Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je moet gewoon altijd de dikste adertjes pakken, beestal te vinden rond de binnekant van je elleboog. Arm afbinden en je ziet een prachtig groote hoeveelheid van aders 1e keer eindigde op 8 keer in 1 weekend, Het is niet zo bruut verslavend, alleen het beeld blijft in je hoofd hangen, (hoewel ik alleen k spoot)"
"De day after kanje beter de 3 days after noemen, nog zeker 3 dagen onderinvloed geweest, niet geslapen. Geen echte dip ervaren, Mijn excuses dat de update zo lang duurde ;p Still alive. Don't worry"
"Voorlopig niks meer door me neus jagen. Had nog volgas 3 weken 3-mmc lopen snatsen terwel me neus al bij moest komen van een binge nasaal U-47700. Kon zo de bloedkorsten/proppen eruit pulken Wat ben ik toch scharmant, de spuit erin danmaar"
"ALLAD52 zei: Nou Flakka (apvp) is toch wel weer heel anders. Dat heeft toch ook wel een ''kom en ik breng je naar een betere en andere wereld" idee en daarna is alles eventjes 3 dagen naar de klote. 4clpvp is meer lang wakker en dat was het dan. Je blijft gewoon helder. Na 2 dagen mag je eens gaan slapen (en dat is als je heel weinig hebt genomen, 25 mg of zo). Dit is meer iets voor het leger die 3 dagen door moeten gaan of zo of gasten in de nachtploeg of gasten die prestaties willen. Ik drukte in ieder geval op eens 15 kilo meer (was nieuwsgierig naar het effect). Normaal doe ik 80 (1 setje van 6). Kon nu 1 setje van 95. Dus ik zie niet echt veel potentieel voor de recreatieve gebruiker. Het is ook wel een beetje veel te heftig als functionele stimulant. Daar vind ik 2-FMA dan weer geschikter voor. Dus echt superniche dit. Klik om te vergroten... het leukste is nog dat de vendors het nog promoten als flakka ook nog hahaha"
"Ik heb dus geen idee hoe ik het moet doseren, ik denk erom om een weegschaal die 0.001 g kan wegen van 100 euro ofzo te kope... isdat goed/precies genoeg denkje? Weegschaal On Balance Professional Precision (50 x 0.001 g) Of kan ik ook een goedkopere variant kopen van 0.001 g"
"Ja dat klopt wel ja, ik heb wel eens artikelen gelezen van menzen die het al 3 jaar nemen en rond de 4 a 500 mg per dag consumeren, Wel lees ik dat het binnekort waarschijnlijk op de opiumlijst komt (via me supplier)"
"Mindless zei: En wat bedoel je dan precies met dat het na 1 keer te laat is Johnny? Want jij houdt er toch ook mee op en het is andere mensen ook gelukt om er voor altijd vanaf te blijven. Of bedoel je dat je voor altijd cravings zult houden? Ook daar geloof ik niet in, dat dat absoluut waar zou zijn. Het "brein" is herprogrammeerbaar. Een extreme uitdaging misschien, maar ik geloof niet dat er verslavingen zijn die niet te genezen zijn. Ik stel al je waarschuwingen wel op prijs. Meth lijkt me iets wat je gewoon niet zou moeten proberen. Klik om te vergroten... Ik kanje al als ervaringsdeskundigen vertellen dat als je eenmaal verslaafd bent, er je hele leven wel nog craving kan krijgen, al is het niet voor altijd bij dezelfde sterkte. Bij de cliniek waar ik gezeten heb was er een ervaringsdeskundigen die na 10 jaar clean zijn zijn verhaal kwam doen, en nogsteeds craving ervaart. Ik zelf als ex gebruiker wordt wel gekwetst op je mening dat verslavingen te genezen valt, het valt enkel te behandelen, en je kan er mee leren leven, maar het is zeker niet te genezen!! Ik moet dagelijk anti depressie en psychotica voor me klachten. En 60 mg blacofen tegen mijn cravings slikken De rest van me leven bij het GGZ lopen, het is geen lachertje ofzo"
"Hallo, Ik had vorig weekend mijn eerste spuitje ketamine gezet 150 mg. Het was voor mij zo overweldigend, dat ik het in 2 dagen erna nog 8 a 10 keer gedaan heb, Ik krijg steeds het beeld in me hoofd van dat de naald me aders doorboord, Ik ben zelf daarvoor 1 jaar herstellende geweest van een zware drugsverslaving, 4 gram speed en 3 gram wiet, alchohol enzovoorts per dag,als ik dat allemaal moet gaan opnoemen...ik heb op straat geleefd omdat ik voor de keuze gezet werd dat ik moest stoppen, en ik er gelijk voor koos om op straat te zwerfen. Ik maak me nu grote zorgen over mezelf... soms zie ik heel kort het beeld van die naald die door me ader heen gaat als ik me ogen dicht doe, en komt er gelijk een grijns op me gezicht van jaa..."
"Dit laat mij denken aan mij RC benzo tijd, ik maakte 1000 clonazolam tabletten 0,5 MG op in 2 maanden tijd etizolam is in mijn ogen eerder bedoeld om de afkick te verlichten van benzo's omdat het recreatief nauwelijks waarde heeft in vergelijking met veele andere benzodiazepines. alchohol en andere zelfde GABA agonisten zorgen ervoor dat het elkaars effecten enorm versterken het heeft me ontelbare keren in een blackout en vervolgens in het met allerij infuus/beademings apparatuur aan mijn lichaam vast gekoppeld in het ziekenhuis laten belanden! die "gaten" in je geheugen heten blackouts en kunnen tijdens dat gebeurt ook totaal roekenloos gedrag laten voordoen zoals vechten met anderen burgers/politie/ouders stelen naakt over straat, in elkaar geslagen worden opgepakt worden, in grachten springen,kortom je angsten vallen totaal weg ik heb door die middelen 3 ongelukken gehad en heb 2 (bewuste) bijna dood ervaringen gehad. zal er maar mee nokken als ik jou was, zo zwaar zal het nu niet voor je zijn als je enkel craving hebt. als je lichaamlijk afkickt moetje me even een pb sturen."
"Je valt ook niet meteen ervan in slaap"