Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZin in huilen? na X gebruik

Zin in huilen? na X gebruik

46 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
tis wel dat ik makkelijker emo wordt tot een paar dagen na xtc. Heb dat vooral met zielige dingen op tv enzo
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja fuck... dat heb ik dus ook
ik zat laatst gewoon bijna te huilen bij een film. terwijl ik normaal mn emoties niet echt snel uit ofzo, en ook echt niet zo ontroerd kan raken van een film maar kzat echt bijna te snikken...
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik loop zelfs nog enkele dagen na X emotioneel...
L
Lucas 15Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Formshift zei:
is dit jullie wel eens overkomen?
De dag(en) na XTC gebruikt, dat je dan soms gewoon spontaan tranen in je ogen krijgt.

Ik heb dit vaak met muziek, waar een mooie melodie in zit (Hardcore)
Soms staan dan gewoon de tranen in me ogen, terwijl ik dit normaal NOOIT heb.


heb ik ook last van as ik dan hardcore luister denk ik altijd terug aan de laate x da ik xtc gebruikte en dan kan ik gaan janke of moet je is aan je vrienden gaan denken das nog veel erger
mja TIP1
doorslikke heb je nergens meer last van :wink:
Klik om te vergroten...
L
Lucas 15Lid
01-01-2024, 00:00
#5
zommes zei:
Ik heb niet echt zin in huilen ofzo, maar er komen inderdaad snel tranen in je ogen de paar dagen nadat je flink xtc hebt gebruikt.

Wist alleen niet dat er een mooie melodie in hardcore zat... :openmouth:
Klik om te vergroten...

ieder zijn smaak he en er zitte helemooie melodien in hardcore:wink:as je er van houd:P
W
WesleydehallucinautLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeker weetenn
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
khad dat zondag na lsd

klas een triest artikel en luisterde naar mooie muziek en het rakate mij echt
m
magikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jaa, heb ik ook vaak, de week na een hevig weekend, als ik dan een mooi nummer luister dat er tranen in mijn ogen springen
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ben de dagen erna soms ook een btje emotioneel...

Ik moest een keer huilen om een film toen ik een dvdtje zat te kijken...
ok is niet erg... maar weet je welke film t was? Ice age... -.-

mjah t was best een zielig stukje... moest huilen om dat stukje waarin ze lieten zien hoe die familie van die mammoet was doodgegaan...
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik begon een keer knetterhard te janken toen ik zo leip als wat een ouwe clip op mtv zag waar ik nogal wat herinneringen bij heb :P
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit heb ik niet met xtc, maar met speed, word er erg emotioneel van ,zeker na gebruik van langere tijd...
Bij pillen voel ik me te brak om emotioneel te worden :P
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#12
De maandag na het weekend als ik gebruik hebt, ben ik wel iets emotioneler tegen de avond, maar daarvoor en daarna niet. Tegenwoordig is het gelukkig minder erg dan in het begin. :)
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ellesdee zei:
ik ben de dagen erna soms ook een btje emotioneel...

Ik moest een keer huilen om een film toen ik een dvdtje zat te kijken...
ok is niet erg... maar weet je welke film t was? Ice age... -.-

mjah t was best een zielig stukje... moest huilen om dat stukje waarin ze lieten zien hoe die familie van die mammoet was doodgegaan...
Klik om te vergroten...

Haha ja precies dat is ook een heel zielig stukje......Had ik in me trip toen ik het keek,ging er helemaal in op....kwam een kleine traan uit me oog..

Vette film om in een trip te kijken,ook dat stukje met die laatste paardebloem die dat wezeltje opeet....tranen over de wangen vabn het lachen..
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mr 187 zei:
Ellesdee zei:
ik ben de dagen erna soms ook een btje emotioneel...

Ik moest een keer huilen om een film toen ik een dvdtje zat te kijken...
ok is niet erg... maar weet je welke film t was? Ice age... -.-

mjah t was best een zielig stukje... moest huilen om dat stukje waarin ze lieten zien hoe die familie van die mammoet was doodgegaan...
Klik om te vergroten...

Haha ja precies dat is ook een heel zielig stukje......Had ik in me trip toen ik het keek,ging er helemaal in op....kwam een kleine traan uit me oog..

Vette film om in een trip te kijken,ook dat stukje met die laatste paardebloem die dat wezeltje opeet....tranen over de wangen vabn het lachen..
Klik om te vergroten...

ik heb gewoon echt keihard zitten huilen drom... me vriend keek me aan... van ehmmm?
ik: ja maar t is zo zielig... :( en toen ging ie me troosten xD

whahha ja, ik ben helemaal gek op die eekhoorn... hij heeft elke keer van die 'doh' momenten xD
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#15
laatste tijd geen last meer van,omdat ik minder comsumeer dan eerst
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#16
is dit jullie wel eens overkomen?
De dag(en) na XTC gebruikt, dat je dan soms gewoon spontaan tranen in je ogen krijgt.

Ik heb dit vaak met muziek, waar een mooie melodie in zit (Hardcore)
Soms staan dan gewoon de tranen in me ogen, terwijl ik dit normaal NOOIT heb.


Iemand? :grin:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jah standaard whaha,maar zowieso je gaat over vanalles 3x zo snel nadenken en zo word je er emotioneel door.
Kijk maar eens tv de 2 dagen na x gebruik :grin:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
yep ken het wel, emoties zijn dan wat moeilijker om te bedwingen, krijg maar eens ruzie met je vriendin na de X. Haha
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#19
tijdens gebruik als een mooi gesprek heb met vrienden begin dan bijna te janken :grin:
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja heb ik ook vaak, dan ga ik ook vaak nadenken. Voel me leeg en eenzaam. Zit over allerlei dingen na te denken, veel dingen vind ik dan minder en zie het niet mere zitten. Meestal woensdag is het weer helemala goed. Maar wil dnek ik sowieso wat minder doen want vind dat altijd zo kut daarna.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."