#1
Het vervelende van het internet is dat het met 1 x Enter er staat. Daarom dus nooit iets schrijven wanneer je boos bent. Het kost inspanning maar je zult er zelf ook profijt van hebben Mananas.
Denk dat wat betreft de werking van een middel bij langer verslaafd zijn het allemaal hetzelfde is. Zo sprak ik eens iemand die aan GHB verslaafd was en hij ervoer ook die rush niet meer, het verdoofde hem enkel nog. En zo is het ook met heroine, al gaat t daarbij nog verder lijkt t wel. gebruik je t niet dan ben je ziek en niet in staat tot normaal handelen, heb je t wel dan kun je normaal de dag door. En gebruik je dan veel dan val je enkel nog in slaap, en hebt nog amper die echte rush als in het begin.
Denk dat wat betreft de werking van een middel bij langer verslaafd zijn het allemaal hetzelfde is. Zo sprak ik eens iemand die aan GHB verslaafd was en hij ervoer ook die rush niet meer, het verdoofde hem enkel nog. En zo is het ook met heroine, al gaat t daarbij nog verder lijkt t wel. gebruik je t niet dan ben je ziek en niet in staat tot normaal handelen, heb je t wel dan kun je normaal de dag door. En gebruik je dan veel dan val je enkel nog in slaap, en hebt nog amper die echte rush als in het begin.