Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik vind speeseend eigenlijk hier het oude wijf."
"tsjonge jonge speeseend. heb je niets beters te doen dan mensen te irriteren? er wordt hier een vraag gesteld over drugs omdat zij zich ergens druk over maakt. En waarom onnozele? Omdat zij wel een leven heeft. Ga werk zoeken of ga ergens anders je oninteressante mening verkondigen. Idioot."
"en yoro best sneu om uit te zoeken hoe lang ik op dit forum zit. get a life. mij zie je hier niet meer. onze speeseend. haha sneue figuren."