#1
Mysteryland
Major League trouwens ook vet feestje, ben ik 3 jr geleden nog eens geweest.
Nummertje 4 was het toen![:tongueout:]()
Major League trouwens ook vet feestje, ben ik 3 jr geleden nog eens geweest.
Nummertje 4 was het toen
De Stofzuiger zei:De perfecte combo pep en pillen dan kak je niet in![]()
Saivy zei:De Stofzuiger zei:De perfecte combo pep en pillen dan kak je niet in![]()
Dan kak je niet in??![]()
Ps: waar haal jij je nick eigenlijk vandaan? :P
De Stofzuiger zei:Saivy zei:De Stofzuiger zei:De perfecte combo pep en pillen dan kak je niet in![]()
Dan kak je niet in??![]()
Ps: waar haal jij je nick eigenlijk vandaan? :P
Op partys dat je niet gaar wordt als je pep en pillen in combinatie op hebt, want ik las net ergens dat iemand van pillen alleen wel eens gaar wordt.
En the nick, maten van me noemen me wel eens een zo als ik weer eens een te dikke lijn wegveeg een black 'n decker

magik zei:Na de eerste ben ik meestal redelijk actief, na de 2de ook nog, maar na de 3de word ik er ook alleen maar moe van. Maar dat maakt me op dat moment meestal nog niks uit![]()
of zelfs nog beter, speedSkippy zei:cocaine!
ja, heb ik ook vaak gehad, een snuifje doet wonderen..
verder weet ik het niet... best irritant dat wel
Trip Unit zei:Moet je zorgen dat je goed spul regelt.
Ik heb knallers van 135 Mg Mdma.
Nou dansen ga je de hele nacht geloof mij.
van mdma met rommel erbij wel dan ofwat ?????zommes zei:Van pure mdma ga ik niet dansen.
zommes zei:Van pure mdma ga ik niet dansen.
kan de eerste tijd dan juist nie stilzittenEllesdee zei:zommes zei:Van pure mdma ga ik niet dansen.
ik word er superhangerig van... ga meestal dan ook ergens zitten en met een grote smile zitten spacen![]()
schranziewanzie zei:van mdma met rommel erbij wel dan ofwat ?????zommes zei:Van pure mdma ga ik niet dansen.
dat heb ik namelijk nog maar 1 keer gehad in heel mijn leven dat er speed bij mijn pillen zat.dallandra zei:schranziewanzie zei:van mdma met rommel erbij wel dan ofwat ?????zommes zei:Van pure mdma ga ik niet dansen.
ja,die rommel is nl soms ook een deel speed
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."