#1
Mensen, er zijn genoeg topics om wederom te discussiëren over corona zaken. Beetje ontopic blijven graag. Hier heeft ts niets aan.
Eens met @De Dunne graag weer on-topic allemaal.Mensen, er zijn genoeg topics om wederom te discussiëren over corona zaken. Beetje ontopic blijven graag. Hier heeft ts niets aan.
Klopt en ik wil even héél duidelijk maken dat ik me NIET depressief of anderszins somber voel. Maar ik zie het inderdaad wél somber in wat de toekomst betreft. Zolang ik op een voor mij fatsoenlijke manier kan leven (uitgaan, mensen ontmoeten, fysieke contacten, lekker eten, vrij bewegen) zal ik hardstikke happy zijn. Dat ben ik nu ook nog wel, al beginnen de beperkingen me de keel uit te hangen. En ja, die spuit is gentechnologie en dat hoef ik niet in mijn lijf. En ja: ik kom heel veel buiten en heb aan contacten en mensen die me begrijpen geen gebrek. Dus maak jullie geen zorgen. Ik stelde de vraag puur uit interesse en eventueel voor het moment in de toekomst dat hopelijk nooit zal komen; het moment dat ik er zelf voor kies om niet langer in een dystopische dictatuur te leven! Het is gewoon nadenken over een uitweg uit een toekomstige gevangenis die ik voor me zie.Ik snap je.
Een onrustige somber stemmende tijd leven we nu in.
Daarnaast lijkt de toekomst ook niet al te rose kleurig.
Voor mij help het iets >dat dit voor iedereen geld.
Nou nog ff kort dan; het is geen vaccin maar een dna veranderend middel. Als men na vaccinatie met het wilde virus in aanraking komt kan men ook zeer ziek worden of zelfs overlijden.Ja daar ben ik wel benieuwd naar wat TS daar verder nog over heeft te zeggen.
Volgens mij haal je wat dingen door elkaar. Het is een vaccin dat RNA (niet DNA) gebruikt om een afweerreactie in je lichaam te stimuleren.Nou nog ff kort dan; het is geen vaccin maar een dna veranderend middel. Als men na vaccinatie met het wilde virus in aanraking komt kan men ook zeer ziek worden of zelfs overlijden.
Fijn om te horen dat je niet somber of depressief bent. Volgens mij kan er nu even een slotje op dit topic. Verder discussieren over Corona, de maatregelen en de vaccins kan uiteraard in de andere topics die daar al over zijn.Klopt en ik wil even héél duidelijk maken dat ik me NIET depressief of anderszins somber voel
En nee, dit vaccin dat geen vaccin is, vind ik niet beter dan een zelfgekozen einde.Beetje depressieve gedachten... Gaat het wel ok met je ?
Ik hoef ook geen vaccin... Maar dat is nog altijd beter dan zelfmoord denk je niet? Je mag mij altijd een om sturen als je wilt.
Wat doet het vaccin dan volgens jou?En nee, dit vaccin dat geen vaccin is, vind ik niet beter dan een zelfgekozen einde.
Hier sluit ik mij 100% bij aan....Denk niet dat het de bedoeling is van dit forum om zulke dingen te delen...
(Al begrijp ik je gedachtengang erachter wel hoor)
Ik ook niet.Hier sluit ik mij 100% bij aan....
Hulp in barre tijden bied iedereen hier graag, maar helpen bij suïcide.... Nee.
1. Hangt ervan af wat je prettig noemt. Als je buiten westen bent en er zelf niets meer van meekrijgt, misschien wel, maar voor de mensen die je achterlaat zal dit alles behalve prettig zijn.De vraag is of een overdosis heroïne een prettig einde is, hoeveel je dan moet gebruiken (nooit eerder hero gedaan) en of het een zekere dood is.
Nogmaals, ik begrijp je. Maar het is echt not-done zulke informatie te delen imo.Dat probeer ik nou juist te zeggen: ik ben niet depressief, totaal niet. Ben eigenlijk best wel heel stabiel en optimistisch. Maar zoals ik uitlegde kan de toekomst wel eens iets minder rooskleurig worden en dan zou ik graag zélf in de hand houden wanneer en hoe ik eruit stap. In een bepaalde wereld hoeft het voor mij dan niet meer. Ik snap het ook wel dat ik dat hier mss niet mag vragen. En dat dat raar kan overkomen. Maar nogmaals; het is gewoon een vraag en ik zal, mocht ik ooit zover komen, er heel veel voor moeten overwinnen om de spuit in mezelf te zetten.
Ze(?) geeft haar reden toch? De uitzichtloosheid van waar we nu in zitten. Perspectief voor de toekomst wordt steeds meer weggenomen door maatregelen die steeds worden verlengd. Meer nog ingrijpende maatregelen komen eraan. Het uitsluiten op basis van een vaccinatie bijvoorbeeld. Dit maakt veel mensen begrijpelijkerwijs hopeloos voor de toekomst. Dit doet het met mij soms wel, in ieder geval. Niet zo heel moeilijk te begrijpen toch?Ik snap niet dat sommige eraan denken. Kijk als je nou echt ziek bent of je weet dat je niet lang meer hebt bijvb is het anders. Maar waarom zoiets doen als.je nog kerngezond bent. Ik ben zelf ook heel slecht te pas en denk soms ook wel van t hoeft niet meer k ben dr kla mee. Maar dat kwam door de situatie als dat nooit was gebeurt genoot ik er nog iedere dag van. Maarja helaas
Je hoeft niet fysiek ziek te zijn of kort te leven te hebben om je vreselijk slecht en uitzichtloos te laten voelen. Mentale shit komt minstens zo hard, misschien harder aan als fysiek ziek zijn.Ik snap niet dat sommige eraan denken. Kijk als je nou echt ziek bent of je weet dat je niet lang meer hebt bijvb is het anders. Maar waarom zoiets doen als.je nog kerngezond bent. Ik ben zelf ook heel slecht te pas en denk soms ook wel van t hoeft niet meer k ben dr kla mee. Maar dat kwam door de situatie als dat nooit was gebeurt genoot ik er nog iedere dag van. Maarja helaas
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."