#1
klinkt als (naam verwijderd).

AkA_1 zei:...omdat het voor jouzelf erop lijkt dat ze hetzelfde tiepen .. maar mensen tiepen nu eenmaal vaak dingen die ze eerder lazen, dus daar kun je niet van uit gaan..
...zo lang is het niet geleden dat er mensen hier dachten dat ik die drol was alleen maar door het gebruiken van een andere naam ..
speeseend zei:Hier een Timo'tje, daar een Timo'tje, look-a-like Timo'tjes hier, wannabe Drollendoosjes daar. Neen, het moet niet gekker worden.
Acetyllysergic zei:Ik vraag mij nog altijd af wat mensen met de pijn doen bij het shotten...

bloodyM. zei:als ik n ongeluk krijg dan kunnen se echt geen aders vinden
Dan denk ik, waar ben ik mee bezig

Ik vraag me af wat je op dit forum zoekt, trollen kan je overal, hier wordt serieus gesproken over het wel en wee van medegebruikers, maar als je jezelf zo uit wordt je never nooit serieus genomen, dat roep je zelf een beetje over je af, vind je zelf ook niet??
ik moet me nu aangesproken voelen
jullie hebben echt geen leven
ik ben n meisje inderdaad hardcore shotter
al 5 jaar, en inderdaad nooit eerder nodig gevonden om hier
mn heil te halen
en nu blijkt ook wel waarom heb hier echt nix te soeken
een echte ervaringsdeskundige(like me)
hoort niet tussen dese joduhkliek
met je timo whatever
ik ben blank en trots daarop
en edk is inderdaad maatje van mij
JULLIE SIJN SNEU
STIK ER IN
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."