Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"had hooikoorts, maar al jaren geen last van. gelukkig"
"wat dacht je van GINSENG"
"hoezo bruin? komt bij een neger uit zn reet he. ben nu bezig aan grijze! base echt vreemd heeh"
"lekker he!"
"qua hoe gevaarlijk het kan zijn, ja dat weten we hopelijk nu. Maar gevaarijk kan ook lekker zijn. Ik heb bv er geen spijt van gehad om ooit hero geprobeerd te hebben omdat ik het zo lekker vond. dat betekend niet dat het niet gevaarlijk is. dat betekend niet dat verslaving leuk is bv. Maar spijt van? ik niet.dus ik vond at het waard(ondanks probleem mee gehad, was het me dat toch waard)(das voor mij persoonlijk, omdat ik me tot dan toe nooit goed had gevoeld/depressie/cokeverslaafd ed. dus ddarom zeg ik geen spijt van, was het waard, MAAR wil het niet verheerlijken richting andere mensen/is erg uitkijken wat je doet). Maar is ghb ook gevaarlijk? antwoord: ja heel erg. Vraag: gevaarlijk of niet- is ghb het toch waard om te proberen? antwoord: ik persoonlijk vind van niet (spijt van>? antw: ben blij dat ik niet een druppel meer heb genomen,want dit was al niet zo leuk(heel huis ondergekost ). en het smaakt ontzettend vies, maar gevaarlijkste is dosering verslaving. Dus er zijn vast veel mensen niet mee eens en zeggen dat het wel lekker is, maar voor mij niet dus.kijk uit ermee en beter probeer het niet.(neem beetje mdma in deplaats ofzo, kans lein dat het verkeerd gaat, en gegarandeerd genieten) peace-out!"
"GHB IS MEER ALS VIEZE STINKKUT =rotzooi, walgelijke bocht. Als je dosis te klein is, werkt het niet of beetje mellow (dan denk j is dit het nou?) maar als je teveel neemt, ga j out al kotsend en lallend bah die smaak ook is vieze stinkrotzooi. ksnap nog wel dat andere mensen het wel iets vinden, maar dan is het ook heavy gevaarlijke verslavende rotzooi. Voorr mij niet meer nee dank u. dus ghb is kut, maar kut is niet ghb.."
"ja een benzo kan je dan wel nemen (persoonlijk zeg ik oxaZepam, want dat werkt goed maar relaxed. met diazepam krijg je dat het vrij lang werkt, en ook minder ontspannend, maar meer slaapverwekkend. ook meer kans op psychische klachten, als je bv je slaap onder invloed van diazepam zou onderbreken) oxazepam of evt lorazepam(temesta 1mg)"
"werkt eerder sterker.maar kijk uit met je tolerantie"
"HEY! Zelf niet veel ervaring met meet, maar weet dat 125 beetje hoog is om in 1 x mee te stioppen. Best wel wat ervaring met sub, heb zelf op 16mg gestaan, wat voor mij echt veel te hoog was. Bij mij voelde ik me in het begin goed bij dosis boven de 8mg, tot 12 mg zeg maar, daarna ging het afbouwen makkelijk eerst tot 8mg met 2mg tegelijk, later van 8 naar 2mg met veel kleinere stapjes en over langere tijd. Maar voor jou: 8mg is het minimale om eerst op te stabiliseren. als je dan nog last blijft houden, het beste opbouwen met stapjes van 2.. Mijn advies: neem 8mg sub of meer, voor het volledige 24uurs effect, en als je niet zo veel wilt of wilt afbouwen, adviseer ik om je dosis te splitten in 2 x per dag.. suc 6!"
"Waarom is er geen rubriek over gokverslaving? Is in mijn opinie 1 van de ergste. Dit komt omdat het een impact op letterlijk alle gebieden kan hebben. gezondheid, financieel, sociaal, psychisch, mentaal enz. Ik heb ervaring met alle soorten verslavingen (helaas), maar ben op de goede weg, maar GOKKEN is 1 van de hardnekkigste. Bv maand niet gegokt, dan ga je te makkelijk denken, en denk je van kan wel ff, geld verliezen-->terug willen winnen (wat nooit lukt)--al je geld erin, week geen eten enz--->en dan die zelfverwijten, beroep moeten doen op vrienden bv, Helemaal door de grond gaan, en jezelf de schuld geven. Het rare is dAT je een volgende x juist helemaal niet denkt van vorige x was het zo erg. NEE, je gaat gewoon weer all je geld erin stoppen, OMDAT je gewloon weer denkt dat je gaat winnen. Zoals boven gaat het meestal, maar gisteren gooide ik nog geen 10euro erin met als gevolg dat het ding ging geven nl meer dan 200 euro winst. dus ik stop, en zeg tegen iedereen dat ik NU natuurlijk niet alles er weer in ga stoppen. MAar toch de kast ernaast even uitproberen. GEVOLG: alles er in gegooid, plus de 100euro die ik al bij me had(was al mn geld) S.T.O.M. IK BEN GOKVERSLAafd, ben ook verslaafd aan drugs, hoewel ik hard bezig ben om aan mezelf te werken. Maar na al die jaren kom ik tot de conclusie dat gokverslaving verreweg de meeste pijn geeft. Als ik denk wat ik ghister gedaan hebt, en dat het soms weel een maand goed gaat, zonder gokken, en ik er dan altijd weer intrap, vind het 1 van de ergste verslavingen. Ik zou op zich wel hulp willen, maar er is weinig.. Ik ga nu maar verder met mn andere (problemen) aan het werk Bedankt voor het lezen, en begin er nooit aan"