![:tearsofjoy:]()
Eend, je krijgt geen stukjes brood meer toegeworpen hier in dit topic
Maar daar zit deze speeseend volgens mij ook niet echt op te wachten
Ik moet me aansluiten bij the Duck.
Als je al 5 jaar aan de bruin hangt kan ik me niet voorstellen dat je er nu ineens zo'n drama van maakt. Als ik het allemaal zo lees krijg ik zoiets van, verman jezelf nou eens man...
Je bent toch zeker geen oud wijf.
Een beetje hardcore junk die al 5 jaar die naalden door zijn arm jast moet toch onderhand wel weten hoe het werkt, waar voor op te passen, wat wel en niet kan etc.
Uit jarenlange eigen ervaring en van je medegebruikers die je al die jaren vast ook wat naalden erin hebt zien jassen. Lijkt mij dat je daar dan erg behendig wordt.
Dan had ik dus een reactie verwacht zoals onze needlefreak geeft....
Je druk maken over belletjes en stroperig bloed lijkt mij meer een beginnersangst.
Als je het al jaren doet, en nog steeds rondloopt zou ik me daar wel het laatst druk over maken.
Mij bekruipt zo'n timo drolledoos gevoel....
Ik vind het allemaal een beetje raar en erg sterk.
In mijn tijd was het altijd hoe gekker hoe beter, en niet erover liggen janken want dan moet je gewoon helemaal geen drugs gebruiken.
Take it like a man, or don't take it all was ons motto met alle drugs.
Drugs gebruiken is nou eenmaal niet zonder risico's.
Die neem je voor lief omdat het je toch allemaal geen fuck kan schelen zolang je maar van de wereld af raakt. Als het je dus wel interesseert en echt zo bang bent, dan zou ik alsnog heel serieus overwegen om er maar helemaal mee te stoppen!
Suc6 ermee
