Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn zus slikt ook antidepresivia en wat ik weet is dat zij er iig de dag erna flink ziek is en veel last van dr buik heeft."
"als mijn neus dicht zit voor het snuiven of als ik verkouden ben een flikker ik wat zout door n beetje water en giet t me neus in.. en open is ie. Soms is t dan ook slim om t vast wat droger te maken van binnen!"
"Ik weet niet of jij dat ook hebt, maar dat is dan mijn advies wat ik ken van mezelf: stop ook voorlopig met drinken. als ik 3 vaasjes op heb krijg ik de kriebels van binnen bij een biertje hoort een lijntje . Met een joint niet dat helpt wel idd.."
"als je van jezelf weet dat je dingen snel te leuk gaat vinden blijf er dan gewoon van af.. Een paar keer is leuk, maar t gat vaak v kwaad tot erger bij mij in het dorp lopen ook genoeg pillenslikkers en snuivers van 14 en 15 rond"
"ik heb dit ook heel vaak maar om 1 of andere vreemde reden alleen op zondag terwijl ik ook vaak vrijdag en zaterdag doe en zaterdag nog nergens last van heb.."
"tuurlijk ben je verslaafd das wel meer als duidelijk.., bij coke staat het bekent dat mensen hun verslaving niet doorhebben of niet door willen hebben, en ook vinden dat ze niet verslaafd zijn. Tegen iedereen leugens ophangen want ze moeten is normaal doen want jij heb nergens last van en iedereen stelt zich aan. en als jij toch steeds weer haalt zegt dat ook genoeg. Ik ken het van mezelf ook heel goed dan denk ik van ach ik koop t anavond niet zelf en k neem t alleen als iemand me wat aanbied..Dan sta je in de kroeg met een biertje en voel je je neit compleet en dan ga je weer halen en zo gaat dat dan bijna elk weekend.. ik denk dat het heel duidelijk is.."
"ik bijt ze meestal door omdat t bij mij nog wel s n tijdje wil duren voordat het inslaat en ik niet zoveel geduld heb.. als je meteen rna gewoon een goeie hoeveelheid drinken erachteraanneemt en beetje 'spoelen' en weer doorslikken valt t best mee en proef je t niet zo.. en na n tijdje ben je wel bestendig om ze in je mond te hebbe"
"Ben 3 maanden opgenomen (nog steeds, bijna met ontslag) in een jeugdpsychiatrische kliniek (open afdeling), hierover later meer... Klik om te vergroten... Ik weet niet of je het eerder al ergens gezegd heb,maar dat kon ik niet zo goed vinden maar hoe oud ben je eigenlijk gezien je bij de jeugdkliniek loopt? want aan je verhaal dacht ik altijd dat je al wat ouder was mid 20 ofzo groetjes sheena"
"Dat ligt helemaal aan de persoon zelf. Hij wil het zelf waarschijnlijk wel maar dat is heel moeilijk want je zit in je eigen wereldje waarin je geen problemen hebt en je alles aan denkt te kunnen. Als je dan weer nuchter raakt kan je nogal in paniek raken omdat je ziet hoe n kk zooi je ervan gemaakt hebt en zo ga je uiteindelijk snel weer terug naar de warme wereld van coke. ik vind trouwens ook dat mensen coke-verslaving heel erg onderschatten want bij mij in t dorp bijv zit het er vol mee en er zijn maar heel weinig mensen die er in ze geheel mee kunnen stoppen. Het ligt er natuurlijk ook aan hoelang je er verslaafd aan bent en of het al tot je doordringt, dit hebben mensen vaak niet en onderschatten dan waar ze in zijn beland"
"Mensen die coke gebruiken kunnen dat opzich heel goed voor de buitenwereld verborgen houden(lees voornamelijk: de buiten wereld die hier weinig verstand van heeft). Ik heb dat ook wel eens gehad dan zit je op iemands verjaardag en dan toch ff een sleuteltje pakken op de wc. Je maakt iedereen wijs dat je het maar af en toe doet en vaak beginnen ze daar ook zelf in te geloven. Als ik jou was zou ik er ook niet aan beginnen en je absoluut niet laten beinvloeden door je vriend. Als je er als persoon sterk genoeg voor bent, kan je best eens een lijntje leggen. Maar (en NEE dat ligt niet per sé aan de mensen met wie ik omga) ik heb veel zien beginnen maar nog maar 1 zien stoppen.."