van deze artsen en dit ziekenhuis.

dus nu maar weer wachten tot maandag, tot je in ieder geval een uitleg krijgt, als je die al krijgt. t zou me niet verbazen als dat antwoord ook een beetje een wollig niets zeggend antwoord wordt, waarvan je denkt wanneer je de telefoon weer neerlegt;
-"wat?! he?! "
en dat t allemaal zo onsamenhangend was dat je t niet eens meer in herinnering kunt brenegn, 3 minuten na t ophangen.
maar, laten we niet pessimistisch worden, ondanks dat we daar alle grond toe hebben.
we moeten blijven geloven dat dit goed komt en dat t eens allemaal tot t verleden zal behoren.

opnieuw, heel veel sterkte Rudolf!
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vandaag "ruzie" gehad met me huisarts.

Die belde me op om te zeggen dat ie me medicatie stopt zonder reden.
Tja zijn reden was om niet hetzelfde te krijgen als Michael Jackson.

Ben sindsdien al bezig mensen te bereiken om een oplossing te vinden.
Desnoods maar een ander middel vinden.

Dit is ronduit belachelijk.

DIe kerel maakt je geestelijk echt gek.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vandaag een afspraak met hem gemaakt en kon ie persoonlijk uitleggen hoe en wat.

Toen draaide hij zijn mening weer bij.
Snap er echt niks meer van maar hij ging nu proberen vaart in de zaak te zetten
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#17
vaart achter je nieuwe kijkoperatie?

laten we hopen dat er snel een oplossing komt!
dat jij niet van die rare hoeveelheden pijnstilling kan blijven slikken is wel logisch natuurlijk maar hij kan je niet van 140 op 0,0 zetten!

nogmaals sterkte Rudolf, dat het een keer meezitten mag!
N
NarMayaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoi Rudolf,

Ik ben zelf nu een jaar een Dipidolor gebruiker en via via kwam ik je verhaal tegen. Ik heb het geheel niet helemaal gelezen, maar tjee het is me daar wel een heftig verhaal en om mezelf nog meer leeswerk en "negatieve opwinding" te bezorgen kom ik maar direct met mijn vragen bij jouw terecht.

* als eerste in welk ziekenhuis ben je in behandeling
* kan me voorstellen dat je de naam van de arts niet wilt noemen maar wie heeft zo je lichaam verkloot (mag je me ook per mail zeggen)
* ooit bij een pijnpoli geweest

Ik ben dit jaar zelf een paar keer opgenomen gezien ik complicaties kreeg na een operatie en tijdens die opnames heb ik ook met een paar maagverkleinings patienten op kamer gelegen waarbij er diverse complicaties kwamen. De arts die hun heeft geopereerd is een regelrechte ramp. Een eigenwijze persoon in de trend van IK ben de dokter en jij bent maar een patientje dus je kop houden ik weet het beter. Ik hoop niet dat jij door hem behandeld word.

Ik las in het verhaal van iemand je Methadon (symoron) adviseerde.
Ik kan je zeggen dat het echt een goed middel is en via de pijnpoli's ook word voorgeschreven aan personen die in het laatste stadium van kanker zitten en niks anders meer werkt. Dus probeer het zou ik zeggen, ik heb daar ook ontzettende baat bij gehad. Gebruik het momenteel niet meer gezien ik voldoende nu aan Dipidolor heb.

Ik ben zelf ergens tussen de 60 en 70x op een operatietafel geweest en weet dus drommels goed wat pijnen zijn. Leef dagelijks met pijnen en mijn medische en pijn toekomst ziet er ook niet leuk uit.

Betreffende het leren injecteren, heb je ooit contact opgenomen met een afkick kliniek kunnen die je niet helpen, hoe vreemd het nu ook klinkt / schrijft. Maar er moet toch iemand zijn die je injecteren wilt leren. Ik heb het geleerd via de huisarts en ik weet zeker dat mijn specialist of annestesioloog het mij wil leren als ik het hun zo vragen. Het is toch ronduit belachelijk dat je hulp "op straat" moet zoeken.

De begeleiding die jij krijgt van je artsen is echt ronduit schandalig slecht en we kunnen hier nu wel met z'n allen gaan mekkeren over slechte artsen maar weet dat er een site is "zorgkaart nederland" waarop we dus artsen een waardering kunnen geven. Indien meer personen daar gebuik van maken kunnen we hopelijk in de toekomst de goede artsen daar vinden.

Tot zover mijn eerste letters aan jou.
Wie weet volgt er meer.

Follow Your Dreams, because;
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!!!
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dank je wel voor je bericht.

Veel vragen die je stelt zijn al aan bod gekomen.
Ik heb eigenlijk alles wat je zegt al doorlopen.

De metadon zal het wel op uit komen ben ik bang.
Ik wacht maar af wat er gaat komen.

Momenteel kan ik toch niks anders.
Heb net 22 ampullen tegelijk gezet.

Me lichaam accepteert het niet eens meer.
Dat komt grotendeels gewoon omdat ik geen locatie meer heb om het toe te dienen.
N
NarMayaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Okay zal voor wat antwoorden in rust je verhaal nog eens doorkijken, maar 22 ampullen in 1 x ????? :rolleyes: :confused:

Je injectie materiaal zoals opzuignaald en spuitnaald / spuiten krijg je die via de apotheek.

En gebruik je de kleine 2ml spuiten of spuiten met een grotere ML inhoud als je zoveel dipi spuit.

Ik heb zelf net weer een lading via de apotheek gekregen, dus kan "wakker" worden. Heb jij dat ook dat je van Dipi zo helder en wakker wordt als ik weet niet wat? Niks nada suf of ellendig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...91011121314
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."