Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zou mijn behandelaar gewoon vragen om een paar dosissen extra voor in noodgevallen als deze... Zo voorkom je dat je weer in zoon situatie komt... Kzou zelf behoorlijk panisch worden als dit me zou overkomen! Succes met alles! Ciao"
"oh oeps, ik lees net dat je het hier niet over prijzen mag hebben, ga ff mijn vorige berichtje veranderen!"
"Hallo, Ik vroeg me af of iemand van hier misschien weet of Benzodiazepinen vrij (zonder recept) verkrijgbaar zijn in de apotheek in Hongarije. Alvast bedank voor de gene die het weet! Groetjes"
"die witte kan je in Italie overal kopen, lost indd gelijk op zonder zuur.. roken is zonde, brand binnen 2 hijsen op... meestal niet echt super kwaliteit, behalve als je in Napoli gaat shoppen, is ook stuk goedkoper daar als in de rest van het land (als je weer waar je moet zijn).. hier in NL alleen maar bruin te krijgen, maar wel altijd goeie kwaliteit!"
"In napoli is het bijna zelde prijs als hier voor een goeie spuit vol als je bij de gamorra gaat shoppen, de rest vd stad/land het dubbele of 2 dubbele voor een dik bolletje (hoe meer je haalt hoe meer korting, behalve bij gamorra, daar is het gewoon al goedkoop klaar (is ook altijd goeie daar), of je moet echt heel veel inkopen), de ene keer is het supersterk, en de andere keer is het versneden met allerlei troep waar je ook gelijk een allergische reactie onder je huid van krijgt zodra je het ingespoten hebt.. ik had het de eerste paar keer ook gerookt en gesnoven, snuiven werkt indd wel goed, alleen die vieze drek die maar vanuit je neus je strot door blijft druipen maakt me altijd misselijk.. ben ook voor het eerst gaan spuiten omdat alleen die witte te krijgen was... wel de beste flash ooit, maarja als je het vaak doet dan heb je op een gegeven moment amper een flash meer, ja samen met een hand vol benzo's etc. gemixt, dan wel, maar alles blijft maar opgehoogt worden en op een gegeven moment moet je gewoon ff tijdje rustig aan doen wil je weer eens een keertje goed stoned worden.. althans zo werkt het bij mij.. heb in zuid italie wel bruin gevonden, was de ene keer goed, de andere keer super slappe hap, na 3 uur roken nog niet stoned.. en als je het smolt om te spuiten werd het een soort stroop, dus als je niet snel genoeg was dan zat je spuit verstopt haha, dus maar weer ergens anders gaan shoppen! die witte ruikt een beetje muffig, chemisch zuur achtig vind ik, als je het rookt smaakt het zoet ipv bitter (bruin) en snuiven doet niet echt pijn ofzo, als je pep gewend ben dan is het nix zegmaar.. spuiten doet ook niet echt zeer, het smelt zonder ascorbinezuur, lijkt net alsof je een spuitje met water zet..."
"Hoi Ricky! Ik ben pas van 80 mg methadon naar 0 afgebouwd in een week tijd. Helaas weer terug gevallen op de smack een week later. Nu weer 3 weken later ben ik bezig ingesteld te worden op suboxone.. Zit nu op dag 4 en 8 mg. en voel me best wel goed vergeleken met wat dagen terug. Wil dit ook het komende half jaar weer gaan afbouwen. Maar waarom ik eigenlijk reageer is om mijn clonidine ervaring met je te delen! Ik kreeg tijdens die methadon afkick dus ook verschrikkelijk veel last van krampen stuipen en rusteloze armen en benen... In het begin werkte de clonidine erg goed. Ik werd in een paar dagen opgebouwd naar 8 tabletten van 0,150 clonidine! (wel belangrijk om elke keer voordat je het inneemt bloeddruk te meten, want die kan gevaarlijk laag worden, en als dat het geval is dien je een dosis over te slaan) ik moet zeggen, het middel werkte goed tegen de ergste ontwenningsverschijnselen. Ik werd er zo suf van dat ik gewoon wegviel (slaap) terwijl ik bezig was met dingen. Ook is een bijwerking dat je een kurkdroge mond krijgt en als je opstaat dat het naar je hoofd stijgt door de lage bloeddruk. Helaas kreeg ik in de nacht ondanks de clonidine wel nog steeds krampen, en had ik ondanks de nodige voorgeschreven benzo's een week lang last van insomnia... Deed alleen maar hazeslaapjes vlak nadat de clonidine insloeg. Al met al, ik was blij dat ik het kreeg, omdat het ontwenningsverschijnselen bij mij aanzienlijk verlichtte, al waren de side effects niet fijn.. Zat zowieso natuurlijk in een heftige detox periode dus ik was gewoon opgebrand. Ik zou zeggen, vraag om een goeie dosis, want het middel werkt vrij kort als je echt flink ziek bent van de ontwenning. Ziek zal je je waarschijnlijk hoe dan ook wel een tijdje voelen, maar ey, tis niet anders, ff door de zure appel heen bijten en in je hoofd houden dat er een moment komt waarop het beter gaat worden! Ik ben zelf gedetoxed in de Lievegoed in bilthoven, want thuis lukt zoiets gewoon niet bij mij... Helaas ben ik weer de mist in gegaan, maar ik ben nu weer aant werken aan mezelf en mijn problemen. Ik wens je heel veel succes en sterkte met de laatste zware loodjes! En hoop dat je daarna volhoudt waar je nu mee bezig bent!"
"Ik zit op de telefoon te tikken en kon mijn vorige bericht niet afmaken! Ik wilde nog zeggen dat: als ik de subux af ga bouwen en er ontwennings verschijnselen krijg die niet uit te houden zijn ik zeker mijn psychiater weer zou vragen om een goeie instelling clonidine! En nogmaals, doe het echt onder medisch toezicht want het is echt een middel waar je volgens mij nog een olifant mee kan plat leggen! Cheers"
"Ik heb in totaal denk ik andrrhalf a 2 jaar lang methadon gebruikt... Mijn arts was van mening dat als ik maar meer zou nemen mijn trek vanzelf weg zou gaan... Zat zelfs op 90 mg maar zat de hele dag sufjes erbij of lag in bed en had savonds nog steeds trek... En zo ongeveer elke bijwerking die je van hoge dosissen methadon krijgt.... Overmatig zweten en niet naar de wc kunnen etc. Diw clonidine verlichtte bij mij de hevigste krampen wel behoorlijk al was het nog steeds een helse ervaring.. Maar oo zoon moment is alles dat het ziek zijn verlicht natuurlijk meer dan welkom... Helaas heb ik vanaf mijn pubertijd al ernstige verslavingsproblemen, en was ik altijd te trots om hulp te zoeken! Maar ben wel blij dat ik het nu heb gedaan want anders veranderd er gewoon niets in mijn leven... Loop nu tegen de 30 trouwens! Ik ben vandaag voor de 4e dag op de subox... Moet zeggen voel me nog steeds niet echt geweldig.. Telkens komt de turkey erdoor gezet en ze zijn zo voorzichtig met een paar miligrammetje meer geven dat ik er op het moment erg gefrustreerd van ben omdat ik al sinds maandag bijna geen oog heb dicht gedaan.. Krijg een beetje de indruk dat die dokters mij maar een moeilijk geval vinden daar ik me siek voel maar hun met hun detox lijstje niet genoeg punten scoren om de dosis op te voeren... Ik heb gewoon geen hele extreme ontwenningsverschijnselen zoals trillen kotsen en schijten... Ze zeggen steeds dat ik niet ziek genoeggeboeg ben, maar ziek is ziek.. Ik heb gewoon nog steeds erg veel last van koud warm en zweten.. Das bij mij altijd heel hevig... En dan na een dag of 2 extreme krampen... Ben wel blij dat het bij mij niet zo extreem is als bij anderen blijkbaar.. Want het gevoel van detoxen wens ik mijn ergste vijand nog niet toe... anyway... Misschien ben ik ook te ongeduldig of verwacht ik misschien teveel ervan... Ik ga het proberen dit weekend nog vol te houden, maar als ii ke tegen maandag nog steeds niet goed voel stap ik denk ik toch maar weer over op de methadon, alleen dan niet in zoon achterlijk hoge dosis als de vorige keer! Ik wrns iedereen succes met zijn hero probleempjes! Kga weer ff labiel op de bank zitten en mtv kijken met ee pizza in de hoop dat ik morgen op de juiste dosis zit en me weer lekker voel... B"
"Helaas is het niet gegaan zoals ik had gehoopt... Ik had op donderdag 8 mg sub in een gift gekregen met de boodschap dat als ik me in de middag niet chill zou voelen ik terug kon komen voor meer (na een week ziek te zijn geweest) ik ging me pas in de avond opeens heel erg slecht voelen... Te laat fus om langs de kliniek te gaan... Heb toen maaar weer de tel. Gepakt en een bolletje gehaald en dat werkte gelukkig goed (was te bang om methadon in te nemen i.v.m. Wisselwerking.) de volgende dag ben ik weer begonnen met methadon 20 mg en daar st ik nog steeds op en dat gaat goed! Als ik een tijdje stabiel ben ga ik weer een poging wagen om het af te bouwen in een koiniek! Dit keer hopelijk zonder vroegtijdig het programma te verlaten!"
"Hallo, Ik ben wat research aan het doen naar al die nieuwe designer benzo's die op intetnet worden aangeboden. bij ons gaan er namelijk behoorlijk wat benzo's doorheen. Vaak nemen we mee als we op vakantie zijn uit landen waar ze niet zo moeilijk doen. Enkele soorten op recept, familieleden, vrienden, ruilen... Je weet hoe die dingen gaan als je elke dag benzo's slikt om de dag door te komen. Mijn vraag was nu, die designetbenzo's zoals metizolam, pyrazolam,flubromazepam/lam etc worden per PELLETS aangeboden. Hoeveel zitten er dan in zoon PELLET? Als dat namelijk maar 1 stuk is vind ik de prijs nogal aan de hoge kant. Kan iemand mij hier een antwoord op geven? Alvast bedankt. Modknip Aangezien er niets illegaals aan is kan ik dat hier toch gewoon vragen neem ik aan? Zoniet dan graag een berichtje per PM dan maar. Thx voor de moeite voor een ieder die reageerd op deze post. Groetjes, PorcoDio"