#1
1. Hangt ervan af wat je prettig noemt. Als je buiten westen bent en er zelf niets meer van meekrijgt, misschien wel, maar voor de mensen die je achterlaat zal dit alles behalve prettig zijn.De vraag is of een overdosis heroïne een prettig einde is, hoeveel je dan moet gebruiken (nooit eerder hero gedaan) en of het een zekere dood is.
2. Hangt af van de hoeveelheid diacetylmorfine die je tot je neemt, of je een tolerantie hebt voor opioïden en of er nog andere gevaarlijke stoffen zitten in het spul dat je in handen hebt. Ik ga je niet assisteren bij zelfdoding, dus ik ga verder niet in op exacte doses.
3. Nee. Als je een overdosis hebt en er wordt op tijd naloxon (opioïde-antagonist) toegediend, dan overleef je het. Als je niet hoog genoeg doseert dan overleef je het ook en bovendien maak je je eigen leven dan nog akeliger door alle afkickverschijnselen waar je nadien last van krijgt, met daarbovenop alle schade die je verricht hebt aan je lichaam.