Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZin in huilen? na X gebruik

Zin in huilen? na X gebruik

46 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
L
Lucas 15Lid
01-01-2024, 00:00
#1
zommes zei:
Ik heb niet echt zin in huilen ofzo, maar er komen inderdaad snel tranen in je ogen de paar dagen nadat je flink xtc hebt gebruikt.

Wist alleen niet dat er een mooie melodie in hardcore zat... :openmouth:
Klik om te vergroten...

ieder zijn smaak he en er zitte helemooie melodien in hardcore:wink:as je er van houd:P
W
WesleydehallucinautLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeker weetenn
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
khad dat zondag na lsd

klas een triest artikel en luisterde naar mooie muziek en het rakate mij echt
m
magikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jaa, heb ik ook vaak, de week na een hevig weekend, als ik dan een mooi nummer luister dat er tranen in mijn ogen springen
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ben de dagen erna soms ook een btje emotioneel...

Ik moest een keer huilen om een film toen ik een dvdtje zat te kijken...
ok is niet erg... maar weet je welke film t was? Ice age... -.-

mjah t was best een zielig stukje... moest huilen om dat stukje waarin ze lieten zien hoe die familie van die mammoet was doodgegaan...
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik begon een keer knetterhard te janken toen ik zo leip als wat een ouwe clip op mtv zag waar ik nogal wat herinneringen bij heb :P
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit heb ik niet met xtc, maar met speed, word er erg emotioneel van ,zeker na gebruik van langere tijd...
Bij pillen voel ik me te brak om emotioneel te worden :P
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#8
De maandag na het weekend als ik gebruik hebt, ben ik wel iets emotioneler tegen de avond, maar daarvoor en daarna niet. Tegenwoordig is het gelukkig minder erg dan in het begin. :)
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#9
laatste tijd geen last meer van,omdat ik minder comsumeer dan eerst
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#10
is dit jullie wel eens overkomen?
De dag(en) na XTC gebruikt, dat je dan soms gewoon spontaan tranen in je ogen krijgt.

Ik heb dit vaak met muziek, waar een mooie melodie in zit (Hardcore)
Soms staan dan gewoon de tranen in me ogen, terwijl ik dit normaal NOOIT heb.


Iemand? :grin:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jah standaard whaha,maar zowieso je gaat over vanalles 3x zo snel nadenken en zo word je er emotioneel door.
Kijk maar eens tv de 2 dagen na x gebruik :grin:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
yep ken het wel, emoties zijn dan wat moeilijker om te bedwingen, krijg maar eens ruzie met je vriendin na de X. Haha
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#13
tijdens gebruik als een mooi gesprek heb met vrienden begin dan bijna te janken :grin:
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja heb ik ook vaak, dan ga ik ook vaak nadenken. Voel me leeg en eenzaam. Zit over allerlei dingen na te denken, veel dingen vind ik dan minder en zie het niet mere zitten. Meestal woensdag is het weer helemala goed. Maar wil dnek ik sowieso wat minder doen want vind dat altijd zo kut daarna.
S
SheenaLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb dit ook heel vaak maar om 1 of andere vreemde reden alleen op zondag terwijl ik ook vaak vrijdag en zaterdag doe en zaterdag nog nergens last van heb.. :confused:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb niet echt zin in huilen ofzo, maar er komen inderdaad snel tranen in je ogen de paar dagen nadat je flink xtc hebt gebruikt.

Wist alleen niet dat er een mooie melodie in hardcore zat... :openmouth:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wist alleen niet dat er een mooie melodie in hardcore zat... [/b]
Klik om te vergroten...

Klopt, dat was inderdaad ook nieuw voor mij :P
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
haha ja mooie melodie in hardcore dit topic staat precies hetzelfde ook in partyflock :grin: echt ontzettend raar dat iemand moet huilen om hardcore haha wel tof hoor iedere zn ding :grin:
N
NickLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja kheb afgelopen zaterdag op dancevalley..voor de tweede keer X gebruikt..nu wel een flinke doses..3 Armani's erg goed die dingen..

Nouja Dancevalley beste feest ter aarde :grin:
aan et einde afsluiting paul van dyk dat ene nummer met dat gezang echt niet normaal hoe goed en spaced haha..maar dat nummer heb ik de hele tijd in me kop en als ik er aan denk word ik ook zielig en alles helemaal alleen voel ik me ( remi ) en baal er zo van dat het afgelopen is nu nog :(..maarja ja kheb et dus ook ..haha echt triest dit..hoop dat het snel weg is..denk et wel als het weekend eenmaail weer begint haha
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
gewoon bijverschijnsel van XTC?

Je wilt gewoon weer terug naar de avond dat je gebruikt hebt...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."