Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGroot probleem door Dipidolor

Groot probleem door Dipidolor

266 antwoorden
63 weergaven
18-5-2026
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja, wisselen van arts is inderdaad niet makkelijk.
tijd terug was het nog eens bij Kassa of een soortgelijk programma,
t schijnt dat volgens de wet dus iedere arts verplicht is een patient
van een andere arts over te nemen, als hij nog plaats heeft in zijn
praktijk, maar in praktijk schijnt t dus heel vaak voor te komen dat
artsen onderling afspraken hebben over wie welke klanten heeft,
of men weigert uit een soort van vals sympathie gevoel naar de
andere arts.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het probleem zit het niet in de ruimte.Dat is niet erg.

Maar alle overige artsen zijn het niet eens over zijn behandelingsplan.
Vandaag hebben we hem na 3 weken gesproken.

De zak zou een recept naar het ziekenhuis sturen dat ik daar extra medicijnen op kon halen.
Ik na een paar uur naar het ziekenhuis.

Natuurlijk was er niks binnen en die klootzak was niet meer bereikbaar.
Morgen ga ik er maar eens langs want hier word ik echt gek van.

Ook zei die vandaag dat we maar eens rond de tafel moeten gaan zitten voor een morfinepomp en dat rond te krijgen.

Natuurlijk ging ik toen helemaal door het lint.
Ben daar al dik 2 jaar over bezig en nu ineens doet ie het of het zijn idee is en gaat het wel in werking zetten.

Wat een klotegek zeg!!!!!

Sorry voor me taalgebruik maar ben het allemaal ZOOOOOOOO beu!!
Zit hier nu tot vrijdag zonder medicijnen omdat ik het eerder blijkbaar niet op mag halen.
Zit hier te janken als een klein kind zo veel pijn heb ik .Niet eens omdat ik door de verslaving me medicijnen niet heb maar die pijn man pfffffffff
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#3
nee, dat kan ook niet.
maar, het is inderdaad wel zo dat alle artsen zeer strikt zijn met verstrekking van dergelijke medicijnen. je krijgt gewoon zoveel mee voor een bepaalde tijd, en wanneer je dan eerder er doorheen bent dan geven ze niet eerder weer bij. sommige willen dit wel 1 a 2 keer doen maar dan stoppen ze. t komt nml heel veel voor dat men teveel neemt, en dus zwaarder verslaafd wordt. dus dat ze niet eerder willen geven is geen uitzondering, dat is eigenlijk enkel wat ik even wilde zeggen.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb hem vandaag gesproken.Tenminste me vrouw.
Die laat ik vaker bellen want ik verlies erg snel me geduld en dan gaat het alleen maar erger.

Het recept lag wel in het ziekenhuis.Erger nog de medcijnen lagen al klaar om opgehaald te worden.
Die stomme trut had niet goed gekeken in de apotheek.

Verder morgen om 10.00 bij novidic een afspraak over hoe en wat verder.
Me medicatie is met 40 stuks verhoogd per week.(of ik er al niet zat had)

Maar goed.Ff afwachten hoe het verloopt morgen en ik hou jullie weer op de hoogte
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja, hoor graag hoe t verder gaat,
wel ongelooflijk dat men zo slordig werkt he, ligt t gewoon al klaar maar had men niet goed gekeken. op dat soort momenten zou je toch.....

ben een leek, dus geen dokter. maar ik zou toch denken dat wanneer iemand al zo zwaar aan een bepaald medicijn of pijnstiller zit, dat t eigenlijk gewoon op OD gaat lijken, dat je dan naar iets anders gaat uitkijken, en niet gewoon er maar weer 40 per week bovenop gooit.
maar, ben dus geen medicus, dus weet dit soort dingen niet.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#6
De afspraak gehad vanmorgen maar dat was niet veel interesants.

Alleen hoe het ging en dergelijke.Moet echt wachten tot de 23e voor nieuws vanuit daar
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vandaag na lange tijd de huisarts gesproken.
Me medicatie was al extreem maar is net verhoogd maar 140 tot max 200 per week.
Dit gezien dat me lichaam gewend is aan de troep en de onderzoeken nog lopen.

Ik dacht dat ik stijl achterover viel toen hij het vertelde.
Dit klopt toch niet meer man!!!!!!!


Woensdag een scopie onderzoek(weet de naam niet eens meer)
Krijg onder een roesje een slang in me keel geramd.

Ben dus benieuwd hoe me leven nog verder verneukt word.
Ik moet echt snel eens hulp gaan krijgen of er moet iets gebeuren want dit gaat niet langer goed.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rudolf, goed wat van je te horen.

krijg je een scopie voor je maag? want uiteindelijk is dát het probleem toch, dat je zo veel pijn lijdt omdat je maagverkleining verkeerd is gegaan?
en als dat probleem is opgelost... dan zouden je pijnklachten ook over moeten gaan?
maar goed, dan zit je nog met het probleem van die achterlijke hoeveelheid pijnstilling.

ik zie een klein positief puntje, dat er nu wel met het probleem aan de gang wordt gegaan.

hou je haaks kerel.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja, dit klinkt inderdaad dat nu eindelijk eens de boel in gang wordt gezet.
en mochten alle maag problemen dan eindelijk over zijn dan moet je 'enkel'
nog afkicken van de pijnstillende medicatie, maar na wat we allemaal hebben
kunnen lezen in de afgelopen tijd hier zal dat niet eens het grootste probleem
zijn dan.

veel succes,
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
leveldesigner zei:
ja, dit klinkt inderdaad dat nu eindelijk eens de boel in gang wordt gezet.
en mochten alle maag problemen dan eindelijk over zijn dan moet je 'enkel'
nog afkicken van de pijnstillende medicatie, maar na wat we allemaal hebben
kunnen lezen in de afgelopen tijd hier zal dat niet eens het grootste probleem
zijn dan.

veel succes,
Klik om te vergroten...
Inderdaad!
Als het main probleem(je maag) weer oke functioneert, heb je "slechts" nog de lichamelijke verslaving.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#11
DIe scopie gaat idd via me mond naar me maag.Mochten ze iets ontdekken zei de arts al dat ik wakker zou worden en dan zou het verholpen zijn.

Kortom als ze iets ontdekken gaan ze het gelijk proberen op te lossen.

Ik ben alleen EXTREEM zenuwachtig omdat tot nu alle operaties iets fout is gegaan.
Moet wel zeggen dat dit een top arts is.Neemt expres al anderhalf uur de tijd om infuus te zetten vanwege het moeilijke prikken.


Daarna idd het stukje afkicken nog.
Gelukkig is het pompverhaal in werking gezet.
Mocht ik die krijgen zak ik van 140 stuks per week naar ongeveer 50 per week dus al de helft.

Hopen dat dat dus zal helpen en snel gebeurt.
Echter zeiden ze al dat het wel even kon duren.
Zo ie zo de pomp regelen en dan de locatie van de naald nog.

Kan blijkbaar niet zo maar op elke plek.
Ze wouden me lies nemen maar dan mag ik niet meer lopen.Die locatie is te gevoelig voor lekkage en verschuiving.
Me nek kan ook niet want dat zit in het zicht en kan blijven hangen aan me kraag van me kleding.

Ik heb zelf gekozen voor een locatie bij me ribben.Dan kunnen ze de naald/systeempje desnoods aan me rib vast zetten.
Anders ergens anders op me borst.


Ik zal (hopelijk) morgen aan jullie laten weten hoe het is verlopen mits ik me goed voel.
Anders zal leveldesigner jullie op de hoogte houden.Ik sms hem dan
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#12
morgen!

heel veel sterkte!!!!

en laat de regel bij jou nou es de uitzondering zijn he, dit MOET gewoon GOED gaan!
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#13
En helaas,het Is niet goed.
Sta in het ziekenhuis waar ik een afspraak had. Moest ik ineens naar een ander ziekenhuis.
Daar naar toe gereden en werd compleet opgenomen. Was niet de afspraak maar het zei zo.

Kom ik op me kamer krijg ik te horen dat ik tijdens de behandeling wakker ben en de arts die mij behandeld een andere is.
Ken die man niet en nog nooit gezien.

Ik vroeg dus of ik die man nog te spreken kreeg voor me operatie. Helaas dat was niet mogelijk.


Ik zei al dat ik me toch niet laat opereren door iemand die ik nog nooit gesproken heb.
Antwoord: oke cancelen we de operatie en mag u naar huis.

Kortom 2maanden zitten wachten voor NIKS!!! Het zal GVD eens goed gaan!

Maandag word ik gebeld door me eigen chirurg en mag hij toch met een goed verhaal komen!
Het zal echt eens meezitten!!!!
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#14
die chirurg mag inderdaad wel dan met een goed verhaal komen zeg!!!!

las je laatste kommentaar pas nu net hier, nadat ik je mijn pm had geschreven dat t goed was dat je me dan sms-de en dat ik dan weer t hier neerzet. dat is nu dus niet meer nodig, zowiezo
voor 2 maanden weer.

ongelooflijk hoe men soms met een mens (en vooral een zwaar ziek mens in dit geval) kan omgaan, als of men maar een oude, kapotte plastic speelbal is die is blijven liggen in de schemering op t strand......

natuurlijk zal er een logische verklaring voor zijn, waarom je opeens naar een ander ziekenhuis moest, en opeens wel geheel zou worden opgenomen, en, waarom opeens een andere chirurg de operatie doet. maar, laten ze dit dan communiseren zoals dat zo mooi heet. laten ze je dat dan op zijn minst even vertellen van tevoren, want dat ze t eerder wisten, al was t maar een dag of 2, dat is natuurlijk wel duidelijk.

en artsen weten als geen ander dat er legio fouten worden gemaakt in de gezondsheid industrie, dat is ook normaal. waar mensen werken worden fouten gemaakt, zo simpel is het nu eenmaal, helaas. maar, in dit geval is het allemaal al super gecompliseert. bij jou is alles van alles fout gegaan, en gaat t nog steeds verre van wenselijk. dus om dan gewoon maar opeens met een nieuwe chirurg aan te komen zetten vind ik op zijn minst bijzonder onbehoorlijk van deze artsen en dit ziekenhuis.

dus nu maar weer wachten tot maandag, tot je in ieder geval een uitleg krijgt, als je die al krijgt. t zou me niet verbazen als dat antwoord ook een beetje een wollig niets zeggend antwoord wordt, waarvan je denkt wanneer je de telefoon weer neerlegt;
-"wat?! he?! "
en dat t allemaal zo onsamenhangend was dat je t niet eens meer in herinnering kunt brenegn, 3 minuten na t ophangen.
maar, laten we niet pessimistisch worden, ondanks dat we daar alle grond toe hebben.
we moeten blijven geloven dat dit goed komt en dat t eens allemaal tot t verleden zal behoren.

opnieuw, heel veel sterkte Rudolf!
S
ShakE_iTLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik denk dat het beste alternatief analgeticum dat mss je klachten wat kan verlichten sufentanil is: dit is een fentanyl-derivaat,voornamelijk gebruikt bij operaties,waarbij een volledige narcose ed. vereist is.

Toch kan sufentanil onder de verkoopsnaam sufenta verkocht worden onder de vorm van injecteerbare ampulles van bv. 50 microgram wat gelijk is aan 0.05mg per ml of zoveel ml oplosbare vloeistof


ik ben er zeker van dag zelfs diacetylmorfine(heroine) qua analgetisch effect geen profijt biedt tov dit middel,maar vermits je al x aantal ampules piritramide (dipi) per dag in je spieren spuit, baart deze kwestie me zorgen; je kan intra-veneus gaan gebruiken of heb je alternatieven als palladone , dat is hydromorfon, of morfine,of oxynorm/oxycontin,is oxycodone al eens ( intramusculair gebruikt), mss dat deze analgetica een uitkomst bieden icm een zorgzame ondersteuning tesamen met onstekingsremmers enz enz enz.

veel succes iig
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat zijn een hele hoop moeilijke woorden die ik niet snap hahaha.
QUa het spuiten weet ik heel goed hoe het werkt.Ik krijg alleen geen aderen gevonden.
Ik heb zelfs zo'n groene band liggen van het ziekenhuis om me arm af te binden.





Intussen even niks van me laten horen omdat ik overhoop lag met Novadic.
Heel behandelplan samengesteld voor een ambulante behandeling.Dus vanuit thuis.

Nu kreeg ik te horen dat ik me verplicht op moet laten nemen voor een tijd van 3 maanden tot een jaar!!

Ik zei ook dat ik een thuis situatie heb en daar rekening mee moet houden.
Ik kom me vrouw meenemen als ik naar een speciale kliniek zou gaan maar me zoon niet.

Die moest ik maar"dumpen" (Letterijk hun woorden) bij me ouders ofzo.

Nou sorry daar ben ik direct klaar mee en nu opzoek naar een andere instantie.
Anders zelf proberen af te bouwen ofzo.


Hier in Nederland kom je gewoon niet verder en word je niet geholpen als je problemen hebt.Maakt niet uit wat.
g
gustro.inc@gmail.comLid
01-01-2024, 00:00
#17
http://www.free-clinic.be/folders/fol_v ... uiten.html

kijk daar eens! en als je nog vragen hebt help ik je graag! leef echt met je mee, ik hoop dat je er iets aan hebt! sterkte grtz
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#18
OT: Misschien kan je een speciale knop maken. De zogenaamde de-censuur-knop. Deze knop is gekoppeld met vooraf opgegeven wensen in je profiel, zodat de echte, ongecensureerde internetter te allen tijde kan kiezen voor een ongecensureerd verhaal.

Of verwijder gewoon het hele bericht, zodat ik mij niet hoef af te vragen wat er nu zo schokkend was. -eend neemt slokje van zijn thee-
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dank je voor je bericht.
Die teksten kun je idd overal vinden.

Het gaat niet om het lezen hoe het moet maar het zou een keer voorgedaan moeten worden.Daar heb ik dus moeite mee.

Vergelijk het met een lezen hoe je een automotor uit elkaar moet halen.
In het echt is het moeilijker.
S
StippelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ok, moet eerlijk zeggen, heb niet alles doorgelezen. Alleen de eerste paar posts. En ik was enorm geschrokken, nooit geweten dat dit mogelijk was!
Je kunt met medicijnen op pijngebied natuurlijk al wat, maar je hebt zelf al gemerkt dat dat van beperkte aard is.
Enige wat ik me kan bedenken - en ik weet absoluut niet of jij dat zelf al hebt overlegd met je arts - is een vernietiging van de zenuwen die de pijn veroorzaken door een chirurg. Ik weet niet in welke lichaamsdelen dat allemaal nodig is, zeker omdat je maag (maakte ik uit je verhaal op) natuurlijk wel aanvoering nodig heeft. Moet bekennen dat ik niet erg bekend ben op het anatomisch gebied van de innervering van de maag. Maar is dat niet iets om aan je arts te vragen?
Sorry als dit al geopteerd is, dan kan ik niks anders dan je enorm veel geluk wensen, en hopen dat er toch een goed einde aankomt...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."