Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZin in huilen? na X gebruik

Zin in huilen? na X gebruik

46 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
E
EveniLid
01-01-2024, 00:00
#1
De eerste maanden ton ik xtc gebruikte (ongeveer een jaar geleden de eerste keer) had ik ook nooit last van een dipje (behalve mss een beestje vermoeid en prikkelbaar de maandag en dinsdag na weekendgebruik). het viel in ieder geval nog best mee, terwijl ik toch wel enkele (soms 4 of 5) zeer goeie pillen nam op één nacht. Nu krijg ik echter de indruk dat ik daar veel meer last van heb. Ik begin soms te huilen om de kleinste dingen, of soms zelfs voor niets. Het betert wel na enkele dagen, maar toch...ik gebruik nu ongeveer om de 2 à 3 weken, of soms is er iets meer tijd tussen. Wel neem ik niet zoveel pillen meer op één avond, maar soms wel 2 tegelijkertijd om te beginnen.Ik vind het jammer dat xtc niet blijft zoals je het de eerste keer voelt, maar het blijft toch wel zalig op feestjes.
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#2
gebruik alleen op de wat grotere feesten dus zo om de 2 maanden. blijft het nog een beetje specialer
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
de dag erna ben ik meestal gewoon wat fysiek vermoeid, allé vemoeide spieren, maar totaal niet depressief of down
P
Party_PrincezzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deze keer is de 2e keer dak de dagen erna depri ben :(

De 1e keer was wel redelijk normaal ..
Ik en 5 gaste hadde een 'flashnight' gedaan en eel de nacht door buite
gezete en speed gesnove ..
Smorgens hoort 1 van mn maatjes
dat ie voor de rechtbank moet verschijne :kots:
Hij komt trug en hij verteld dat hij 2 weke in e instelling moet
en daarna nog 2 maand control krijgt door de flikke :angry:
Toen hebk wel ff traantjes gekrege :cry:

Zaterdag mochtek normaal ni uitgaan
Ma kben eiglijk zo zaterdag stiekem weggelope om tog te gaan :flushed:
Vrijdag hadk 2 pille gepakt en e klein (eel klein) lijntje speed gesnove
Zaterdag dan 1 pilleke gepakt ..
Vandaag (maandag) bennek best wel depri ..
Maar da komt grotendeels omda mn ouders me hebbe betrapt mé weg te lope
En ik 1,5 maand ni mag uitgaan :cry: :cry: :cry:
Kheb vandaag best wel al veel trane in mn oge gekrege :(
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je maar 14 bent, zou ik echt zoveel drugs niet nemen hoor, je zal er later nog spijt van krijgen

(als je ouder dan 14 bent ook nie trouwnes)
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#6
jah goed bezig op je 14de. zal als ik jou was ook maar naar een inrichting gaan :wave:
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Men, dan is het toch niet eens leuk meer?
A
Antwerp's highestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, echt vaak eigenlijk. Vooral ontroerd door muziek en ook als er ruzie of zo is. Best wel lache :stoned:
$
$heepLid
01-01-2024, 00:00
#9
Antwerp's highest zei:
Ja, echt vaak eigenlijk. Vooral ontroerd door muziek en ook als er ruzie of zo is. Best wel lache :stoned:
Klik om te vergroten...

tsss zeker een flikker uit de river park crew :grin: (ik zen mor aan't speule he)
:stoned: peace :stoned:
N
North-side stonerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ah, je kent ons precies. Zijn we zo bekend :grin:
Nr 1 Smoking crew :stoned:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Weet niet, vind dat bij vrouwen toch wel net iets anders, omdat zij altijd al sneller moeten janken (kunne ze ook niks aan doen, zijn de hormoontjes) Maar merk ook bij me zelf wel eens dat ik sneller geëmotioneerd raak alsk bv tv aan het kijken ben. Niet meteer janken ofsow, maar wel voelen dat je geraakt wordt.
R
RazarLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacekonijn zei:
toch ben ik de dag na xtc altijd heel erg opgewekt en vrolijk ik heb ook niet het idee dat ik iets slechts heb gedaan maar juist iets waar ik iets van geleerd heb en wat mij rust geeft.

toch vreemd dat mensen de dag daarna zo down zijn
Klik om te vergroten...

ja bij mij is dat ook zo. Ik moet zelfs zeggen, sinds ik af en toe xtc gebruik heb ik nog nooit zo goed gevoeld in het dagelijks leven. Vroeger was ik nogal rap boos en zenuwachtig, en nu is het alsof ik gewoon niet meer kan boos worden. Alsof ik geen adrenaline meer kan aanmaken :P Is wel leuk. relativeer ook veel meer nu en het houdt me van de drank :wink:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik voel me de dag erna wel meestal down,maar of dit alleen maar door de xtc komt...
gewoon omdat het feest over is en omdat het zo leuk was..
maar dat heb ik ook wel als ik geen xtc genomen heb en bv een leuke dag/avond heb gehad.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
tis wel dat ik makkelijker emo wordt tot een paar dagen na xtc. Heb dat vooral met zielige dingen op tv enzo
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja fuck... dat heb ik dus ook
ik zat laatst gewoon bijna te huilen bij een film. terwijl ik normaal mn emoties niet echt snel uit ofzo, en ook echt niet zo ontroerd kan raken van een film maar kzat echt bijna te snikken...
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik loop zelfs nog enkele dagen na X emotioneel...
L
Lucas 15Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Formshift zei:
is dit jullie wel eens overkomen?
De dag(en) na XTC gebruikt, dat je dan soms gewoon spontaan tranen in je ogen krijgt.

Ik heb dit vaak met muziek, waar een mooie melodie in zit (Hardcore)
Soms staan dan gewoon de tranen in me ogen, terwijl ik dit normaal NOOIT heb.


heb ik ook last van as ik dan hardcore luister denk ik altijd terug aan de laate x da ik xtc gebruikte en dan kan ik gaan janke of moet je is aan je vrienden gaan denken das nog veel erger
mja TIP1
doorslikke heb je nergens meer last van :wink:
Klik om te vergroten...
L
Lucas 15Lid
01-01-2024, 00:00
#18
zommes zei:
Ik heb niet echt zin in huilen ofzo, maar er komen inderdaad snel tranen in je ogen de paar dagen nadat je flink xtc hebt gebruikt.

Wist alleen niet dat er een mooie melodie in hardcore zat... :openmouth:
Klik om te vergroten...

ieder zijn smaak he en er zitte helemooie melodien in hardcore:wink:as je er van houd:P
W
WesleydehallucinautLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeker weetenn
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
khad dat zondag na lsd

klas een triest artikel en luisterde naar mooie muziek en het rakate mij echt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."