Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsshotten

shotten

82 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#1
klinkt als (naam verwijderd).
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beetje vroeg om er zeker van te zijn, maar nu je het zegt.....
Ik moet toegeven, het zou heel goed kunnen!
Daar komen we vanzelf wel achter als er van die TR reacties uit komen :wink:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#3
*.exe zei:
klinkt als (naam verwijderd)
Klik om te vergroten...



Lekkere adertjes, T.
A
AkA_1Lid
01-01-2024, 00:00
#4
whaaaaaaa eendje ... brrrrrrrrrrrrrrrrrr haal die gek uit mn zicht :wink:

maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook aan drollekoppie d8 bij het lezen van ts ...

het probleem is gewoon .. tot nu toe had ik het eigenlijk elke keer wel goed dat het junkieschnitzel was, ook al bleek dat achteraf.

ik heb dan alleen zoiets van : ga ik er vol in met afkeer of kijk ik het aan en post ik dan gewoon even niet ( of post ik kortaf als tussenweg) ... ik koos voor het laatste lekker de schnitzel uit de boom kijken zeg maar

want eerlijk is eerlijk, er zijn zat mensen die dope gebruiken die net zo vaag zijn als die malloot .. en als wij dan met zn allen erbovenop duiken van heeeee jij bent timo tappenade :wink: .. en het blijkt niet zo te zijn, wat zou dat doen met de goede sfeer, die wij hiero zo koesteren :) en misschien erger nog ... wat zou dat doen met de gemoedsrust van een nieuw onschuldig lid dat wanhopig op zoek is naar wat ervaringen en meningen ( meer verkondigen we hier tenslotte niet! ) ...

mijn oplossing is dit : verdenk ik iemand van onoirbare dingen, bv narren, dan post ik niet of sarcastisch( sommigen vragen er gewoon om tenslotte, ben ook weer geen heilige) ...

blijkt diegene dan wel 'echt' te zijn .. dan kan ik nog prima overschakelen op 'mooi weer' ... blijkt diegene dat narretje te zijn( eigenlijk alleen te herkennen met een mod die ips kan vergelijken) dan had ik toch al niet (serieus) gereageerd en blijf ik dat dus niet doen.

of ze moeten gaan klieren en zielig lopen jankmuilen zoals sambalbij junkieschnitzel laatst, dan laat ik me van wat mindere kanten zien ( kanten van mezelf waar ik overigens zeer blij mee ben :wink: )

wat ik wil zeggen is dat het heel makkelijk is om anderen voor een drol aan te zien, omdat het voor jouzelf erop lijkt dat ze hetzelfde tiepen .. maar mensen tiepen nu eenmaal vaak dingen die ze eerder lazen, dus daar kun je niet van uit gaan :wink: wees voorzichtig met iemand bestempelen als in dit geval de forum debielo zijnde ... soms zijn het gewoon mensen die niet beter weten maar toch een ander zijn ...

zo lang is het niet geleden dat er mensen hier dachten dat ik die drol was alleen maar door het gebruiken van een andere naam ..

voorzichtigheid is broodnodig, bekrompenheid heeft niemand nodig :wink: gewoon niet doorschieten :smoke:

:wave:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#5
AkA_1 zei:
...omdat het voor jouzelf erop lijkt dat ze hetzelfde tiepen .. maar mensen tiepen nu eenmaal vaak dingen die ze eerder lazen, dus daar kun je niet van uit gaan..

...zo lang is het niet geleden dat er mensen hier dachten dat ik die drol was alleen maar door het gebruiken van een andere naam ..
Klik om te vergroten...

-eend stikt wederom in stukje oud brood van het lachen-

Arie my men, waarom tik je dan zo verdacht :wink: Eend wordt er een beetje Para van. Hier een Timo'tje, daar een Timo'tje, look-a-like Timo'tjes hier, wannabe Drollendoosjes daar. Neen, het moet niet gekker worden.
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#6
"KIJK UIT!!! ACHTER JE!" :grin:
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#7
speeseend zei:
Hier een Timo'tje, daar een Timo'tje, look-a-like Timo'tjes hier, wannabe Drollendoosjes daar. Neen, het moet niet gekker worden.
Klik om te vergroten...

:grin: geen oud stuk brood in mijn snavel, maar stik wel bijna van het lachen :grin:
A
AcetyllysergicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vraag mij nog altijd af wat mensen met de pijn doen bij het shotten...

(Ik geef het toe, ik ben een echt watje als het op naalden aankomt :P )
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Acetyllysergic zei:
Ik vraag mij nog altijd af wat mensen met de pijn doen bij het shotten...
Klik om te vergroten...

Die pijn woog helaas niet op tegen het gevoel dat het shotje gaf, helaas het kenmerk van verslaving... Je hebt er veel voor over als je verslaafd bent om dat "ene" gevoel weer op te kunnen roepen. Die pijn was dus helaas "peanuts".

Was de pijn maar erger geweest dan de behoefte aan shotten destijds. Dan had ik nu mooie armen gehad...

R@ra :wave:
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb het zelf ook niet zo op naalden, maar ik had het desondanks zeker willen proberen.
Wat mij (gelukkig) weerhield was de wetenschap dat mijn oom door een overdosis te shotten overleden is. Dat was voor mij een goede reden om de verleiding te weerstaan.
Tevens nog dat hele kleine beetje gezond verstand van toendertijd die me bewust maakte dat ik daar niet voor bekwaam was. Ik was me toen al wel bewust van mijn verslavingsgevoeligheid.
Als ik daar aan was begonnen had het voor mij zeer hoogstwaarschijnlijk anders afgelopen...
b
bloodyM.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
hoe erg is t n luchtbel naarbinnen te spuiten,
en als t stropperig word omdat t niet meteen wil
is dat dan gevaarlijk om toch te shotten?
ik begin vaak te flippen en verneuk dan mn flash,
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een miniscule luchtbel is dodelijk.
Lucht in de aderen heeft altijd hartfalen als gevolg.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#13
Correctie; kán dodelijk zijn! En kán dus leiden tot hartfalen!!
b
bloodyM.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
weet niet of jullie ervaren shotters sijn of die hier sijn,
maar dan weet je ook dat dat in n klein hoekje sit,
krijg de laatste tijd steken in mn borst dan denk ik strax sit er wel n klein belletje
terwijl ik daar heus wel om denk,
en dan flip ik so dat ik mn flash verneuk
ook als ik sie hoe snel bloed klonterd
dan denk ik waar ben ik mee besig
als ik n ongeluk krijg dan kunnen se echt geen aders vinden
snap...........
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#15
bloodyM. zei:
als ik n ongeluk krijg dan kunnen se echt geen aders vinden
Klik om te vergroten...

Klopt als een bus, Bloody! Ik ben vorig jaar met een dubbele longontsteking opgenomen in het ziekenhuis. Ze dachten echter aanvankelijk dat ik hersenvliesontsteking had en moesten heel snel een infuus aanleggen. Dat heeft een uur geduurd en was volgens mijn familie heel eng om mee te maken voor hen...

Ik heb al bijna 7 jaar niet meer geshot, maar waar bij anderen aders zitten in hun arm, zit er bij mij enkel littekenweefsel.

Het infuus kwam uiteindelijk in mijn voet, maar daar gaat het niet om.

De mensen van wie ik heel veel houd, zijn heel bang geweest. Deze littekens gaan nooit meer weg, mijn aders zullen nooit meer herstellen.

Ik hoop dat je, een volgende keer dat je die flash zo wanhopig zoekt en niet vindt, hier aan denkt. Ik weet dat wat ik zeg waarschijnlijk bij jou het ene oor ingaat en het andere weer uit, maar hé, dat is verslaving...

Ik hoop dat je het dan niet zult doen. Maar dat is aan jou.

Ik wens je heel veel suc6 een goede keuze te maken...


R@r@ :wink:
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hi there Bloody M,

Ik denk dat je hier op deze afdeling betere tips kunt krijgen om van je verslaving af te komen, dan tips om je professioneel verslaafde te maken. :wink:
Uiteraard kun je hier altijd om advies vragen, ook over het gebruiken van drugs.
Maar je moet beseffen dat velen van ons zijn geweest waar jij nu bent.
En dus goed bedoeld en uit eigen ervaring je het advies geven om beter je verlsavingsprobleem aan te pakken, in plaats van je gebruikersprobleem.
Je zegt zelf:
Dan denk ik, waar ben ik mee bezig
Klik om te vergroten...

Want het aan willen pakken van je verslavingsprobleem kom je onvermijdelijk tegen op je levensweg. Sooner or later...
Maar dat weet je zelf pas wanneer het zover is.
Tot die tijd, probeer zo veilig mogelijk te gebruiken.
Het is zowiezo nooit zonder risico's natuurlijk, maar beperk die dan tot een minimum.
En als je daarvoor tips nodig hebt van de ervaren (ex)shotters onder ons, be my guest.
Maar het beste advies wat je gegeven kan worden: just do'nt do it at all. :wink:

succ6 en de groeten,

Yoro
:wave:
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#17
Shotten doe je enkel maar met spul dat niet zuiver genoeg is, anders overleef je het niet... Het enige verschil is dat zelfs spul dat minder zuiver is, veel zuiverder en cleaner aanvoelt: een shot Coke voelt heel clean, ook al snuif je veel zuiverder spul - shotten is goed om eens enkele malen geprobeerd te hebben, maar niet de moeite om al je aders kapot te spuiten. Shotten zou volgens de statistieken vooral nog bij de oude garde voorkomen, de jongere generatie is niet zo geroepen te shotten en slechts weinigen in Europa doen het: het is ook afhankelijk van waar je woont, in the USA shotten veel meer mensen omdat alle drugs daar van zulke lage kwaliteit zijn.

Met een armzalige 50 tot 60% gemiddelde zuiverheid van straatcoke behoren wij tot de top wat Coke betreft (buiten enkele speciale batches die in the UK rondgaan momenteel en waarvan men niet zeker is hoe het komt dat er plots in een land waar enkel baggerzooi te vinden was pure Coke tegen normale prijs bij gewone straatdealers te vinden is in specifieke regio's van the UK).

Men kan in NL nog wel vaak met een goede connectie, al is het een minderheid, tot 75% zuivere vinden, maar dan mag je, voor gewone straatcoke, al blij zijn, heel blij!

Hoger ga je voor een normale prijs niet vinden bij een gewone dealer, uitzonderingen terzijde gelaten. Dan moet je al hogerop de ladder gaan, en pas vanaf 85% openbaart Coke al zijn kwaliteiten aan jou, niet eerder, en het verschil met nog 4% zuiverder is groter dan je je kan inbeelden!

Ik heb in een kraakpand gewoond waar hardcore shotters niet meer konden wandelen omdat ze alle aders in hun voeten kapot hadden gespoten, na die in hun armen, nek, voorhoofd, en uiteindelijk in hun penis moesten injecteren. Gore boel!

Zelf heb ik jaren geleden eens een paar weken lang om de twee dagen zoiets een shot of twee/drie laten zetten: coke, hero, en beiden (Snowball). Gewoon om te ervaren hoe dat zou voelen, voorgenomen om het bij zo'n aantal keren te laten reeds op voorhand, en mij daaraan gehouden. Dat is veel minder verslavend, not even close, dan ene keer zuivere Crystal Meth roken!
E
ErowidoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Endan te bedenken dat ik die rocks inderdaad wel had moeten laten testen ja..

Maar zulke dingen bedenk ik altijd telaat, en als het me einde zal zijn mede om dat...alhoewel de kans niet zo extreem groot is, dan zij het ook zo. Ik kreeg nog geeneens alle luchtbelletjes eruit, op een paar hele kleine na, maar ze me bij de verslavingszorg al verteld hebben dat dat niet zo ernstig is. Maar voordat ik dat überhaupt wiste spoot ik ze uit frustratie alsnog regelrecht me aders in... terwel ik wist dat je er dood aan kon gaan. Met als gevolg een steek of 3 rond me hart streek.

Ik hoop dat je hier eerst even goed over gaat nadenken, want die "flash" die je krijgt is echt iets wat je na je 1e keer zo snel mogelijk wil voelen bij de eerst de volgende keer, teminste bij mij dan.. Endan maakte me echt geen reet uit na 3 mins tikken of ik nou wist dat het onzuiver was, of dat het belletjes bevat, langer dan dat ging in niet lopen kloten. Hoppa!

maakt geen reet uit watje spuit, het gaat om de gehele methode, het berijden, het intrekken/ koken en ontluchten heeft voor mij gewoon iets, ikweet niet wat het is.

Maar van mij geen handleiding iv spuiten.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn broer shot vaak heroïne
Heb het hem wel eens zien doen.
Nooit geprobeerd ga ik ook nooit doen.
Hoe hij het doet hij kookt de heroïne op een Lepel injecteert de heroïne in zijn naald.
Doet een riem strak op zijn boven arm.
En dan precies bij je elleboog maar dan de Binnenkant van je arm spuit hij de naald in Zijn ader.
Hoop dat je hiermee iets kunt!
Maar toch raad ik het je af!
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#20
bloodyM. zei:
:kots:
ik moet me nu aangesproken voelen
jullie hebben echt geen leven
ik ben n meisje inderdaad hardcore shotter
al 5 jaar, en inderdaad nooit eerder nodig gevonden om hier
mn heil te halen
en nu blijkt ook wel waarom heb hier echt nix te soeken
een echte ervaringsdeskundige(like me)
hoort niet tussen dese joduhkliek :kots:
met je timo whatever
ik ben blank en trots daarop
en edk is inderdaad maatje van mij
JULLIE SIJN SNEU
STIK ER IN
Klik om te vergroten...
Ik vraag me af wat je op dit forum zoekt, trollen kan je overal, hier wordt serieus gesproken over het wel en wee van medegebruikers, maar als je jezelf zo uit wordt je never nooit serieus genomen, dat roep je zelf een beetje over je af, vind je zelf ook niet??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."