Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb n vraag over shotten weet niet presies waar ik moet sijn dan"
"hoe erg is t n luchtbel naarbinnen te spuiten, en als t stropperig word omdat t niet meteen wil is dat dan gevaarlijk om toch te shotten? ik begin vaak te flippen en verneuk dan mn flash,"
"weet niet of jullie ervaren shotters sijn of die hier sijn, maar dan weet je ook dat dat in n klein hoekje sit, krijg de laatste tijd steken in mn borst dan denk ik strax sit er wel n klein belletje terwijl ik daar heus wel om denk, en dan flip ik so dat ik mn flash verneuk ook als ik sie hoe snel bloed klonterd dan denk ik waar ben ik mee besig als ik n ongeluk krijg dan kunnen se echt geen aders vinden snap..........."
"snap ik wel, ik shot nu 5 jaar heroine tis niet dat ik hier wat wil leren ik ben nieuw hier maar als ik hier geen vragen ka stellen waar wel dan good for you ik ben 24 en seker niet afgeschreven bloody mary,"
"bedoel ik nix mee"
"ik bedoel eigenlijk tuurlijk wil ik wel stoppen en weet ikook wel dat je beter niet kan doen groetjes, bloody mary, 828"
"blij met je reactie,hoor heroine is een kutdrugs dat weten we allebei eve over die belletjes nog ik heb dus wel reden om so opgefokt te raken als t toch so gevaarlijk is,"
"ik heb me er 5 jr niet drug om gem@@kt ik wil gewoon @lles er in tot t tuitje m@@r d@n denk ik @ls ik steken in mn borst krijg of gewoon kopijn ik s@l toch niet wel lucht .. je sn@pt m of soms wordt t bloed stroperig en d@n sie je t niet goed"
"dus ik seik als n oud weif, whatever..................... en waar bemoeide jij je mee lul niet over dingen waar je toevallig niet alles vanaf weet, behalve andere mensen vertellen hoe of ie iets moet doen, gelukkig weet ik nu dat ik me geen sorgen hoef te maken, (niet danksij jou) wwwp, bloody mary,"
"ik ben blij met de reactie van iemand die hier ervaring in heeft dat socht ik hier, raar he dat speeseend ook eve mee wil praten whatever, mij sal sijn "informatieve" bijdrage wel ontgaan sijn,"