"NorthernLightBE zei:
je bent net 16
Klik om te vergroten...
Ik kon het niet laten, maar héé, nu overdrijf je toch wel hoor. Binnen 2 maand 17, geef me een cadeau zou ik zeggen.
OT: sorry om zo offtopic te gaan.
Dus om maar iets te zeggen:
Hoe was het nu?
Klik om te vergroten...
er bewust voor kiezen heroine te gebruiken , is ,. en dat is niets persoonlijks , maar denk niet een doordachte zet dit voor te leggen aan een .....nu ongwenst verslaafde ., welke jij ook zal worden als je er voor gaat ...iedereen heeft eigenschappen , ik ook ....nog wel.......en ik ben ook al verslaafd aan de f...... hero,,,,,,hoewel het me , ongewild keer op keer dat beetje steu geeft dat ik nooit heb gehad , en wist dit van te voren , als ik een uitweg met drugs vind ut deze stress bende blijf ik het pakken , ..........wie niet?......ik ken ze niet ....dat maakt het nog rommeliger ......zij die gestopt zijn , doen er niet veel aan om met je in contact te komen in het vrije dagelijkse leven ......je staat er alleen voor , ja een methadonpost achter je , en een hoop wellicht familie die dingen gaan zeggen waar jij het niet mee eens ben ......want tegen de tijd dat je wil stoppen maar niet meer kan ....zeg je waarschijnlijk....dit heb ik niet gewild ....hier heb ik niet voor gekozen hoor ...tsja van die ene keer kwam 2 ...en toen zo verder .....maarja ...wie heeft jou gewaarschuwd??.........ik heb mn meisie nog , en ben heel heel heel hard aan het vechte.......met mezelf gek!!!......sta op 4druppels meet , en heb een maat van me een verslaving weten te voorkomen ...ik heb hem letterlijk 4 hele harden stompen recht voor zn bakkes gegeven .......nee die is gewaarschuwd.......goos ....hero is geen drugs ,,,,drugs is iets dat in de volksmond van de jonge generatie een niets betekenend woord is geworden ....wiet is toch ook vette harde shit??.........bruin....hero.....chinezen ........wie ken jij die het met plezier al 10 jaar rookt???........zonder te weten wat je nu gaat doen , omcht je die keuze maken ..........kunne de meeste met de ervaring van het nuttigen ervan je denk ik maar 1 ding zeggen ...dom is niet het woord, weet waar je voor kiest want pijn komt ook"