Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsshotten

shotten

82 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Correctie; kán dodelijk zijn! En kán dus leiden tot hartfalen!!
b
bloodyM.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
weet niet of jullie ervaren shotters sijn of die hier sijn,
maar dan weet je ook dat dat in n klein hoekje sit,
krijg de laatste tijd steken in mn borst dan denk ik strax sit er wel n klein belletje
terwijl ik daar heus wel om denk,
en dan flip ik so dat ik mn flash verneuk
ook als ik sie hoe snel bloed klonterd
dan denk ik waar ben ik mee besig
als ik n ongeluk krijg dan kunnen se echt geen aders vinden
snap...........
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#3
bloodyM. zei:
als ik n ongeluk krijg dan kunnen se echt geen aders vinden
Klik om te vergroten...

Klopt als een bus, Bloody! Ik ben vorig jaar met een dubbele longontsteking opgenomen in het ziekenhuis. Ze dachten echter aanvankelijk dat ik hersenvliesontsteking had en moesten heel snel een infuus aanleggen. Dat heeft een uur geduurd en was volgens mijn familie heel eng om mee te maken voor hen...

Ik heb al bijna 7 jaar niet meer geshot, maar waar bij anderen aders zitten in hun arm, zit er bij mij enkel littekenweefsel.

Het infuus kwam uiteindelijk in mijn voet, maar daar gaat het niet om.

De mensen van wie ik heel veel houd, zijn heel bang geweest. Deze littekens gaan nooit meer weg, mijn aders zullen nooit meer herstellen.

Ik hoop dat je, een volgende keer dat je die flash zo wanhopig zoekt en niet vindt, hier aan denkt. Ik weet dat wat ik zeg waarschijnlijk bij jou het ene oor ingaat en het andere weer uit, maar hé, dat is verslaving...

Ik hoop dat je het dan niet zult doen. Maar dat is aan jou.

Ik wens je heel veel suc6 een goede keuze te maken...


R@r@ :wink:
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hi there Bloody M,

Ik denk dat je hier op deze afdeling betere tips kunt krijgen om van je verslaving af te komen, dan tips om je professioneel verslaafde te maken. :wink:
Uiteraard kun je hier altijd om advies vragen, ook over het gebruiken van drugs.
Maar je moet beseffen dat velen van ons zijn geweest waar jij nu bent.
En dus goed bedoeld en uit eigen ervaring je het advies geven om beter je verlsavingsprobleem aan te pakken, in plaats van je gebruikersprobleem.
Je zegt zelf:
Dan denk ik, waar ben ik mee bezig
Klik om te vergroten...

Want het aan willen pakken van je verslavingsprobleem kom je onvermijdelijk tegen op je levensweg. Sooner or later...
Maar dat weet je zelf pas wanneer het zover is.
Tot die tijd, probeer zo veilig mogelijk te gebruiken.
Het is zowiezo nooit zonder risico's natuurlijk, maar beperk die dan tot een minimum.
En als je daarvoor tips nodig hebt van de ervaren (ex)shotters onder ons, be my guest.
Maar het beste advies wat je gegeven kan worden: just do'nt do it at all. :wink:

succ6 en de groeten,

Yoro
:wave:
b
bloodyM.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
snap ik wel,
ik shot nu 5 jaar heroine
tis niet dat ik hier wat wil leren
ik ben nieuw hier
maar als ik hier geen vragen ka stellen
waar wel dan
good for you
ik ben 24 en seker niet afgeschreven

bloody mary,
b
bloodyM.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
bedoel ik nix mee
b
bloodyM.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik bedoel eigenlijk
tuurlijk wil ik wel stoppen en weet ikook wel dat
je beter niet kan doen
groetjes,
bloody mary,
828
b
bloodyM.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
blij met je reactie,hoor
heroine is een kutdrugs
dat weten we allebei
eve over die belletjes nog
ik heb dus wel reden om so opgefokt te raken
als t toch so gevaarlijk is,
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hold your horses there Marlboro, no offence!
Ik wil je niet de les lezen of denegrerend overkomen.
Enkel een goed bedoeld advies.
Natuurlijk weet je zelf ook wel dat helemaal niet gebruiken het beste is.
Ik heb zelf ook zo'n 5 jaar heroine gebruikt, en wist al die tijd net zo goed dat het beter was om het niet te doen. Dat is gewoon boerenlogisch verstand.
Wat ik duidelijk probeerde te maken is dat het is echter iets anders daar ook naar te handelen.
En dat wilde ik enkel even onder de aandacht brengen.
Voel je niet aangevallen want dat is absoluut niet mijn intentie.
Juist omdat je nog maar 24 bent en zeer zeker nog niet bent afgeschreven is het denk ik goed om serieus met je verslavingsprobleem bezig te zijn ipv je gebruikersprobleem.

Maar ik snap je wel hoor, als een of andere onbekende idioot dit jaren geleden tegen mij had gezegd had ik hem keihard uitgelachen en het al weer gauw zijn vergeten onder het genot van de nodige drugs. Pas wanneer je zelf zover bent snap je al dat slap geouwehoer.
Ik zal het dus laten rusten.

Hopelijk vind je hier de antwoorden om in ieder geval te kunnen genieten van je shotjes zonder stikpara je flash te verpesten. Want zoals je zegt, als je ergens dit soort vragen kunt stellen, dan is het wel hier. Het is en blijft natuurlijk een drugsforum!

Suc6 ermee, en het beste!

Gr, Yoro :wave:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#10
Om eerlijk te zijn, ik heb al zovéél keer kleine luchtbelletjes in m'n aders gespoten en ik heb daar nog nooit iets van gemerkt. Het zal wel niet goed zijn en ik raad het je zeker niet aan. Probeer altijd alle lucht uit je spuit te doen voor je gaat shotten. Das nog altijd het beste. :wink:
b
bloodyM.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb me er 5 jr niet drug om gem@@kt
ik wil gewoon @lles er in tot t tuitje
m@@r d@n denk ik @ls ik steken in mn borst krijg of gewoon kopijn
ik s@l toch niet wel lucht ..
je sn@pt m
of soms wordt t bloed stroperig en d@n sie je t niet goed
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je begint nu ook al raaraar te tikken.. Laat jezelf niet langer lijden, niet zijken als een oud wijf, gewoon die bellen erin spuiten! Je bent een Hero, per slot van rekening.
b
bloodyM.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
dus ik seik als n oud weif,
whatever.....................
en waar bemoeide jij je mee
lul niet over dingen waar je toevallig niet
alles vanaf weet,
behalve andere mensen vertellen hoe of ie iets moet doen,
gelukkig weet ik nu dat ik me geen sorgen hoef te maken,
(niet danksij jou)
wwwp,

bloody mary,
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#14
speeseend zei:
Correctie; kán dodelijk zijn! En kán dus leiden tot hartfalen!!
Klik om te vergroten...

Duidelijk toch? Eend is mijns inziens ook nog eens informatief :)

En ja, je zeikt maar door, als een oud wijf over dat punt. Dat terwijl jij een sneller en eerlijker antwoord had kunnen google-en (eta van vijf minuten). Doeidoei!!!
b
bloodyM.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik ben blij met de reactie van iemand die hier ervaring in heeft
dat socht ik hier,
raar he
dat speeseend ook eve mee wil praten whatever,
mij sal sijn "informatieve" bijdrage wel ontgaan sijn,
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#16
Whatever..
e
edkLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik vind speeseend eigenlijk hier het oude wijf.
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#18
:tearsofjoy: Eend, je krijgt geen stukjes brood meer toegeworpen hier in dit topic :grin:
Maar daar zit deze speeseend volgens mij ook niet echt op te wachten :wink:

Ik moet me aansluiten bij the Duck.
Als je al 5 jaar aan de bruin hangt kan ik me niet voorstellen dat je er nu ineens zo'n drama van maakt. Als ik het allemaal zo lees krijg ik zoiets van, verman jezelf nou eens man...
Je bent toch zeker geen oud wijf.
Een beetje hardcore junk die al 5 jaar die naalden door zijn arm jast moet toch onderhand wel weten hoe het werkt, waar voor op te passen, wat wel en niet kan etc.
Uit jarenlange eigen ervaring en van je medegebruikers die je al die jaren vast ook wat naalden erin hebt zien jassen. Lijkt mij dat je daar dan erg behendig wordt.

Dan had ik dus een reactie verwacht zoals onze needlefreak geeft....

Je druk maken over belletjes en stroperig bloed lijkt mij meer een beginnersangst.
Als je het al jaren doet, en nog steeds rondloopt zou ik me daar wel het laatst druk over maken.

Mij bekruipt zo'n timo drolledoos gevoel....
Ik vind het allemaal een beetje raar en erg sterk.
In mijn tijd was het altijd hoe gekker hoe beter, en niet erover liggen janken want dan moet je gewoon helemaal geen drugs gebruiken.
Take it like a man, or don't take it all was ons motto met alle drugs.

Drugs gebruiken is nou eenmaal niet zonder risico's.
Die neem je voor lief omdat het je toch allemaal geen fuck kan schelen zolang je maar van de wereld af raakt. Als het je dus wel interesseert en echt zo bang bent, dan zou ik alsnog heel serieus overwegen om er maar helemaal mee te stoppen!

Suc6 ermee :wave:
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#19
yep, nu ik het nog eens kritisch nalees.... kan haast niet missen :tearsofjoy:

Het opzettelijk verdoezelen van z'n schrijfstijl.....
Het is een spuiter.....
met 2 namen inloggen, want BloodyM = edk om op deze manier kracht bij te zetten in een poging onze eend te dissen, tevergeefs.

edk logt hier voor het eerst in, en 4 minuten na zijn binnenkomst op dit forum is zijn allereerste bericht op dit forum: ik vind speeseend hier het oud wijf, jaja... lekker doorzichtig.

Mijn conclusie: BloodyM = edk = junkieschnitzeldrollendoos

Zo niet, dan heeft BloodyM naar eigen zeggen toch al het antwoord op zijn vraag.
En zo toch...tsja.
Dan moet ik toegeven dat hij er deze keer in ieder geval al beter zijn best voor heeft gedaan om niet meteen vanaf de eerste post al door de mand te vallen. :wink:
Maar dat kan natuurlijk niet uitblijven. ook al kies je een schrijfstijl met achterlijke fouten,
Het onzinnig geneuzel blijft inhoudelijk hetzelfde :grin:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat was de insteek van dit topic ook alweer :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."