#1
Ik zei toch ook ik snap het. Wat denk je zelf man. Dat ik dat diegene gun of het leuk vind. En met lichamelijk gezond bedoelde ik dat dat t belangrijks is.en alhoewel ze zeggen dat het bij mij goed is strijd er zelf al sinds eind mei tegen tegen depressie en k wist nooit wat het was tot laatst en word maar niet beter. K weet wel hoe dat is. T liefst deed k mezelf ook wat aan omdst ik ook denk het komt nooit meer goed en geen toekomst meer zie omdst ik er ook helemaal doorheen zit. En dat gun je niemand helemaal niemand. Tis überhaupt al erg genoeg vindik.Het ding met hopeloosheid/uitzichtloosheid is dat dat de beleefde werkelijkheid is voor diegene. Dan hoeven we toch verder niet meer te vergelijken hoe lichamelijk gezond iemand is? Het feit is gewoon dat diegene het niet meer ziet zitten.
Nou klaar hiermee hoor.