#1
Dankje, nu kan ik nooit meer normaal naar een krokodil kijken..
Dankje, nu kan ik nooit meer normaal naar een krokodil kijken..
leveldesigner zei:.... maar dan tegen prijzen die voor hen gelijk staan aan een paar maand inkomens.
tja, misschien is dan de stap dan opeens een stuk kleiner.
maar dan nog....
Svali zei:Dankje, nu kan ik nooit meer normaal naar een krokodil kijken..
Dat kan die krokodil toch ook niet helpen?
sorry Speeseend, maar het was uiteraard NOOIT mijn bedoeling om de krokodil als dier hier zwart te maken, of het te associeren met zulk een verwerpelijke drugssoort.
Madcat zei:http://www.youtube.com/watch?v=Oe3FG4EOgyU
De drug zelf, zuivere desomorfine is niet slechter voor je dan bruin. Echter doordat het zelf word gebrouwen, hou je een heel onzuiver(+/- 20%) product over, met benzine en fosforsulfaat er in. Daardoor sterft de huid af.Madcat zei:http://www.youtube.com/watch?v=Oe3FG4EOgyU
En ik vraag me af hoe in vredesnaam iemand het heeft kunnen uitvinden, en ziet zijn eigen lichaamkapot gaan op een werde manier.
foreverinspace zei:Krokodil = pijnlijke zelfmoord
Svali zei:foreverinspace zei:Krokodil = pijnlijke zelfmoord
Deze drug dan maar overslaan?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."