Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel heroïne voor een overdosis?

Hoeveel heroïne voor een overdosis?

53 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Het ding met hopeloosheid/uitzichtloosheid is dat dat de beleefde werkelijkheid is voor diegene. Dan hoeven we toch verder niet meer te vergelijken hoe lichamelijk gezond iemand is? Het feit is gewoon dat diegene het niet meer ziet zitten.

Nou klaar hiermee hoor.
Klik om te vergroten...
Ik zei toch ook ik snap het. Wat denk je zelf man. Dat ik dat diegene gun of het leuk vind. En met lichamelijk gezond bedoelde ik dat dat t belangrijks is.en alhoewel ze zeggen dat het bij mij goed is strijd er zelf al sinds eind mei tegen tegen depressie en k wist nooit wat het was tot laatst en word maar niet beter. K weet wel hoe dat is. T liefst deed k mezelf ook wat aan omdst ik ook denk het komt nooit meer goed en geen toekomst meer zie omdst ik er ook helemaal doorheen zit. En dat gun je niemand helemaal niemand. Tis überhaupt al erg genoeg vindik.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jbruinsma zei:
Ik zei toch ook ik snap het. Wat denk je zelf man. Dat ik dat diegene gun of het leuk vind. En met lichamelijk gezond bedoelde ik dat dat t belangrijks is.en alhoewel ze zeggen dat het bij mij goed is strijd er zelf al sinds eind mei tegen tegen depressie en k wist nooit wat het was tot laatst en word maar niet beter. K weet wel hoe dat is. T liefst deed k mezelf ook wat aan omdst ik ook denk het komt nooit meer goed en geen toekomst meer zie omdst ik er ook helemaal doorheen zit. En dat gun je niemand helemaal niemand. Tis überhaupt al erg genoeg vindik.
Klik om te vergroten...
Nou dan begrijp je het toch goed? Je zei dat je het niet begreep in je eerste post en daar gingen mensen op in.

En nee, ik denk niet dat je het diegene gunt... Ik ging er alleen op in waarom je zei niet te begrijpen hoe iemand zo kan denken als diegene verder lichamelijk oké is.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Nou dan begrijp je het toch goed? Je zei dat je het niet begreep in je eerste post en daar gingen mensen op in.

En nee, ik denk niet dat je het diegene gunt... Ik ging er alleen op in waarom je zei niet te begrijpen hoe iemand zo kan denken als diegene verder lichamelijk oké is.
Klik om te vergroten...
Ooh zo nee dat heb ik dan niet zo bedoelt man. K weet wel hoe het is.maar k bedoelde ermee te zeggen dat je bijvb als je gezondheid niet goed is je dr niks aan kon doen qua dingen en t dan is gebeurt. en met problemen verder je mischien in therapie kan (Wat voor mij trouwens ook niet veel helpt). Maar k snap heel goed hoe erg het kan zijn helaas.
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Demri zei:
Niet dat ik het per direct van plan ben, maar ik zie de wereld echt naar de klote gaan nu met Corona, de bizarre maatregelen die de vrijheid steeds verder inperken en ik heb het gevoel (we gaan het zien) dat het nooit meer wordt zoals het was. Dit benauwd mij heel erg en ik word er soms behoorlijk wanhopig van. Denk veel na en vaak denk ik dan dat ik er in het uiterste geval dan nog liever zelf een eind aan maak, en wel op een plezierige wijze. De vraag is of een overdosis heroïne een prettig einde is, hoeveel je dan moet gebruiken (nooit eerder hero gedaan) en of het een zekere dood is. Ik lees ook dat een snowball (hero met coke) goed werkt voor dit doel. Nogmaals; ik ben het niet van plan maar als ze ne in de toekomst gaan dwingen tot vaccinatie of me gaan uitsluiten van de maatschappij omdat ik niet gevaccineerd ben, dan houd ik de touwtjes liefst zelf in handen. Hoop dat iemand serieus antwoord wtil geven op deze vraag.
Klik om te vergroten...

Als iedereen toen in in WWII lastig werd zelfmoord had gepleegd hadden we nu onder Adolf zitten posten.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jbruinsma zei:
Ooh zo nee dat heb ik dan niet zo bedoelt man. K weet wel hoe het is.maar k bedoelde ermee te zeggen dat je bijvb als je gezondheid niet goed is je dr niks aan kon doen qua dingen en t dan is gebeurt. en met problemen verder je mischien in therapie kan (Wat voor mij trouwens ook niet veel helpt). Maar k snap heel goed hoe erg het kan zijn helaas.
Klik om te vergroten...
Oké man blijkbaar begrepen we elkaar niet helemaal goed.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi @Demri wat enorm naar dat je je zo slecht voelt! Dit is een hele moeilijke periode voor heel veel mensen. Ik zie het zelf ook om mij heen. Ik begrijp dat je, ook als je het niet direct van plan bent, informatie zoekt naar een manier om uit het leven te stappen. Zoals je al gezien hebt in de reactie van onze leden gaan we daar toch geen hulp bij geven op het forum. Ten eerste omdat het wettelijk gezien niet toegestaan is om aan te zetten tot/ of te assisteren bij zelfdoding. Ten tweede omdat we op dit forum geen professionals zijn die adequaat om kunnen gaan met deze thematiek.

Zoals je hebt gezien kun je hier wel je verhaal doen en zijn er genoeg mensen die bekend zijn met depressie of mentale problemen. Dus als je een luisterend oor wilt of gewoon even stoom wilt afblazen over de coronamaatregelen dan kun je hier prima terecht. Voor het geval je toch echt wat vaker speelt met het idee om er een eind aan te maken dan raad ik je aan om even te bellen met de zelfmoordpreventie lijn: 0800-0113. Dit nummer kun je gratis bellen om te spreken met mensen die kennis van zaken hebben.

Rest me niets anders dan je heel veel sterkte te wensen. Zelf denk ik dat de wereld er over een jaartje al weer heel anders uitziet dan nu. Hopelijk geldt dat ook voor jou en jouw gemoedstoestand!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Wat doet het vaccin dan volgens jou?
Klik om te vergroten...
Ik dacht dat ze dat zei omdat het feitelijk geen vaccin is. Het werkt niet als een klassiek vaccin, maar via het mRNA. Ik had ook begrepen dat het feitelijk geen (klassiek) vaccin is.

Maar misschien bedoeld ze het anders hoor.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Demri zei:
Niet dat ik het per direct van plan ben, maar ik zie de wereld echt naar de klote gaan nu met Corona, de bizarre maatregelen die de vrijheid steeds verder inperken en ik heb het gevoel (we gaan het zien) dat het nooit meer wordt zoals het was. Dit benauwd mij heel erg en ik word er soms behoorlijk wanhopig van. Denk veel na en vaak denk ik dan dat ik er in het uiterste geval dan nog liever zelf een eind aan maak, en wel op een plezierige wijze. De vraag is of een overdosis heroïne een prettig einde is, hoeveel je dan moet gebruiken (nooit eerder hero gedaan) en of het een zekere dood is. Ik lees ook dat een snowball (hero met coke) goed werkt voor dit doel. Nogmaals; ik ben het niet van plan maar als ze ne in de toekomst gaan dwingen tot vaccinatie of me gaan uitsluiten van de maatschappij omdat ik niet gevaccineerd ben, dan houd ik de touwtjes liefst zelf in handen. Hoop dat iemand serieus antwoord wtil geven op deze vraag.
Klik om te vergroten...
Beter zoek je hier hulp voor nu het nog kan!

Wat men zaait, zal het oogsten. 😉
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou wat minder samenzweringsonzin lezen en meer buiten komen.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kwatzakottel zei:
Als iedereen toen in in WWII lastig werd zelfmoord had gepleegd hadden we nu onder Adolf zitten posten.
Klik om te vergroten...
Genoeg mensen hebben toen zelfmoord gepleegd. Wat een domme uitspraak zeg.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
KlaasVaak zei:
Ik zou wat minder samenzweringsonzin lezen en meer buiten komen.
Klik om te vergroten...
- Vrijheid die nu steeds verder wordt ingeperkt: Feit.
- Nooit meer worden zoals het was: dat weten we nog niet, maar zie jij het gebeuren dat we straks vrolijk teruggaan naar de tijd van voor maart 2020? De bevolking is nu gewend geraakt aan deze manier van leven. 1 nieuwe mutatie en we zijn terug bij af, wat precies is wat gebeurt.
- Uitsluiting door weigering vaccinatie: Het kabinet denkt letterlijk na over een indirecte vaccinatieplicht...

Waar zie jij al deze "samenzweringsonzin"?

Het is niet voor niets dat heel veel mensen depressief en/of uitzichtloos worden in deze tijd. Ja, de hele dag complottheorieën opzoeken word je niet beter van en naar buiten gaan juist wel, maar er zijn wel degelijk gegronde redenen waarom mensen nu depressief worden. Zoals gezegd zie ik zelfmoord niet als het antwoord, maar ik begrijp het sentiment waarom iemand niet in de wereld zou willen leven die nu gecreëerd wordt en waar we deels al in leven.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snuffelaar zei:
Genoeg mensen hebben toen zelfmoord gepleegd. Wat een domme stelling zeg.
Klik om te vergroten...
Jaa egthe dat kun je niet vergelijken. Oorlog was echt heel erg.Alhoewel sommige zeggen dat dit wel weer tot n n nieuwe oorlog kan lijden. Maar hopen van niet
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#13
Demri zei:
Niet dat ik het per direct van plan ben, maar ik zie de wereld echt naar de klote gaan nu met Corona, de bizarre maatregelen die de vrijheid steeds verder inperken en ik heb het gevoel (we gaan het zien) dat het nooit meer wordt zoals het was. Dit benauwd mij heel erg en ik word er soms behoorlijk wanhopig van. Denk veel na en vaak denk ik dan dat ik er in het uiterste geval dan nog liever zelf een eind aan maak, en wel op een plezierige wijze. De vraag is of een overdosis heroïne een prettig einde is, hoeveel je dan moet gebruiken (nooit eerder hero gedaan) en of het een zekere dood is. Ik lees ook dat een snowball (hero met coke) goed werkt voor dit doel. Nogmaals; ik ben het niet van plan maar als ze ne in de toekomst gaan dwingen tot vaccinatie of me gaan uitsluiten van de maatschappij omdat ik niet gevaccineerd ben, dan houd ik de touwtjes liefst zelf in handen. Hoop dat iemand serieus antwoord wtil geven op deze vragen
Klik om te vergroten...
Ik snap je.
Een onrustige somber stemmende tijd leven we nu in.
Daarnaast lijkt de toekomst ook niet al te rose kleurig.
Voor mij help het iets >dat dit voor iedereen geld.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
- Vrijheid die nu steeds verder wordt ingeperkt: Feit.
- Nooit meer worden zoals het was: dat weten we nog niet, maar zie jij het gebeuren dat we straks vrolijk teruggaan naar de tijd van voor maart 2020? De bevolking is nu gewend geraakt aan deze manier van leven. 1 nieuwe mutatie en we zijn terug bij af, wat precies is wat gebeurt.
- Uitsluiting door weigering vaccinatie: Het kabinet denkt letterlijk na over een indirecte vaccinatieplicht...

Waar zie jij al deze "samenzweringsonzin"?

Het is niet voor niets dat heel veel mensen depressief en/of uitzichtloos worden in deze tijd. Ja, de hele dag complottheorieën opzoeken word je niet beter van en naar buiten gaan juist wel, maar er zijn wel degelijk gegronde redenen waarom mensen nu depressief worden. Zoals gezegd zie ik zelfmoord niet als het antwoord, maar ik begrijp het sentiment waarom iemand niet in de wereld zou willen leven die nu gecreëerd wordt en waar we deels al in leven.
Klik om te vergroten...
Ik heb het over TS die denk dat het vaccin eigenlijk geen vaccin is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."